Oferta: ds. opłat mieszkańców za pobyt w dps

Data publikacji: 2018-02-06
Nr ref.: MOPR/07/2018
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. opłat mieszkańców za pobyt w dps
Informacje dodatkowe: SEKCJA DS. DOMÓW POMOCY SPOŁECZNEJ / UMOWA O PRACĘ / 1 ETAT

Data rozstrzygnięcia oferty

2018-03-13

Zakres podstawowych czynności

  • Prowadzenie postępowań i przygotowanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach ustalenia lub zmiany opłat mieszkańców za pobyt w DPS lub RDP,
  • Prowadzenie postępowań i przygotowanie projektów decyzji administracyjnych w sprawie całkowitego lub częściowego zwolnienia z opłat za pobyt osób w DPS lub RDP,
  • Bieżąca współpraca z DPS i RDP na terenie Poznania oraz z DPR poza Poznaniem w sprawach opłat mieszkańców w DPS i RDP,
  • Prowadzenie postępowań i przygotowanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach wniosków mieszkańców DPS o zmianę DPS,
  • Przygotowywanie sprawozdań, informacji i analiz dotyczących opłat mieszkańców za pobyt w DPS i RDP,
  • Udzielanie informacji klientom zewnętrznym i wewnętrznym o zasadach kierowania i umieszczania osób w DPS i RDP oraz o zasadach odpłatności za pobyt w DPS i RPD,
  • Udział w szkoleniach, w sytuacji zmiany przepisów i w ramach doskonalenia zawodowego,

Wymagania obowiązkowe

  • Wykształcenie średnie,
  • Umiejętność zastosowania i interpretacji przepisów prawa z zakresu KPA oraz Ustawy o pomocy społecznej,
    • Wiedza i umiejętność właściwego traktowania informacji służbowych,
  • Umiejętność dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostania wymaganiom w zmieniającym się otoczeniu,
    • Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,
    • Bardzo dobra umiejętność pracy w zespole,
    • Umiejętność obsługi klienta,
    • Wysoki poziom zaangażowania,
    • Wysokie poczucie odpowiedzialności,
    • Samodzielność i elastyczność w wykonywaniu zadań,
    • Etyka zawodowa,
    • Komunikatywność,
    • Wysoki poziom kultury osobistej w obsłudze klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
    • Otwartość na nowe rozwiązania.

Wymagania dodatkowe

  • Wykształcenie wyższe magisterskie, ukończone studia podyplomowe, podwyższanie kwalifikacji na jednym z kierunków: ekonomia, prawo, administracja, praca socjalna, socjologia,
  • 1 rok stażu pracy w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej,
  • Ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
  • Asertywność,
  • Empatia,
  • Gotowość do podnoszenia kwalifikacji.

Wymagane dokumenty

  • Życiorys (CV)
    • List motywacyjny
    • Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie dyplomów oraz suplementy do dyplomów)
    • Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
  • Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
    • Oświadczenie o posiadaniu polskiego obywatelstwa

Inne informacje:

Informacja o warunkach pracy:

  • praca administracyjno - biurowa na miejscu w siedzibie MOPR w Poznaniu,
  • budynek bez windy, nieprzystosowany dla osób z dysfunkcją narządu ruchu,
  • prace związane głównie z uciążliwościami występującymi przy obsłudze monitora.

Informacje dodatkowe:                                      

  • Informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.

Informacja o wyniku naboru

MOPR-07-2018.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Martyna Materna
Data i godzina publikacji: 2018-03-13 07:36