Archiwum Zakładowe Urzędu Miasta Poznania

Kierownik/Dyrektor

kierownik oddziału Agnieszka Pająkowska
ul. Świerkowa 10, 61-472 Poznań
61 8785 279, 61 8785 280, 61 8784 498

Informacje dla niepełnosprawnych

Kompetencje i zadania

Archiwum Zakładowe jest oddziałem Wydziału Organizacyjnego

  • przyjmowanie akt spraw zakończonych z wydziałów i biur Urzędu,
  • przejmowanie dokumentacji niearchiwalnej po zlikwidowanych miejskich jednostkach organizacyjnych,
  • prowadzenie ewidencji przyjętej dokumentacji,
  • udostępnianie akt na zasadach określonych w Instrukcji archiwalnej,
  • obsługa wniosków w sprawach dokumentacji pracowniczej zlikwidowanych miejskich jednostek organizacyjnych poprzez wgląd na miejscu lub wydanie uwierzytelnionych kopii dokumentów (m.in. zlikwidowanych szkół i placówek oświatowych oraz żłobków),
  • udzielanie informacji o zakresie posiadanego zasobu archiwalnego oraz w przypadku posiadanej informacji - o miejscu przechowywania zlikwidowanych zakładów pracy,
  • brakowanie dokumentacji niearchiwalnej,
  • przekazywanie materiałów archiwalnych do Archiwum Państwowego,
  • zabezpieczanie zbiorów archiwalnych,
  • prowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu wykonywania czynności kancelaryjnych i archiwalnych,
  • doradzanie wydziałom i biurom Urzędu w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją we współpracy z koordynatorem czynności kancelaryjnych.

Informacja o stanie mienia

Brak oświadczeń majątkowych.

Historia zmian

udostępniający/wytwarzający: Beata Skrzypczak
ostatnia zmiana w dniu 2019-09-23 11:08 - dodanie druku wniosku (Wprowadzenie informacji)