Oferta: ds. obsługi sekretariatu

Data publikacji: 2016-05-27
Nr ref.: PK/57/2016
Wydział: Biuro Poznań Kontakt
Stanowisko: ds. obsługi sekretariatu

Data rozstrzygnięcia oferty

2016-07-18

Zakres podstawowych czynności

1. Prowadzenie spraw organizacyjnych i administracyjnych Biura Poznań Kontakt, w tym m.in.:

  • prowadzenie kalendarza i obsługi spotkań
  • przyjmowanie, rejestrowanie i przekazywanie korespondencji, obsługa poczty elektronicznej biura
  • przygotowywanie materiałów informacyjnych, adresowych i telefonicznych

2. Prowadzenie spraw kadrowych i pracowniczych Biura Poznań Kontakt, w tym m.in.:

  • prowadzenie list obecności i weryfikacja harmonogramów pracyprowadzenie ewidencji czasu pracy
  • przygotowywanie wniosków o skierowanie pracowników na szkolenia
  • obsługa procesu okresowych ocen pracowniczych pod kątem dokumentacji i zestawień

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe lub średnie kierunkowe (administracja, kadry, ekonomia, rachunkowość, pracownik biurowy)
  • co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe przy wykształceniu średnim
  • co najmniej roczne doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z bezpośrednią obsługą klienta lub pracą w usługach typu call center
  • umiejętność redagowania pism
  • umiejętność efektywnego wykorzystania narzędzi informatycznych, w tym obsługa edytorów tekstowych i arkuszy kalkulacyjnych w stopniu bardzo dobrym
  • kompetencje w zakresie komunikacji interpersonalnej

Wymagania dodatkowe

  • do najmniej roczne doświadczenie na stanowiskach związanych z obsługą sekretariatu
  • doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej
  • edukacja obejumująca tematykę związaną z administracją samorządową

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca głównie przy komputerze, wyjścia poza miejsce pracy, delegacje służbowe, bezpośrednia obsługa klienta, miejsce pracy jest przystosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_PK_57_2016.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Rekrutacja nr ref. PK/57/2016 - informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Krzyśka
Data i godzina publikacji: 2016-07-18 13:45