Oferta: ds. organizacyjno - prawnych

Data publikacji: 2018-06-15
Nr ref.: MOPR/37/2018
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. organizacyjno - prawnych
Informacje dodatkowe: DZIAŁ ORGANIZACYJNY / UMOWA O PRACĘ / 1ETAT

Data rozstrzygnięcia oferty

2018-08-01

Zakres podstawowych czynności

- Przygotowywanie projektów: zarządzeń wewnętrznych, regulaminów zakładowych, instrukcji, wzorów umów dotyczących zadań realizowanych przez Dział i innych aktów prawnych regulujących funkcjonowanie MOPR oraz prawa i obowiązki pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadzenie zbioru tych dokumentów,

- Nadzorowanie przestrzegania aktów wewnętrznych, stosowania instrukcji kancelaryjnej, archiwalnej i rzeczowego wykazu akt oraz współdziałanie i udzielanie instruktażu w tym zakresie komórkom organizacyjnym Ośrodka,

- Przygotowanie upoważnień i pełnomocnictw udzielanych przez Dyrektora Ośrodka oraz wniosków o udzielenie upoważnień i pełnomocnictw udzielanych przez Prezydenta Miasta Poznania i Radę Miasta Poznania, prowadzenie zbioru tych dokumentów,

- Planowanie oraz dokonywanie czynności kontrolnych w zakresie organizacji i funkcjonowania komórek organizacyjnych Ośrodka, wykonywania zarządzeń Dyrektora oraz w innym zakresie zleconym przez Dyrektora, przygotowanie sprawozdań składnych Rady Miasta Poznania w części dotyczącej zadań realizowanych przez Dział,

- Przygotowanie odpowiedzi na protokoły z narad Prezydenta z Zastępcami, Sekretarzem i Skarbnikiem składanych Wydziałowi Organizacyjnemu UMP zgodnie z zasadami określonymi w zarządzeniu Prezydenta Miasta Poznania,

- Przygotowywanie sprawozdań z realizacji przez MOPR uchwał Rady Miasta Poznania,

- Prowadzenie spraw związanych z prawidłowym funkcjonowaniem składnicy akt, prowadzenie spraw związanych z archiwizacją i brakowaniem dokumentacji niearchiwalnej Ośrodka,

- Realizacja zadań wynikających z umów, porozumień zawartych między MOPR a jednostkami administracji publicznej,

- Przygotowanie danych do sprawozdań, informacji i analiz w zakresie wykonywanych zadań,

- Udział w szkoleniach w sytuacji zmiany przepisów.

Wymagania obowiązkowe

- wykształcenie wyższe licencjackie/magisterskie umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku,

- 3 lata stażu pracy,

- Znajomość Ustawy o pomocy społecznej,

- Znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego,

- Znajomość Ustawy o narodowym zasobie archiwalnych i archiwach,

- Umiejętność obsługi komputera (Word, Excel), umiejętność obsługi urządzeń biurowych,

- Dobra organizacja pracy,

- Umiejętność pracy w zespole,

- Umiejętność właściwego traktowania informacji służbowych,

- Wysoki poziom zaangażowania,

- Wysokie poczucie odpowiedzialności,

- Samodzielność i elastyczność w wykonywaniu zadań,

- Etyka zawodowa, komunikatywność,

- Wysoki poziom kultury osobistej w obsłudze klienta wewnętrznego i zewnętrznego,

- Otwartość na nowe rozwiązania.

Wymagania dodatkowe

- wykształcenie wyższe licencjackie/magisterskie na kierunku: prawo, administracja, nauki polityczne,

- 1 rok stażu pracy w na podobnym stanowisku w jednostce administracji publicznej,

- Umiejętność zastosowania i interpretacji przepisów z zakresu Ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks pracy,

- Wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,

- Wiedza z zakresu archiwizacji dokumentacji

- Umiejętność obsługi programów do rozliczania umów: zlecenia, o świadczenie usług, o dzieło oraz do rozliczania wyjazdów służbowych,

- Asertywność, empatia, gotowość do podnoszenia kwalifikacji.

Wymagane dokumenty

- Podpisany życiorys (CV)

- Podpisany list motywacyjny

- Dokumenty potwierdzające staż pracy (kopie świadectw pracy)

- Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)

- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)

- Podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

- Podpisane oświadczenie o posiadaniu polskiego obywatelstwa.

- Podpisana zgoda na przetwarzanie przez Administratora - Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Poznaniu z siedzibą przy ul. Cześnikowskiej 18, 60-330 Poznań - danych osobowych zawartych w formularzu dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu aktualnej rekrutacji.

- Podpisana zgoda na przetwarzanie przez Administratora - Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Poznaniu z siedzibą przy ul. Cześnikowskiej 18, 60-330 Poznań - danych osobowych zawartych w formularzu dla późniejszych procesów rekrutacji.

Inne informacje:

4. Informacja o warunkach pracy:

- Praca biurowa na miejscu w siedzibie Ośrodka, z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych

- Pomieszczenie pracy i higieniczno - sanitarne nie zapewnia dostępności osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich

Informacje dodatkowe:

- Informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.

Informacja o wyniku naboru

Załącznik_7a_Informacja o wynikach naboru w przypadku nie wyłonienia kandydata na stanowisko pracy_27.07.10.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Obowiązek informacyjny:

MOPR w Poznaniu, w związku z wejściem w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), uprzejmie informuje, iż:

1) Pani /Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu zapewnienia skutecznej procedury naboru pracowników do MOPR w Poznaniu, na podstawie przepisów prawa:

- ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu Pracy,

- ustawy z dnia 21 listopada 2008 r o pracownikach samorządowych,

- ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej

2) Dane osobowe zawarte w dokumentach aplikacyjnych, których podanie jest obowiązkowe tj.

- imię i nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego wynikającego z art. 221 § 1 Kodeksu pracy, którym jest przeprowadzenie procesu rekrutacji.

- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe wynikające z art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych,

- oświadczenie kandydata, że nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie była mu zawieszona ani ograniczona oraz oświadczenie kandydata o wypełnianiu obowiązku alimentacyjnego wynikające z art. 12 i 78 ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej

- W tym samym celu przetwarzana będzie informacja o niepełnosprawności. Jej podanie jest jednak nieobowiązkowe ale konieczne, aby skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r o pracownikach samorządowych (pierwszeństwo w zatrudnieniu).

3) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest MOPR w Poznaniu, ul. Cześnikowska 18, 60-330 Poznań, tel. 61 860 99 01

4) Wyznaczono Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod.mopr.poznan.pl lub pisemnie na adres: ul. Cześnikowska 18, 60-330 Poznań

5) Dane osób, niezakwalifikowanych do rekrutacji, będą usunięte po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane. Dane osób zakwalifikowanych, po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora, tj. od 3 m-cy do 2 lat

6) Ma Pani/Pan prawo do: dostępu do swoich danych osobowych; żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe; żądania usunięcia danych, gdy: dane nie są niezbędne do celów, dla których zostały zebrane, po cofnięciu zgody na przetwarzanie danych, dane przetwarzane są niezgodnie z prawem; żądania ograniczenia przetwarzania, gdy: Pani/Pan kwestionuje prawidłowość danych, przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a Pani/Pan sprzeciwia się usunięciu danych, Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne Pani/Panu do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń

7) Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać cofnięta w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem

8) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do udziału w rekrutacji w MOPR w Poznaniu

9) Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych

10) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Martyna Materna
Data i godzina publikacji: 2018-08-01 14:05