Oferta: ds. planowania i realizacji budżetu

Data publikacji: 2018-02-22
Nr ref.: MOPR/15/2018
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. planowania i realizacji budżetu
Informacje dodatkowe: SEKCJA PLANOWANIA I ANALIZ / UMOWA O PRACĘ / 1 ETAT

Data rozstrzygnięcia oferty

2018-03-13

Zakres podstawowych czynności

  • Szacowanie potrzeb finansowych w zakresie realizacji zadań MOPR, w tym w ramach projektów unijnych,
  • Konstruowanie budżetu zadaniowego w ujęciu klasyfikacji budżetowej, w tym w ramach projektów unijnych,
  • Opracowywanie planu finansowego jednostki oraz wieloletniej prognozy finansowej , w tym w ramach projektów unijnych,
  • Opracowanie oceny zasobów pomocy społecznej,
  • Wnioskowanie na podstawie prowadzonych analiz o dokonanie korekty planu finansowego, w tym w ramach projektów unijnych,
  • Wnioskowanie o przyznanie środków z dotacji na realizację zadań, w tym w ramach projektów unijnych,
    • Przygotowywanie zapotrzebowania finansowego na środki z dotacji niezbędne do realizacji zadań,
  • Konstruowanie narzędzi, uzgadnianie sposobu sporządzania zestawień, pozyskiwanie danych do sprawozdań i analiz,
  • Ocena zgodności pozyskiwanych danych merytoryczno-finansowych ze stanem faktycznym,
  • Comiesięczna analiza i rozliczanie wydatków w ujęciu klasyfikacji budżetowej w odniesieniu do przyznanego budżetu, w tym w ramach projektów unijnych,
  • Sporządzanie sprawozdań merytoryczno-finansowych z realizacji zadań MOPR,
  • Analiza, wyznaczonych w uzgodnieniu z Dyrektorem, kosztów świadczeń i utrzymania jednostki w odniesieniu do przyznanego budżetu,
  • Wczytywanie danych sprawozdawczych do elektronicznego systemu CAS,
  • Prezentacja i udostępnianie danych sprawozdawczych oraz wyników analiz,
  • Udział w szkoleniach w sytuacji zmiany przepisów.

Wymagania obowiązkowe

  • Wykształcenie wyższe zawodowe,
  • Doświadczenie w zakresie prowadzenia analizy i oceny danych,
  • Znajomość Ustawy o pomocy społecznej,

UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNE

  • Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej zorientowanej na rezultaty,
  • · Umiejętność dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostania wymaganiom w zmieniającym się otoczeniu,
    • Umiejętność prowadzenia spotkań i prezentacji,
    • Efektywna praca w warunkach stresu,
    • Aktywne podejmowanie procesu uczenia się,
    • Samokontrola,
    • Rozumienia, akceptacji i prawidłowego korzystania z uprawnień,
    • Efektywna, skuteczna komunikacja,
    • Biegła obsługa programu Excel, Word, Power Point.

UMIEJĘTNOŚCI ANALITYCZNE

  • Biegła umiejętność analizy i oceny danych,
  • Uwzględniania szerokiego spectrum czynników warunkujących analizowany obszar,
  • Stawiania hipotez oraz wyciąganie wniosków adekwatnych do uzyskanych wyników,
  • Znajomość i umiejętność zastosowania oraz interpretacji przepisów wymaganych na stanowisku,
  • · Bardzo dobra znajomość zasad i procedur przyznawania świadczeń realizowanych przez MOPR oraz źródeł ich finansowania,
    • Dobra znajomość zasad i metod przeprowadzania badań statystycznych.

CECHY I PREDYSPOZYCJE

  • Wysoki poziom zaangażowania,
  • Wysokie poczucie odpowiedzialności,
  • Samodzielność i elastyczność w wykonywaniu zadań,
  • Etyka zawodowa,
  • Komunikatywność,
  • Wysoki poziom kultury osobistej w obsłudze klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
  • Otwartość na nowe rozwiązania,
  • Zdolność analitycznego myślenia,
  • Innowacyjność, kreatywność,
  • Sumienność i sprawność w dokładnym wykonywaniu obowiązków.

Wymagania dodatkowe

  • · Wykształcenie wyższe na jednym z kierunków: socjologia, ekonomia, praca socjalna, politologia lub kierunki pokrewne,
  • 4 lata stażu pracy w jednostkach administracji publicznej, w tym w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej,
  • Ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,

Asertywność, empatia, gotowość do podnoszenia kwalifikacji

Wymagane dokumenty

  • Życiorys (CV)
    • List motywacyjny
    • Dokument potwierdzający posiadanie wymaganego stażu pracy (kserokopie świadectw pracy),
    • Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie dyplomów oraz suplementy do dyplomów)
    • Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
  • Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
    • Oświadczenie o posiadaniu polskiego obywatelstwa

Inne informacje:

Informacja o warunkach pracy:

  • praca administracyjno - biurowa na miejscu w siedzibie MOPR w Poznaniu,
  • budynek bez windy, nieprzystosowany dla osób z dysfunkcją narządu ruchu,
  • prace związane głównie z uciążliwościami występującymi przy obsłudze monitora.

Informacje dodatkowe:                                      

  • Informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.

Informacja o wyniku naboru

Załącznik_7a_Informacja o wynikach naboru w przypadku nie wyłonienia kandydata na stanowisko pracy_27.07.10.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Martyna Materna
Data i godzina publikacji: 2018-03-13 14:40