Oferta: broker informacji merytorycznej

Data publikacji: 2019-07-09
Nr ref.: PK/144/2019
Wydział: Biuro Poznań Kontakt
Stanowisko: broker informacji merytorycznej

Data rozstrzygnięcia oferty

2019-07-29

Zakres podstawowych czynności

  • udzielanie klientom informacji i odpowiedzi na pytania o miejsce, czas, wymagane dokumenty, należne opłaty oraz tryb załatwiania spraw i status spraw indywidualnych dotyczących m.in. ewidencji ludności, dowodów osobistych, sporządzania aktualizacji aktów stanu cywilnego, rejestracji urodzeń, małżeństw
    i zgonów, wydawania uprawnień do kierowania pojazdami, rejestracji pojazdów, świadczeń socjalnych, informacji pasażerskiej, gospodarki odpadami oraz innych spraw objętych usługą Biura Poznań Kontakt
  • prowadzenie interaktywnego kalendarza przyjęć interesantów
  • telefoniczne i ankietowe badanie opinii klientów
  • prowadzenie  akcji informacyjnych przy wykorzystaniu dedykowanych aplikacji dziedzinowych
  • pomoc w postępowaniach administracyjnych, w tym przygotowywanie dokumentów wykorzystywanych
    w postępowaniu podatkowym i windykacji oraz w postępowaniu egzekucyjnym

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie minimum średnie
  • wysoki poziom umiejętności społecznych, zwłaszcza: komunikacji werbalnej, nastawienia na współpracę, asertywnego zachowania
  • znajomość zasad/umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych z klientem
  • umiejętność obsługi komputera i wykorzystania narzędzi informatycznych w zakresie sprawnego wyszukiwania informacji

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej
  • doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych głównie z telefoniczną obsługą klienta, np. w call center
  • znajomość języka angielskiego i/lub ukraińskiego w stopniu dobrym
  • posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy:

  • miejsce pracy: Poznań, ul. Matejki 50
  • praca głównie przy komputerze
  • stały telefoniczny kontakt z klientami
  • praca wg grafiku w godzinach 7.30-20.00
  • miejsce pracy jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • udział w kształtowaniu komunikacji z mieszkańcami
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku, karta Multisport, nieoprocentowane pożyczki)
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do okazania na rozmowie kwalifikacyjnej dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_144_2019.docx plik binarny

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Szulc
Data i godzina publikacji: 2019-07-29 09:38