Oferta: ds. planowania i realizacji budżetu

Data publikacji: 2018-09-20
Nr ref.: KPRM/182/2018
Wydział: Biuro Koordynacji Projektów i Rewitalizacji Miasta
Stanowisko: ds. planowania i realizacji budżetu

Data rozstrzygnięcia oferty

2018-10-17

Zakres podstawowych czynności

1. obsługa finansowa Biura, w tym m.in.:

  • prowadzenie bieżącej ewidencji zleceń, porozumień oraz rejestru umów,
  • uzgadnianie i przygotowywanie budżetu zadaniowego Biura w zakresie zadań powierzonych, prowadzenie analizy stopnia realizacji budżetu zadaniowego i wykorzystania środków budżetowych będących w dyspozycji Biura,
  • opracowywanie zmian planu finansowego.
  • sporządzanie okresowych analiz i sprawozdań z wykonania budżetu

2. koordynowanie działań dotyczących bezpieczeństwa informacji  w Biurze

3. współpraca w zakresie prowadzenia obsługi zlecania zadań wraz z udzieleniem dotacji dla Centrum Turystyki Kulturowej TRAKT

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe
  • przynajmniej roczne doświadczenie w obsłudze finansowej projektów współfinansowanych ze środków UE
  • znajomość zarzadzania cyklem projektu i wiedza z zakresu finansów publicznych
  • umiejętność współpracy w zespole
  • bardzo dobra umiejętność obsługi komputera - arkusze kalkulacyjne

Wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe/kursy/szkolenia z zakresu: zarządzania projektami UE, finansów publicznych, zamówień publicznych, kontroli projektów finansowanych z funduszy europejskich

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca głównie z wykorzystaniem komputera, wymaga wyjść poza miejsce pracy; miejsce pracy jest przystosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Opis zmian: informacja o wyniku rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Stoińska
Data i godzina publikacji: 2018-10-17 12:46