Oferta: referent ds. kontroli finansowej

Data publikacji: 2019-06-17
Nr ref.: KO/111/2019
Wydział: Biuro Kontroli
Stanowisko: referent ds. kontroli finansowej

Data rozstrzygnięcia oferty

2019-07-09

Zakres podstawowych czynności

  • zbieranie i analiza danych, w tym głównie w formie elektronicznej, mające na celu typowanie podmiotów lub obszarów, które powinny zostać objęte kontrolą
  • współudział w prowadzeniu czynności kontrolnych, w tym zwłaszcza analiza danych zawartych w bazach systemów informatycznych
  • sporządzanie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji dotyczącej kontroli
  • udział w tworzeniu standardów e-kontroli na potrzeby Urzędu

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - ekonomiczne
  • wiedza o standardach kontroli zarządczej i regułach postępowania kontrolnego
  • znajomość narzędzi i technik prowadzenia kontroli
  • zdolności analityczne
  • bardzo dobra obsługa pakietu MS Office - zwłaszcza MS Excel oraz systemów analizy danych

Wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe/kursy/szkolenia: informatyka, rachunkowość, finanse publiczne, analiza finansowa, kontrola wewnętrzna
  • doświadczenie związane z analizą danych i ich prezentacją
  • doświadczenie w jednostce administracji publicznej

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Warunki pracy:

  • praca głównie przy komputerze
  • bezpośredni kontakt z klientami i instytucjami
  • wyjścia poza miejsce pracy
  • miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • udział w kształtowaniu Miasta
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku, karta Multisport, nieoprocentowane pożyczki)
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do okazania na rozmowie kwalifikacyjnej dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_KO_111_2019.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Szulc
Data i godzina publikacji: 2019-07-09 09:25