Oferta: ds. wspomagania audytu wewnętrznego

Data publikacji: 2016-05-16
Nr ref.: AWK/54/2016
Wydział: Biuro Kontroli
Stanowisko: ds. wspomagania audytu wewnętrznego

Data rozstrzygnięcia oferty

2016-06-28

Zakres podstawowych czynności

  • wspomaganie audytorów wewnętrznych w przeprowadzaniu zadań audytowych
  • wspomaganie audytorów wewnętrznych w wykonywaniu uczynności sprawdzających
  • prowadzenie działań zgodnie z wytycznymi określonymi w standardach kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych oraz karcie audytu wewnętrznego w Miecie Poznaniu
  • udział w przygotowaniu rocznego planu audytu wewnętrznego oraz sprawozdania z jego wykonania
  • obsługa kancelaryjna prowadzonych spraw

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe
  • co najmniej czteroletni staż pracy
  • wiedza i doświadczenie w zakresie bezpieczeństwa systemów informatycznych
  • wiedza z zakresu standardów audytu wewnętrznego w jednostkach sektora finansów publicznych, kodeksu etyki audytora wewnętrznego, standardów kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych
  • wiedza z zakresu finansów i zamówień publicznych oraz rachunkowości
  • znajomość standardów ISACA, COBIT
  • umiejętność planowania i organizowania pracy
  • wysoki poziom umiejętności społecznych
  • bardzo dobra umiejętność obsługi programów w pakiecie Office
  • dobra znajomość języka angielskiego

Wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe z zakresu ekonomii, zarządzania rachunkowości, audytu i kontroli wewnętrznej, informatyki
  • kursy i szkolenia w zakresie rachunkowości, analizy finansowej, audytu wewnętrznego lub kontroli wewnętrznej
  • doświadczenie na stanowiskach związanych z prowadzeniem kontroli (kontrola realizacji zadań, kontrola gospodarowania środkami finansowymi) lub audytem wewnętrznym, w księgowości, w działach sprawozdawczo - analitycznych, w kancelarii prawnej lub w jednostkach administracji publicznej

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca głównie przy komputerze, wymaga sprawnego i bezpośredniego komunikowania się z klientami i instytucjami, wyjścia poza miejsce pracy, możliwe delegacje służbowe; miejsce pracy jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_AWK_54_2016.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: info o naborze 54/2016 (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maria Kuśnierz
Data i godzina publikacji: 2016-06-28 14:40