Oferta: ds. ochrony danych osobowych
Data publikacji: 2017-12-07
Nr ref.: MOPR/80/2017
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. ochrony danych osobowych
Informacje dodatkowe: SEKCJA DS. INFORMATYKI / UMOWA O PRACĘ / 1 ETAT
Data rozstrzygnięcia oferty
2018-01-18
Zakres podstawowych czynności
- Prowadzenie, aktualizacja i wdrażanie dokumentacji wewnętrznej określającej zasady ochrony danych osobowych i współpraca w tym zakresie z Administratorem Systemu Informatycznego,
- Przygotowanie upoważnień do przetwarzania danych osobowych,
- Prowadzenie ewidencji osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych i współpraca w tym zakresie z Administratorem Systemu Informatycznego,
- Prowadzenie spraw związanych z rejestracją zbiorów danych osobowych, prowadzenie wykazu i rejestru tych zbiorów oraz współpraca w tym zakresie z Administratorem Systemu Informatycznego,
- Prowadzenie spraw związanych z rozpatrywaniem wniosków o udostępnienie danych osobowych, przygotowanie opinii i analizy w tym zakresie,
- Prowadzenie spraw związanych z powierzeniem danych osobowych innym podmiotom, przygotowanie i prowadzenie dokumentacji w tym zakresie,
- Prowadzenie w zakresie zleconym przez Administratora Bezpieczeństwa Informacji sprawdzeń z zakresu przestrzegania przepisów wewnętrznych i zewnętrznych z zakresu ochrony danych osobowych oraz kontroli środków organizacyjnych ochrony danych osobowych określonych w Polityce Bezpieczeństwa
Informacji i innych dokumentach wewnętrznych w tym: kontrola obiegu, przechowywania i archiwizowania dokumentów zawierających dane osobowe (manualne) i współpraca w tym zakresie z innymi komórkami organizacyjnymi Ośrodka; monitorowanie czynności dokonywanych na danych osobowych; sprawdzanie fizycznych zabezpieczeń pomieszczeń, w których przetwarzane są dane osobowe i współpraca w tym zakresie z innymi komórkami organizacyjnymi Ośrodka,
- Prowadzenie działań w przypadku naruszenia ochrony danych osobowych zgodnie z procedurami określonymi w obowiązujących dokumentach wewnętrznych,
- Prowadzenie okresowych szkoleń dla pracowników dotyczących powszechnie obowiązujących przepisów prawa i uregulowań wewnętrznych w zakresie ochrony danych osobowych,
- Przygotowanie opinii i analiz w zakresie stosowanych zabezpieczeń organizacyjnych i technicznych, w tym przegotowywanie i przedstawianie,
- Przygotowywanie dla Administratora Danych Osobowych sprawozdań z przeprowadzonych sprawdzeń zgodności przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych,
- Prowadzenie spraw związanych z wnioskami o udzielenie informacji publicznej,
- Umieszczanie informacji o umowach zawartych przez MOPR w publicznym rejestrze umów z Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Poznania,,
- Opracowywanie i przygotowanie dokumentacji dotyczącej podwyższonej i pełnej gotowości obronnej w MOPR w Poznaniu,
- Opracowywanie i przygotowanie procedur oraz dokumentacji dotyczącej Analiz, sprawozdań i realizacji zadań obronnych dla potrzeb MOPR w Poznaniu oraz Miasta Poznań,
- Uczestnictwo w szkoleniach obronnych,
- Opracowywanie i przygotowanie procedur oraz dokumentacji dotyczącej analiz, sprawozdań i realizacji zadań obrony cywilnej dla potrzeb MOPR w Poznaniu oraz Miasta Poznań,
- Opiniowanie i uzgadnianie planów miasta Poznania z zakresu obronności, zarządzania kryzysowego oraz obrony cywilnej,
- Udział w szkoleniach w sytuacji zmiany przepisów.
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie wyższe magisterskie na jednym z kierunków: prawo, administracja, politologia, bezpieczeństwo wojskowe, ukończenie wyższej szkoły wojskowej,
- Bardzo dobra znajomość Ustawy o ochronie danych osobowych,
- Bardzo dobra znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego,
- Bardzo dobra znajomość Ustawy o pomocy społecznej,
- Wiedza i umiejętność właściwego traktowania informacji służbowych,
- Umiejętność dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostania wymaganiom w zmieniającym się otoczeniu,
- Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy
- Bardzo dobra umiejętność pracy w zespole,
- Wysoko poziom zaangażowania,
- Wysokie poczucie odpowiedzialności,
- Samodzielność i elastyczność w wykonywaniu zadań,
- Etyka zawodowa,
- Komunikatywność,
- Wysoki poziom kultury osobistej w obsłudze klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- Otwartość na nowe rozwiązania,
Wymagania dodatkowe
- Studia podyplomowe z zakresie ochrony danych osobowych, ochrony informacji niejawnych,
- 3 lata stażu pracy
- Doświadczenie w administracji publicznej,
- Ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
- Umiejętność obsługi klienta
- Asertywność, empatia, gotowość do podnoszenia kwalifikacji.
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV)
- List motywacyjny
- Dokument potwierdzający posiadanie wymaganego stażu pracy (kserokopie świadectw pracy),
- Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie dyplomów oraz suplementy do dyplomów)
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Oświadczenie o posiadaniu polskiego obywatelstwa.
Inne informacje:
Informacja o warunkach pracy:
- praca biurowa z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych, wymagająca uzgodnień i wymiany informacji,
- istnieje potrzeba wyjazdów w teren,
- miejsce pracy nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych ruchowo. Biuro położone na pierwszym piętrze (brak windy).
Informacje dodatkowe:
- Informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach wyboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Martyna Materna
Data i godzina publikacji: 2018-01-18 14:39