Oferta: ds. koordynacji promocji

Data publikacji: 2016-04-26
Nr ref.: Nr ref. PRD/52/2016
Wydział: Gabinet Prezydenta
Stanowisko: ds. koordynacji promocji

Data rozstrzygnięcia oferty

2016-06-08

Zakres podstawowych czynności

  • współtworzenie i realizacja projektów marketingowych Miasta, w tym działań promocyjnych Miasta w Internecie
  • kreowanie wizerunku Miasta - współpraca z mediami, organizacja imprez, opracowanie i dystrybucja informacji prasowych
  • koordynacja działań promocyjnych we współpracy z komórkami organizacyjnymi UMP, miejskimi jednostkami organizacyjnymi oraz innymi podmiotami, którym powierzono realizację zadań
  • współpraca z organami samorządu terytorialnego i administracji rządowej, instytucjami kulturalnymi i naukowymi, innymi podmiotami publicznymi i prywatnymi, oraz przedstawicielami strategicznych branż rozwojowych Miasta i środowiskami opiniotwórczymi w zakresie promocji

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe
  • minimum rok doświadczenia zawodowego w obszarze promocji, PR, reklamy
  • znajomość zagadnień z zakresu promocji i marketingu
  • znajomość narzędzi marketingowych i e-marketingowych
  • umiejętność sprawnego i efektywnego redagowania tekstów
  • wysoki poziom umiejętności społecznych
  • znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym

Wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe/kursy w zakresie marketingu, PR, promocji
  • wiedza z zakresu marketingu terytorialnego i promocji miast

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca  wymaga  ciągłego i bezpośredniego kontaktowania się z pracownikami i instytucjami; wyjścia poza miejsce pracy i wyjazdy na delegacje; dostęp do miejsca pracy nie jest dostosowany do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_52_2016.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o naborze (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Kropidłowska
Data i godzina publikacji: 2016-06-08 11:38