Oferta: ds. wspomagania audytu wewnętrznego i kontroli nr 1

Data publikacji: 2016-10-21
Nr ref.: MOPR/36/2016
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. wspomagania audytu wewnętrznego i kontroli nr 1
Informacje dodatkowe: SEKCJA DS. KONTROLI I AUDYTU/ UMOWA O PRACĘ W ZASTĘPSTWIE / 1 ETAT

Data rozstrzygnięcia oferty

2016-11-18

Zakres podstawowych czynności

  • współudział przy sporządzaniu rocznego planu audytu,
  • współudział przy sporządzaniu sprawozdania z realizacji rocznego planu audytu,
  • współudział przy przeprowadzaniu zadań audytowych (zadania zapewniające i czynności doradcze) wynikających z planu audytu, jak również poza planem audytu,
  • współudział w czynnościach sprawdzających,
  • przygotowanie projektów wymaganej przepisami prawa dokumentacji w zakresie realizacji zadań audytowych (m.in. program zadania zapewniającego, sprawozdanie z zadania zapewniającego, wynik czynności doradczych, notatkę informacyjną z czynności sprawdzających),
  • prowadzenie dokumentacji roboczej, w szczególności związanej z przygotowaniem i realizacją zadania zapewniającego, z wykonaniem czynności doradczych oraz dotyczącej monitorowania realizacji zaleceń i przeprowadzenia czynności sprawdzających,
  • współudział w prowadzonych wewnętrznych i zewnętrznych kontrolach (włącznie z prowadzeniem wymaganej dokumentacji w tym zakresie),
  • przygotowanie informacji do półrocznych i rocznych sprawozdań z działalności MOPR w zakresie wykonywanych zadań,
  • udział w szkoleniach w sytuacji zmiany przepisów.

Wymagania obowiązkowe

  • Wykształcenie wyższe magisterskie lub zawodowe na jednym z kierunków ekonomicznych, administracyjnych, nauk społecznych
  • 2 lata stażu pracy,
  • Znajomość strategii Miasta Poznania, polityki systemu zarządzania i celów oraz polityki i celów jakościowych MOPR wraz z obowiązującymi procedurami
  • Dobra umiejętność obsługi programów Word i Excel, Power Point,
  • Umiejętność wykreowania zgodnej ze standardami instytucji atmosfery w zakresie obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
  • Umiejętność dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostowania wymaganiom w zmieniającym się otoczeniu,
  • Umiejętność efektywnej pracy w warunkach stresu,
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej,
  • Umiejętność sprawnego wyszukiwania informacji w Internecie,
  • Umiejętność analitycznego myślenia,
  • wysoki poziom zaangażowania,
  • wysokie poczucie odpowiedzialności,
  • samodzielność i elastyczność w wykonywaniu zadań,
  • etyka zawodowa,
  • komunikatywność,
  • otwartość na nowe rozwiązania,
  • wysoki poziom kultury osobistej w obsłudze klienta wewnętrznego i zewnętrznego,

Wymagania dodatkowe

  • Ukończone studia podyplomowe na kierunku Audyt wewnętrzny w administracji lub/i przedsiębiorstwie
  • Ukończone kursy lub szkolenia z zakresu komunikacji, negocjacji, asertywności,
  • Wymagania określone w Ustawie z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
  • 1 rok doświadczenia w zakresie realizacji zadań związanych z audytem wewnętrznym lub kontrolą wewnętrzną,
  • Wiedza ogólna z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
  • Umiejętność prowadzenia spotkań i prezentacji,
  • Asertywność, empatia, gotowość do podnoszenia kwalifikacji.

Wymagane dokumenty

  • Życiorys (CV)
  • List motywacyjny
  • Dokument potwierdzający posiadanie wymaganego stażu pracy (kserokopie świadectw pracy),
  • Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie dyplomów oraz suplementy do dyplomów)
  • Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
  • Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • Oświadczenie o posiadaniu polskiego obywatelstwa

Inne informacje:

Informacja o warunkach pracy:

  • praca biurowa z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych, wymagająca uzgodnień i wymiany informacji,
  • istnieje potrzeba wyjazdów w teren,
  • miejsce pracy nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych ruchowo. Biuro położone na pierwszym piętrze (brak windy).

Informacje dodatkowe:                                      

  • Informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.

Informacja o wyniku naboru

Załącznik_7a_Informacja o wynikach naboru w przypadku nie wyłonienia kandydata na stanowisko pracy_27.07.10.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Martyna Materna
Data i godzina publikacji: 2016-11-18 11:30