Oferta: ds. administracyjno - finansowych

Data publikacji: 2016-10-14
Nr ref.: RM/129/2016
Wydział: Biuro Rady Miasta
Stanowisko: ds. administracyjno - finansowych

Data rozstrzygnięcia oferty

2016-11-07

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie ewidencji i rozliczeń finansowych umów cywilnoprawnych zawieranych przez Biuro
  • planowanie budżetu zadaniowego Biura oraz przygotowywanie sprawozdań z jego wykonania
  • prowadzenie spraw związanych z naliczaniem diet radnym
  • prowadzenie spraw kadrowych pracowników Biura

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie  wyższe uzupełnione studiami podyplomowymi z zakresu rachunkowości lub księgowości
  • minimum dwa lata stażu pracy, w tym roczne doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej
  • znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych, zamówień publicznych oraz zasad funkcjonowania instytucji samorządu terytorialnego
  • wysoki poziom umiejętności społecznych

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w pracy w administracji publicznej w zakresie prowadzenia spraw finansowych

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca głównie przy komputerze, wymaga bezpośredniego komunikowania się z klientami i instytucjami, miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_RM_129.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Kinga Michalczyk
Data i godzina publikacji: 2016-11-07 10:47