Komunikaty Urzędu Miasta Poznania

Inne komunikaty


Znajdź komunikaty

Dział komunikatów

Inne komunikaty

Komunikat Termin ważności

Badanie : Wykorzystywanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w gospodarstwach domowych (SSI-10)

Badanie : Wykorzystywanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w gospodarstwach domowych (SSI-10)

od 2024-04-05 do 2024-05-30

Obwieszczenie o wydanym postanowieniu : Budowa dróg powiatowych Borówiec-Koninko-Poznań-Krzesiny

Obwieszczenie o wydanym postanowieniu  : Budowa dróg powiatowych Borówiec-Koninko-Poznań-Krzesiny, PO.ZUZ.4.4210.939.9.2022.KC

od 2024-04-05 do 2024-04-19

AKTUALIZACJA: UNIEWAŻNIENIE NABORU/ Ogłoszenie o otwartym naborze na partnera do wspólnego przygotowania i realizacji projektu partnerskiego w ramach Działania 06.16 Integracja społeczna i aktywizacja społeczna

Działając na podstawie art. 39 ustawy o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021-2027 z dnia 28 kwietnia 2022 r., Miasto Poznań ogłasza otwarty nabór na partnera do wspólnego przygotowania i realizacji projektu partnerskiego.

Ogłoszenie dotyczy naboru partnera na wspólne przygotowanie i realizację projektu w ramach Działania 06.16 Integracja społeczna i aktywizacja społeczna wskazanego w Programie Fundusze Europejskie dla Wielkopolski na lata 2021-2027 (wersja Szczegółowego Opisu Priorytetów 012 z dnia 28 lutego 2024 r.).

Zgłoszenie z propozycją współpracy powinno zostać dostarczone w formie elektronicznej w postaci skanów podpisanych dokumentów lub dokumentów podpisanych za pomocą kwalifikowanego podpisu elektronicznego na adres: alina_stachowiak@um.poznan.pl, w terminie od dnia zamieszczenia ogłoszenia tj. 4 kwietnia 2024 r. do 28 kwietnia 2024 r. do godziny 23:59.

AKTUALIZACJA: Miasto Poznań informuje, że z dniem 12.04.2024r. unieważnia niniejszy nabór na partnera.

od 2024-04-04 do 2024-12-31

Badanie : Uczestnictwo mieszkańców Polski (rezydentów) w podróżach (PKZ)

Badanie : Uczestnictwo mieszkańców Polski (rezydentów) w podróżach (PKZ)

od 2024-04-04 do 2024-04-23

UA-III.6730.1.2024

OBWIESZCZENIE

                                                                                                                         

           

Na podstawie art. 49a  ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,

zawiadamiam  strony postępowania

że w dniu 3 kwietnia 2024 r. została wydana decyzja nr 32/2024 o odmowie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie parkingu (45-55 miejsc postojowych), przewidzianej do realizacji na terenie części działki oznaczonej nr ewid. 13/8, położonej w obrębie geod. Dębiec, ark. 17, u zbiegu ul. Wiklinowej i Dębowej w Poznaniu.

Z treścią decyzji można zapoznać się (podając nr sprawy UA-III.6730.1.2024) w Biurze Obsługi Klienta Wydziału Urbanistyki i Architektury, ul. Za Bramką 1, I piętro, sala 1B/28, w poniedziałki między 8:00 a 17:00, we wtorki i piątki między 9:00 a 12:00,                   a w czwartki między 11:00 a 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym                     z osobą prowadzącą postępowanie.

Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie.

od 2024-04-05 do 2024-04-19

Komunikat z dnia 4 kwietnia 2024 r.

Komunikat z dnia 4 kwietnia 2024 r.

