Oferta: ds. obsługi informatycznej

Data publikacji: 2017-01-17
Nr ref.: MOPR/03/2017
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. obsługi informatycznej
Informacje dodatkowe: SEKCJA DS. INFORMATYKI/UMOWA O PRACĘ / 1 ETAT

Data rozstrzygnięcia oferty

2017-02-03

Zakres podstawowych czynności

  • Czuwanie nad prawidłowym działaniem sieci komputerowej, sprzętu komputerowego i oprogramowania komputerowego działającego w MOPR,
  • Obsługa i nadzór nad prawidłowym działaniem aplikacji i systemów dziedzinowych z zakresu pomocy społecznej (np. TT - POMOC),
  • Obsługa i nadzór nad prawidłowym działaniem aplikacji i systemów dziedzinowych z zakresu kopii bezpieczeństwa,
  • Obsługa i nadzór nad prawidłowym działaniem aplikacji i systemów dziedzinowych z zakresu kadrowo-płacowego i finansowego,
  • Obsługa i nadzór nad prawidłowym działaniem aplikacji i systemów webowych,
  • Udzielanie pomocy w obsłudze programów,
  • Nauka obsługi programów,
  • Naprawianie błędów programowych,
  • Naprawianie sprzętu komputerowego,
  • Usuwanie awarii w programach działających w MOPR,
  • Archiwizacja danych,
  • Aktualizacja programów działających w MOPR,
  • Prowadzenie sprzętu komputerowego,
  • Prowadzenie ewidencji licencji oprogramowania,
  • Obsługa Internetu,
  • Udzielanie pomocy pracownikom przy korzystaniu z sieci Internet,
  • Wykonywanie programów na potrzeby MOPR,
  • Wgrywanie aktualizacji dla programów MOPR,
  • Zgłaszanie usterek sprzętu do firm serwisowych,
  • Nadzór nad prawidłową obsługą kart bankomatowych,
  • Udział w procedurach przetargowych dotyczących Sekcji ds. Informatyki,
  • Dział w procedurach dotyczących zakupów Sekcji ds. Informatyki,
  • Udział w procedurach dotyczących zakupów Sekcji ds. Informatyki,
  • Udział w przygotowaniu ofert cenowych sprzętu komputerowego, akcesorii komputerowych oraz oprogramowania na potrzeby MOPR,
  • Administracja portalem BIP,
  • Konserwowanie maszyn i urządzeń komputerowych,
  • Diagnostyka maszyn i urządzeń komputerowych,
  • Usuwanie awarii maszyn i urządzeń komputerowych,
  • Prowadzenie ewidencji tuszy i tonerów

Wymagania obowiązkowe

  • Wykształcenie średnie na kierunku informatyka,
  • 5 lat stażu pracy,
  • Dobra znajomość obsługi programów Word i Excel
  • Znajomość maszyn i urządzeń komputerowych,
  • Wiedza i umiejętność właściwego traktowania informacji służbowych,
  • Umiejętność dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostowania wymaganiom w zmieniającym się otoczeniu,
  • Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,
  • Bardzo dobra umiejętność pracy w zespole,
  • wysoki poziom zaangażowania,
  • wysokie poczucie odpowiedzialności,
  • samodzielność i elastyczność w wykonywaniu zadań,
  • etyka zawodowa,
  • komunikatywność,
  • otwartość na nowe rozwiązania,
  • wysoki poziom kultury osobistej w obsłudze klienta wewnętrznego i zewnętrznego,

Wymagania dodatkowe

  • Ukończone studia wyższe na kierunku informatyka,
  • Ukończone kursy /szkolenia w zakresie obsługi sieci opartej o produkty firmy Novell oraz Microsoft,
  • Umiejętność pracy przy obsłudze środowiska sieciowego Novell i Microsoft,
  • Ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
  • Umiejętność obsługi klienta,
  • Asertywność, empatia, gotowość do podnoszenia kwalifikacji.

Wymagane dokumenty

  • Życiorys (CV)
  • List motywacyjny
  • Dokument potwierdzający posiadanie wymaganego stażu pracy (kserokopie świadectw pracy),
  • Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie dyplomów oraz suplementy do dyplomów)
  • Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
  • Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • Oświadczenie o posiadaniu polskiego obywatelstwa

Inne informacje:

Informacja o warunkach pracy:

  • praca wymagająca częstego przemieszczania się między filiami Ośrodka na terenie Poznania niezależenie od warunków atmosferycznych
  • wykonywanie pracy wewnątrz budynków - pozycja wymuszona
  • Budynek bez windy

Informacje dodatkowe:                                      

  • Informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.

Informacja o wyniku naboru

zalacznik 7a informacja o niewybraniu żadnego z kandydatów.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o zakończeniu naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Martyna Materna
Data i godzina publikacji: 2017-02-03 07:36