Oferta: ds. analiz ekonomicznych

Data publikacji: 2018-02-01
Nr ref.: NW/25/2018
Wydział: Biuro Nadzoru Właścicielskiego
Stanowisko: ds. analiz ekonomicznych

Data rozstrzygnięcia oferty

2018-03-19

Zakres podstawowych czynności

  • opiniowanie planów rzeczowo-finansowych spółek prawa handlowego
  • opiniowanie pod względem ekonomicznym koncepcji dokapitalizowania spółek z udziałem Miasta oraz wyposażania w składniki majątkowe fundacji, stowarzyszeń oraz innych osób prawnych
  • opracowywanie lub opiniowanie pod względem ekonomicznym koncepcji przekształceń własnościowych lub organizacyjnych miejskich jednostek organizacyjnych
  • opracowywanie lub opiniowanie założeń ekonomicznych dla nowych podmiotów, których celem jest realizacja zadań własnych i zleconych gminy, w formie spółek prawa handlowego
  • sporządzanie opinii o sprawozdaniach finansowych spółek prawa handlowego, samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej oraz miejskich instytucji kultury
  • monitorowanie sytuacji ekonomiczno-finansowej spółek z udziałem Miasta

Wymagania obowiązkowe

  • studia magisterskie - kierunki ekonomiczne
  • doświadczenie związane ze sporządzaniem analiz ekonomicznych podmiotów prowadzących działalność gospodarczą
  • znajomość zagadnień z zakresu ustawy o rachunkowości
  • bardzo dobra umiejętność obsługi pakietu MS Office

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w prezentacji wyników analiz
  • doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej
  • znajomość ustawy o VAT, CIT

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca z wykorzystaniem komputera, wymaga bezpośredniego kontaktowania się z innymi stanowiskami i instytucjami; wyjścia poza miejsce pracy; dostęp do miejsca pracy nie jest dostosowany dla osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_NW_25_2018.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Rekrutacja NW/25/2018 - informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Krzyśka
Data i godzina publikacji: 2018-03-19 15:24