Oferta: ds. nadzoru właścicielskiego

Data publikacji: 2019-08-13
Nr ref.: NW/174/2019
Wydział: Biuro Nadzoru Właścicielskiego
Stanowisko: ds. nadzoru właścicielskiego
Informacje dodatkowe: praca na zastępstwo do końca czerwca 2020 roku

Data rozstrzygnięcia oferty

2019-09-13

Zakres podstawowych czynności

  • zabezpieczanie interesów Miasta w spółkach prawa handlowego, m.in. poprzez przygotowywanie od strony formalno-prawnej zwyczajnych i nadzwyczajnych zgromadzeń wspólników/ walnych zgromadzeń akcjonariuszy, prowadzenie ewidencji spółek
  • realizacja zadań związanych z przystępowaniem i występowaniem Miasta Poznania ze spółek, likwidacją spółek, obrotem akcjami i udziałami, podwyższaniem lub obniżaniem kapitału, dopłatami i dywidendą oraz wyborem firm doradczych przy tworzeniu, restrukturyzacji, przekształceniach i likwidacji spółek prawa handlowego
  • przygotowywanie projektów zarządzeń Prezydenta, projektów uchwał i innych materiałów wnoszonych pod obrady Rady Miasta lub jej komisji oraz realizacja ww. ustaleń
  • prowadzenie spraw związanych z uczestnictwem Miasta w stowarzyszeniach, fundacjach oraz spółdzielniach

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - prawo, zarządzanie  
  • znajomość regulacji prawnych dotyczących spółek prawa handlowego
  • ogólna wiedza z obszaru funkcjonowania samorządu gminnego
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie - prawo, zarządzanie
  • doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej lub kancelarii prawnej w zakresie wykonywania nadzoru właścicielskiego

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy:

  • praca administracyjna przy komputerze
  • miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim
  • bezpośredni kontakt z instytucjami

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku, karta Multisport, nieoprocentowane pożyczki)
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_NW_174_2019.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Szulc
Data i godzina publikacji: 2019-09-13 14:25