Oferta: ds. realizacji świadczeń

Data publikacji: 2014-04-18
Nr ref.: MOPR/21/2014
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. realizacji świadczeń
Informacje dodatkowe: FILIA PIĄTKOWO, PRACA NA ETAT

Data rozstrzygnięcia oferty

2014-05-29

Zakres podstawowych czynności

  • przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych dotyczących świadczeń dla klientów MOPR,
  • prowadzenie rejestrów i ewidencji świadczeniobiorców oraz ewidencji spraw prowadzonych przez pracowników Sekcji,
  • przygotowywanie dokumentacji dotyczącej zgłoszeń do zakładu Ubezpieczeń Społecznych klientów MOPR,
  • przygotowywanie dokumentacji dotyczącej odprowadzanych składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne od przyznawanych świadczeń,
  •  przygotowywanie danych do sprawozdań w części dotyczącej realizowanych przez Sekcję zadań,
  • współpraca z komórkami organizacyjnymi MOPR w zakresie wykorzystania limitów finansowych filii,
  • przygotowywanie dokumentacji związanej z realizacją świadczeń: list płatniczych, zleceń oraz skierowań,
  • comiesięczne rozliczanie usług opiekuńczych,
  • przygotowywanie zaświadczeń dla klientów zewnętrznych,
  • udział w szkoleniach w sytuacji zmiany przepisów,
  • stosowanie Instrukcji dotyczącej trybu postępowania w zakresie windykacji należności.

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie średnie na jednym z kierunków: administracyjny, ekonomiczny, w zawodzie pracownika socjalnego
  • znajomość KPA
  • umiejętność zastosowania przepisów z zakresu ustawy o pomocy społecznej i KPA
  • dobra umiejętność obsługi programów Word, Excel,
  • wiedza i umiejętność właściwego traktowania informacji służbowych
  • umiejętność dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostania wymaganiom w zmieniającym się otoczeniu
  • umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy
  • bardzo dobra umiejętność pracy w zespole
  • wysokie poczucie odpowiedzialności
  • etyka zawodowa
  • wysoki poziom kultury osobistej
  • wysoki poziom zaangażowania
  • komunikatywność
  • otwartość na nowe rozwiązania
  • sumienność, skrupulatność

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe zawodowe lub wyższe magisterskie jednym z kierunków: administracyjny, ekonomiczny,
     w zawodzie pracownika socjalnego
  • staż pracy min. 1 rok, w tym 6 miesięcy w jednostkach administracji publicznej-6 m-cy
  • podwyższanie kwalifikacji na jednym z kierunków: administracja, ekonomia
  • kurs obsługi komputera
  • ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego
  • umiejętność obsługi klienta
  • gotowość do podnoszenia kwalifikacji

Wymagane dokumenty

  • Życiorys (CV)
  • List motywacyjny
  • Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
  • Dokument potwierdzający wymagany staż pracy
  • Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
  • Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • Osoby posiadające aktualny dokument potwierdzający niepełnosprawność proszone są o złożenie jego kserokopii

Inne informacje:

Informacja o warunkach pracy:

  • Praca biurowa na miejscu w siedzibie Filii, z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych
  • Pomieszczenie pracy i   higieniczno - sanitarne nie zapewnia dostępności osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich

Informacje dodatkowe:

  • Informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
  • pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

MOPR-21-2014.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: zakończenie rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2014-05-29 15:21