Na podstawie art. 152b. ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. 2024 poz. 54 t.j.), do Wydziału Klimatu i Środowiska wpłynęły następujące zgłoszenia instalacji wytwarzających pole elektromagnetyczne:

KSr-II.6222.200.2024 - zgłoszenie instalacji wytwarzającej pole elektromagnetyczne o zmianie danych dla instalacji 4213 (71203N!) POZNAŃ TYSIĄCLECIA (PPO_POZNAN_TYSIACLECIA), ul. Wołkowyska 32, Poznań

KSr-II.6222.201.2024 - zgłoszenie instalacji wytwarzającej pole elektromagnetyczne o zmianie danych dla stacji bazowej POZ0108, ul. Koronkarska 7/11, Poznań

KSr-II.6222.202.2024 - zgłoszenie instalacji wytwarzającej pole elektromagnetyczne o zmianie danych dla stacji bazowej POZ0105, os. Piastowskie 27, Poznań

KSr-II.6222.203.2024 - zgłoszenie instalacji wytwarzającej pole elektromagnetyczne o zmianie danych dla instalacji 40323 POZNAŃ (71203N! PPO_POZNAN_KARPIA), ul. Karpia 31, Poznań

Organizacja pozarządowa w rozumieniu art. 3 ust. 2 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2023 r. poz. 571 t.j.) prowadząca działalność w zakresie, o którym mowa w art. 4 ust. 1 pkt 6 lub 18 tej ustawy, lub osoba zamieszkała w gminie, na terenie której ma być lub jest eksploatowana instalacja, o której mowa w ust. 1, może wnieść do organu ochrony środowiska właściwego do przyjęcia zgłoszenia uwagi dotyczące okoliczności, o których mowa w art. 152 ust. 4a, wraz z ich szczegółowym uzasadnieniem uprawdopodabniającym zasadność ich wniesienia - art 152b. ust. 3 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. 2024 poz. 54 t.j.)

od 2024-04-04 do 2024-04-18

UA-I.6730.864.2023

OBWIESZCZENIE

                                                                                                                         

           

Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (dalej k.p.a.), w związku z art. 53 ust. 1c ustawy z dnia 27 marca 2003 r.
o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz art. 49a k.p.a.

zawiadamiam strony postępowania,

że w związku z wniesionymi odwołaniami od decyzji nr 71/2024 z dnia 19.02.2024 r. o warunkach zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie trzech budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą, planowanej do realizacji na terenie działki ewid. nr 70/9, ark. 13, obręb Łazarz, położonej w Poznaniu w rejonie
ul. K. Iłłakowiczówny i ul. Wojskowej
, dnia 26.03.2024 r. akta sprawy zostały przekazane do organu II instancji (Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Poznaniu).

Z aktami sprawy można zapoznać się (podając nr sprawy UA-I.6730.864.2023) w Biurze Obsługi Klienta Wydziału Urbanistyki i Architektury, ul. Za Bramką 1, I piętro, sala 1B/28, w poniedziałki między 8:00 a 17:00, we wtorki i piątki między 9:00 a 12:00, a w czwartki między 11:00 a 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z osobą prowadzącą postępowanie.

Publiczne obwieszczenie następuje w dniu 04.04.2024 r.

Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej (art. 49 § 2 k.p.a.).

od 2024-04-04 do 2024-04-18

UA-II.6730.111.2024

OBWIESZCZENIE

                                                                                                                         

           

Na podstawie art. 49a  ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego oraz w związku z art. 53 ust. 1c ustawy z 27 marca 2003 r. o planowaniu                    i zagospodarowaniu przestrzennym

zawiadamiam  strony postępowania,

że dnia 29.03.2024 r. Wnioskodawcy wystąpili z wnioskiem o zawieszenie postępowania administracyjnego, w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji określonej jako: "budowa budynku mieszkalnego jednorodzinnego z garażem w bryle budynku" przewidzianej do realizacji na działce nr 219/75, ark. 19, obręb Morasko, położonej w rejonie ul. Morasko  w Poznaniu.

Publiczne obwieszczenie następuje w dniu 4.04.2024 r.

Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej (art. 49 § 2 k.p.a.) czyli w dniu 18.04.2024 r.

