Oferta: ds. koordynacji promocji

Data publikacji: 2019-07-01
Nr ref.: PRD/132/2019
Wydział: Gabinet Prezydenta
Stanowisko: ds. koordynacji promocji
Informacje dodatkowe: praca na zastępstwo na ok. 1 rok

Data rozstrzygnięcia oferty

2019-08-26

Zakres podstawowych czynności

  • koordynacja i realizacja działań promocyjnych Miasta wynikających ze strategii Miasta Poznania m.in. kreowanie polityki wizerunkowej, inicjowanie i monitoring aktywności promocyjnej Miasta w obszarze Internetu, współpraca z agencjami reklamowymi i mediami, przygotowywanie materiałów promocyjnych, uzgadnianie planów promocyjnych imprez i innych działań promujących Miasto, przygotowywanie ofert sponsorskich
  • współpraca z organami samorządu terytorialnego i administracji rządowej, instytucjami kulturalnymi i naukowymi, innymi podmiotami publicznymi i prywatnymi, oraz przedstawicielami strategicznych branż rozwojowych Miasta i środowiskami opiniotwórczymi w zakresie promocji
  • koordynacja działań promocyjnych we współpracy z komórkami organizacyjnymi UMP, miejskimi jednostkami organizacyjnymi oraz innymi podmiotami, którym powierzono realizację tych zadań

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe
  • minimum 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze promocji, reklamy lub PR
  • wiedza z zakresu promocji, marketingu
  • znajomość narzędzi marketingowych i e-marketingowych
  • wiedza z zakresu planowania mediów tradycyjnych i społecznościowych
  • wysoki poziom umiejętności społecznych
  • znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym

Wymagania dodatkowe

  • wiedza z zakresu marketingu terytorialnego i promocji miast
  • studia podyplomowe, szkolenia, kursy z obszaru PR, marketingu, e-marketingu, promocji i reklamy

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy:

  • praca głównie przy komputerze
  • bezpośredni kontakt z klientami i instytucjami
  • wyjścia poza miejsce pracy
  • stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

 Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • udział w kształtowaniu wizerunku Miasta
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_PRD_132_2019.docx plik binarny

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Opis zmian: aktualizacja (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Ajchsztet
Data i godzina publikacji: 2019-08-26 08:48