Oferta: ds. planowania i realizacji budżetu
Data publikacji: 2018-02-22
Nr ref.: MOPR/15/2018
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. planowania i realizacji budżetu
Informacje dodatkowe: SEKCJA PLANOWANIA I ANALIZ / UMOWA O PRACĘ / 1 ETAT
Data rozstrzygnięcia oferty
2018-03-13
Zakres podstawowych czynności
- Szacowanie potrzeb finansowych w zakresie realizacji zadań MOPR, w tym w ramach projektów unijnych,
- Konstruowanie budżetu zadaniowego w ujęciu klasyfikacji budżetowej, w tym w ramach projektów unijnych,
- Opracowywanie planu finansowego jednostki oraz wieloletniej prognozy finansowej , w tym w ramach projektów unijnych,
- Opracowanie oceny zasobów pomocy społecznej,
- Wnioskowanie na podstawie prowadzonych analiz o dokonanie korekty planu finansowego, w tym w ramach projektów unijnych,
- Wnioskowanie o przyznanie środków z dotacji na realizację zadań, w tym w ramach projektów unijnych,
- Przygotowywanie zapotrzebowania finansowego na środki z dotacji niezbędne do realizacji zadań,
- Konstruowanie narzędzi, uzgadnianie sposobu sporządzania zestawień, pozyskiwanie danych do sprawozdań i analiz,
- Ocena zgodności pozyskiwanych danych merytoryczno-finansowych ze stanem faktycznym,
- Comiesięczna analiza i rozliczanie wydatków w ujęciu klasyfikacji budżetowej w odniesieniu do przyznanego budżetu, w tym w ramach projektów unijnych,
- Sporządzanie sprawozdań merytoryczno-finansowych z realizacji zadań MOPR,
- Analiza, wyznaczonych w uzgodnieniu z Dyrektorem, kosztów świadczeń i utrzymania jednostki w odniesieniu do przyznanego budżetu,
- Wczytywanie danych sprawozdawczych do elektronicznego systemu CAS,
- Prezentacja i udostępnianie danych sprawozdawczych oraz wyników analiz,
- Udział w szkoleniach w sytuacji zmiany przepisów.
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie wyższe zawodowe,
- Doświadczenie w zakresie prowadzenia analizy i oceny danych,
- Znajomość Ustawy o pomocy społecznej,
UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNE
- Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej zorientowanej na rezultaty,
- · Umiejętność dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostania wymaganiom w zmieniającym się otoczeniu,
- Umiejętność prowadzenia spotkań i prezentacji,
- Efektywna praca w warunkach stresu,
- Aktywne podejmowanie procesu uczenia się,
- Samokontrola,
- Rozumienia, akceptacji i prawidłowego korzystania z uprawnień,
- Efektywna, skuteczna komunikacja,
- Biegła obsługa programu Excel, Word, Power Point.
UMIEJĘTNOŚCI ANALITYCZNE
- Biegła umiejętność analizy i oceny danych,
- Uwzględniania szerokiego spectrum czynników warunkujących analizowany obszar,
- Stawiania hipotez oraz wyciąganie wniosków adekwatnych do uzyskanych wyników,
- Znajomość i umiejętność zastosowania oraz interpretacji przepisów wymaganych na stanowisku,
- · Bardzo dobra znajomość zasad i procedur przyznawania świadczeń realizowanych przez MOPR oraz źródeł ich finansowania,
- Dobra znajomość zasad i metod przeprowadzania badań statystycznych.
CECHY I PREDYSPOZYCJE
- Wysoki poziom zaangażowania,
- Wysokie poczucie odpowiedzialności,
- Samodzielność i elastyczność w wykonywaniu zadań,
- Etyka zawodowa,
- Komunikatywność,
- Wysoki poziom kultury osobistej w obsłudze klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- Otwartość na nowe rozwiązania,
- Zdolność analitycznego myślenia,
- Innowacyjność, kreatywność,
- Sumienność i sprawność w dokładnym wykonywaniu obowiązków.
Wymagania dodatkowe
- · Wykształcenie wyższe na jednym z kierunków: socjologia, ekonomia, praca socjalna, politologia lub kierunki pokrewne,
- 4 lata stażu pracy w jednostkach administracji publicznej, w tym w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej,
- Ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
Asertywność, empatia, gotowość do podnoszenia kwalifikacji
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV)
- List motywacyjny
- Dokument potwierdzający posiadanie wymaganego stażu pracy (kserokopie świadectw pracy),
- Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie dyplomów oraz suplementy do dyplomów)
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Oświadczenie o posiadaniu polskiego obywatelstwa
Inne informacje:
Informacja o warunkach pracy:
- praca administracyjno - biurowa na miejscu w siedzibie MOPR w Poznaniu,
- budynek bez windy, nieprzystosowany dla osób z dysfunkcją narządu ruchu,
- prace związane głównie z uciążliwościami występującymi przy obsłudze monitora.
Informacje dodatkowe:
- Informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Martyna Materna
Data i godzina publikacji: 2018-03-13 14:40