Oferta: główny specjalisty ds. kontroli finansowej

Data publikacji: 2019-02-05
Nr ref.: KO/29/2019
Wydział: Biuro Kontroli
Stanowisko: główny specjalisty ds. kontroli finansowej

Data rozstrzygnięcia oferty

2019-03-22

Zakres podstawowych czynności

  • przeprowadzanie kontroli w miejskich jednostkach organizacyjnych oraz w innych, które wykonują zadania Miasta
  • przeprowadzanie analiz danych zawartych w bazach danych systemów informatycznych kontrolowanych jednostek
  • udział w tworzeniu standardów e-kontroli na potrzeby Urzędu
  • monitorowanie wykonania poleceń, zaleceń lub wniosków z wcześniejszych kontroli przeprowadzonych przez Biuro oraz przeprowadzanie zleconych kontroli sprawdzających
  • prowadzenie dokumentacji dotyczącej przeprowadzanych kontroli
  • udzielanie, w zakresie określonym przez przełożonego, pomocy organom kontroli zewnętrznej w realizacji ich zadań kontrolnych

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie
  • co najmniej 4 lata stażu pracy
  • doświadczenie obszarze wdrażania, serwisowania lub eksploatacji systemów informatycznych księgowości
  • znajomość regulacji prawnych z zakresu postepowania administracyjnego, finansów publicznych
  • wiedza o standardach kontroli zarządczej i regułach postepowania kontrolnego
  • znajomość narzędzi i technik prowadzenia kontroli
  • umiejętności analityczne

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie na kierunkach: informatyka, rachunkowość, finanse publiczne, prawo,
  • studia podyplomowe/kursy/szkolenia w zakresie kontroli wewnętrznej, finansów publicznych, postepowania administracyjnego
  • doświadczenie w pracy z bazami danych, prowadzania statystycznych analiz danych i ich prezentacji
  • umiejętność pracy w zespole interdyscyplinarnym

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy:

  • praca administracyjna głównie przy komputerze
  • wyjścia poza miejsce pracy
  • miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • udział w kształtowaniu Miasta
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku, karta Multisport, nieoprocentowane pożyczki)
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_KO_29_2019.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Szulc
Data i godzina publikacji: 2019-03-22 10:26