W związku z powyższym informuję, że strony niniejszego postępowania lub ich przedstawiciele i pełnomocnicy mogą zapoznać się z aktami sprawy (sygn. UA-II.6730.111.2024) i wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań w Biurze Obsługi Klienta WUiA, ul. Za Bramką 1, I piętro, sala 1B/28. Kontakt bezpośredni z osobami prowadzącymi postępowanie: w poniedziałki między                       8:00 a 17:00, we wtorki i piątki między 9:00 a 12:00, a w czwartki między                                             11:00 a 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.

od 2024-04-04 do 2024-04-18

UA-II.6730.111.2024

OBWIESZCZENIE

                                                                                                                         

           

Na podstawie art. 49a  ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego

zawiadamiam  strony postępowania,

że dnia 29.03.2024 r. Wnioskodawcy wystąpili z wnioskiem o zawieszenie postępowania administracyjnego, w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji określonej jako: "budowa budynku mieszkalnego jednorodzinnego z garażem w bryle budynku" przewidzianej do realizacji na działce nr 219/75, ark. 19, obręb Morasko, położonej w rejonie ul. Morasko  w Poznaniu.

Publiczne obwieszczenie następuje w dniu 4.04.2024 r.

Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej (art. 49 § 2 k.p.a.) czyli w dniu 18.04.2024 r.

W związku z powyższym informuję, że strony niniejszego postępowania lub ich przedstawiciele i pełnomocnicy mogą zapoznać się z aktami sprawy (sygn. UA-II.6730.111.2024) i wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań w Biurze Obsługi Klienta WUiA, ul. Za Bramką 1, I piętro, sala 1B/28. Kontakt bezpośredni z osobami prowadzącymi postępowanie: w poniedziałki między                 8:00 a 17:00, we wtorki i piątki między 9:00 a 12:00, a w czwartki między                                11:00 a 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.

od 2024-04-04 do 2024-04-18

UA-II.6730.227.2022

OBWIESZCZENIE

                                                                                                                         

           

Na podstawie art. 49a  ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (dalej: "k.p.a.")

zawiadamiam  strony postępowania,

że - po rozpatrzeniu wniosku Pełnomocnik G-M Inwest sp. z o.o. z 27.03.2024 r. - Prezydent Miasta Poznania postanowieniem z 29.03.2024 r. zawiesił postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji określonej przez inwestora jako: "budowa zespołu 12 budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą", przewidzianej do realizacji na części działki nr 4/627, ark. mapy 06, obręb Strzeszyn, położonej w Poznaniu przy ul. Koszalińskiej.

Z treścią postanowienia i aktami sprawy można zapoznać się (podając nr sprawy UA-II.6730.227.2022) w Biurze Obsługi Klienta WUiA, ul. Za Bramką 1, I piętro, sala 1B/28, w poniedziałki między 8:00 a 17:00, we wtorki i piątki między 9:00 a 12:00, a w czwartki między 11:00 a 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z osobą prowadzącą postępowanie.

Zgodnie z art. 49b k.p.a. na wniosek strony, organ, który wydał postanowienie, niezwłocznie, nie później niż w terminie trzech dni od dnia otrzymania wniosku, udostępnia stronie odpis postanowienia w sposób i formie określonych we wniosku, chyba że środki techniczne, którymi dysponuje organ, nie umożliwiają udostępnienia w taki sposób lub takiej formie. Jeżeli postanowienie nie może być udostępnione stronie w sposób lub formie określonych we wniosku, organ powiadamia o tym stronę i wskazuje, w jaki sposób lub jakiej formie odpis postanowienia może być niezwłocznie udostępniony.

Publiczne obwieszczenie następuje w dniu 03.04.2024 r.

Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej (art. 49 § 2 k.p.a.)

od 2024-04-03 do 2024-04-17

Informacja o osiągniętych przez Miasto Poznań poziomach recyklingu, przygotowania do ponownego użycia, ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji oraz przekazywanych do składowania w 2022 roku

Realizując obowiązki sprawozdawcze nałożone na gminy Ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r., poz. 2519 ze zm.) informujemy, że w roku 2022 Miasto Poznań osiągnęło poziomy przygotowania do ponownego użycia i recyklingu, składowania odpadów komunalnych i odpadów pochodzących z przetwarzania odpadów komunalnych, zwanym dalej "poziomem składowania", oraz poziom ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania w wysokości:

  • Osiągnięty poziom ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania - 0 %,
  • Osiągnięty poziom recyklingu i przygotowania do ponownego użycia odpadów komunalnych - 38,03%,
  • Osiągnięty poziom składowania - 1,06 %.

