Oferta: ds. planowania i realizacji budżetu

Data publikacji: 2019-05-31
Nr ref.: KPRM/112/2019
Wydział: Biuro Koordynacji Projektów i Rewitalizacji Miasta
Stanowisko: ds. planowania i realizacji budżetu
Informacje dodatkowe: praca na zastępstwo do końca 2019 r.

Data rozstrzygnięcia oferty

2019-07-01

Zakres podstawowych czynności

- obsługa finansowa Biura, w tym:

  • prowadzenie bieżącej ewidencji zleceń, porozumień oraz rejestru umów,
  • uzgadnianie i przygotowywanie budżetu zadaniowego Biura w zakresie zadań powierzonych, prowadzenie analizy stopnia realizacji budżetu zadaniowego i wykorzystania środków budżetowych będących w dyspozycji Biura,
  • opracowywanie zmian planu finansowego,
  • sporządzanie okresowych analiz i sprawozdań z wykonania budżetu

- współpraca w zakresie prowadzenia obsługi zlecania zadań wraz z udzieleniem dotacji dla Centrum Turystyki Kulturowej TRAK

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe 
  • doświadczenie na stanowiskach wymagających wiedzy z zakresu finansów lub księgowości
  • znajomość zarządzania cyklem projektu, wiedza z zakresu finansów publicznych
  • umiejętność współpracy w zespole
  • bardzo dobra umiejętność obsługi komputera - arkusze kalkulacyjne

Wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe/kursy/szkolenia  z zakresu zarządzania projektami UE, finansów publicznych, rachunkowości, kontroli projektów finansowanych z funduszy europejskich

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy:

  • praca głównie przy komputerze
  • bezpośrednia obsługa klienta
  • miejsce pracy jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • udział w kształtowaniu Miasta
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku, karta Multisport, nieoprocentowane pożyczki)
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Opis zmian: informacja o wyniku rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Stoińska
Data i godzina publikacji: 2019-07-01 14:50