Oferta: zastępca dyrektora

Data publikacji: 2015-01-20
Nr ref.: DPS/01/02/2015
Jednostka: Dom Pomocy Społecznej
Stanowisko: zastępca dyrektora
Informacje dodatkowe: Zatrudnienie od 1 maja 2015 r.

Data rozstrzygnięcia oferty

2015-03-10

Zakres podstawowych czynności

  1. Koordynowanie i nadzorowanie realizacji zadań podległych zespołów Domu Pomocy Społecznej.
  2. Nadzorowanie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych zgodnie z Ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz Regulaminami wewnętrznymi Domu.
  3. Współudział w opracowywaniu i opiniowaniu planu finansowego jednostki oraz Wieloletniego Planu Inwestycyjnego.
  4. Bezpośredni nadzór nad prawidłową realizacją umów zawartych z podmiotami zewnętrznymi.
  5. Sporządzanie planu pracy i wykazu etatów na dany rok.
  6. Sporządzanie sprawozdań merytorycznych z realizacji zadań Domu Pomocy Społecznej.
  7. Nadzorowanie całokształtu działań związanych z postępowaniem w związku ze złożonymi skargami i wnioskami dotyczącymi mieszkańców Domu.
  8. Koordynowanie działalności sprawozdawczej w zakresie pracy merytorycznej w Domu.
  9. W czasie nieobecności Dyrektora Domu zastępowanie go i sprawowanie nadzoru nad całością pracy w DPS.

Wymagania obowiązkowe

  1. Spełnianie warunków określonych w art.6  Ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych.
  2. Posiadanie następujących kwalifikacji zawodowych:

- wykształcenie wyższe na kierunkach zarządzanie i marketing, prawo, administracja, ekonomia, pedagogika, socjologia lub psychologia,

- minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w tym co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej oraz specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej.

Wymagania dodatkowe

tj. pożądane przy dokonywaniu wyboru kandydata:

  1. Wysoki poziom umiejętności kierowniczych i społecznych potwierdzony doświadczeniem na stanowisku kierowniczym.
  2. Znajomość regulacji prawnych związanych z zamówieniami publicznymi.
  3. Studia podyplomowe, kursy i szkolenia z zakresu zamówień publicznych.

Studia podyplomowe mające zastosowanie w pracy z osobami starszymi.

Wymagane dokumenty

  1. Życiorys (CV).
  2. List motywacyjny.
  3. Kserokopie świadectw pracy.
  4. Kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie.
  5. Kserokopie innych dodatkowych dokumentów dotyczących posiadanych kwalifikacji i umiejętności
  6. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 

Inne informacje:

- na rozmowę kwalifikacyjną prosimy przynieść oryginały świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających przebieg pracy zawodowej oraz dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i uprawnienia.

DPS zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Informacja o wyniku naboru

informacja.pdf format PDF

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Marek Grzegorzewski, wyniki naboru na stanowisko zastępcy dyrektora (Aktualizacja)
Opublikował(a): Marek Grzegorzewski
Data i godzina publikacji: 2015-03-10 13:21