W roku 2022 wymagane prawem poziomy zostały osiągnięte.

od 2024-01-31 do 2034-12-31

Ogłoszenie o udzielonym zamówieniu

Data zamieszczenia ogłoszenia o udzielonym zamówieniu na swojej stronie BIP: 27.03.2024 r.

Oznaczenie sprawy PCD.1152/12/2024

OGŁOSZENIE O UDZIELONYM ZAMÓWIENIU

1. Nazwa oraz adres zamawiającego:

Poznańskie Centrum Dziedzictwa

ul. Gdańska 2

61-123 Poznań

2. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Wykonanie autorskich spektakli muzycznych z cyklu Pograjki z zakresu edukacji kulturalnej.

3. Nazwa (firma) albo imię i nazwisko podmiotu z którym zamawiający zawarł umowę o wykonanie zamówienia, albo informację o nieudzieleniu tego zamówienia:

               Napary od Sary

               SARA GROLEWSKA - SZYMCZAK P.P.H.U.

               ADRES: os. Bolesława Chrobrego 7/60, 60 681 Poznań NIP: 9721153572

Podstawa prawna ogłoszenia: art. 37d ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (tekst jednolity Dz.U. 2020 poz. 194)

od 2024-03-27 do 2030-03-27

Ogłoszenie o udzielonym zamówieniu

Data zamieszczenia ogłoszenia o udzielonym zamówieniu na swojej stronie BIP: 18.03.2024 r.

Oznaczenie sprawy PCD.1152/9/2024

OGŁOSZENIE O UDZIELONYM ZAMÓWIENIU

.

  1. Nazwa oraz adres zamawiającego:

Poznańskie Centrum Dziedzictwa

ul. Gdańska 2, 61-123 Poznań

  1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Wykonanie autorskiego dzieła w postaci projektu i wykonania elementów aranżacji wystawy "Co potrafi lądolód?": przestrzennej formy w kształcie lądolodu wykonanej z tkaniny oraz elementów stroju lodowca.

  1. Nazwa (firma) albo imię i nazwisko podmiotu z którym zamawiający zawarł umowę o wykonanie zamówienia:

Agnieszka Gierach

Podstawa prawna ogłoszenia: art. 37d ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (tekst jednolity Dz. U. z 2018 roku poz. 1983).

od 2024-03-18 do 2030-03-18

Ogłoszenie o udzielonym zamówieniu

Data zamieszczenia ogłoszenia o udzielonym zamówieniu na swojej stronie BIP: 18.03.2024 r.

Oznaczenie sprawy PCD.1152/10/2024

OGŁOSZENIE O UDZIELONYM ZAMÓWIENIU

.

  1. Nazwa oraz adres zamawiającego:

Poznańskie Centrum Dziedzictwa

ul. Gdańska 2, 61-123 Poznań

  1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Wykonanie autorskiego dzieła w postaci dekoracji malarskich na pucharach ceramicznych o tematyce nawiązującej do scenariusza wystawy "Co potrafi lądolód?"

  1. Nazwa (firma) albo imię i nazwisko podmiotu z którym zamawiający zawarł umowę o wykonanie zamówienia:

Małgorzata Bartosik

Podstawa prawna ogłoszenia: art. 37d ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (tekst jednolity Dz. U. z 2018 roku poz. 1983).

od 2024-03-18 do 2030-03-18

Ogłoszenie o udzielonym zamówieniu

Data zamieszczenia ogłoszenia o udzielonym zamówieniu na swojej stronie BIP: 18.03.2024 r.

Oznaczenie sprawy PCD.1152/6/2024

OGŁOSZENIE O UDZIELONYM ZAMÓWIENIU

.

  1. Nazwa oraz adres zamawiającego:

Poznańskie Centrum Dziedzictwa

ul. Gdańska 2

61-123 Poznań

  1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przeprowadzenie 14 zajęć z zakresu edukacji kulturalnej dla rodzin z dziećmi w wieku 3-5 lat z cyklu Magiczny dywan oraz 3 zajęć z zakresu edukacji kulturalnej dla rodzin z dziećmi w wieku 12-24 miesiące z cyklu Małe Psoty.

  1. Nazwa (firma) albo imię i nazwisko podmiotu z którym zamawiający zawarł umowę o wykonanie zamówienia, albo informację o nieudzieleniu tego zamówienia:

Marta Miśkowiec

              

Podstawa prawna ogłoszenia: art. 37d ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (tekst jednolity Dz.U. 2020 poz. 194)

od 2024-03-18 do 2030-03-18

KSr-VI.605.22.2024

OBWIESZCZENIE

Stosownie do art. 45 ust.2 pkt 2 ustawy o ochronie przyrody (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1336 z późn. zm.), Wydział Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania

podaje do publicznej wiadomości

projekt uchwały Rady Miasta Poznania w sprawie zasad udzielania dotacji celowej na zadania służące poprawie efektywności energetycznej polegającej na wymianie okien zewnętrznych lub drzwi zewnętrznych. W związku z powyższym zainteresowani mogą składać uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie w terminie 14 dni od ogłoszenia nin. obwieszczenia tj. od dnia 15.03.2024 r. do dnia 29.03.2024 r. Przyjmowanie opinii i wniosków odbywać się będzie w Wydziale Klimatu i Środowiska UMP ul. Gronowa 22a w godzinach urzędowania oraz na adres e-mail: ksr@um.poznan.pl

od 2024-03-15 do 2024-04-16

Deklaracja dostępności ZRD

Deklaracja dostępności ZRD

od 2024-03-15 do 2025-03-31

Badanie ankietowe : Kondycja gospodarstw domowych KGD

Badanie ankietowe : Kondycja gospodarstw domowych KGD

od 2024-03-12 do 2024-12-31

Badanie ankietowe - Badanie budżetów gospodarstw domowych BBGD

Badanie ankietowe - Badanie budżetów gospodarstw domowych BBGD

od 2024-03-12 do 2024-12-31

Rekrutacja na rok szkolny 2024/2025

Obowiązują zasady uregulowane Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 9 kwietnia 2019 r. w sprawie warunków i trybu przyjmowania uczniów
do publicznych szkół i placówek artystycznych oraz przechodzenia z jednych typów szkół
do innych (Dz. U. z 2019 r., poz. 686 ) wraz ze zmianami ogłoszonymi Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 7 marca 2022 r. (Dz. U. z 2022 r., poz. 194, poz. 563 ).

2. Szkoła prowadzi punkt konsultacyjny w wybrane czwartki w godz. 14.30-15.30, po uzgodnieniu telefonicznym.

3. Podania o przyjęcie wraz z niezbędnymi dokumentami należy składać do 29 maja 2024 r.

4. Egzaminy zostaną przeprowadzone 8 czerwca 2024 roku (sobota).

5. Egzaminy obejmują:

 A. EGZAMIN PRAKTYCZNY

B. EGZAMIN OGÓLNOMUZYCZNY

6. Egzamin wstępny ma charakter konkursowy. Do poszczególnych sekcji zostaną przyjęci kandydaci z najwyższą punktacją.

7. Kandydat zmieniający instrument oceniany jest na zasadzie stwierdzenia przez komisję przydatności.

8. Kandydat może zdawać na trzy dowolnie wybrane specjalności / kierunki.

9. Wszyscy kandydaci składają podania i inne wymagane dokumenty wraz ze świadectwem zdrowia.

10. Kandydaci mogą zapoznać się ze Statutem na stronie internetowej szkoły www.muzycznanasolnej.pl

11. Lista kandydatów zakwalifikowanych do szkoły zostanie ogłoszona 14 czerwca  2024 r.

12. Warunkiem przyjęcia do szkoły jest dostarczenie ORYGINAŁÓW świadectw ukończenia szkoły podstawowej / ogólnokształcącej szkoły muzycznej I st. w terminie do 5 lipca 2024 r.

od 2024-03-09 do 2024-08-31