Komunikaty Urzędu Miasta Poznania

Inwestycje mogące znacząco oddziaływać na środowisko


Znajdź komunikaty

Dział komunikatów

Inwestycje mogące znacząco oddziaływać na środowisko

Komunikat Termin ważności

KSr-V.6220.1.146.2023 - treść decyzji

PODANIE INFORMACJI O WYDANEJ DECYZJI

DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI

Na podstawie art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.),

informuję o:

  • wydanej w dniu 26.03.2024 r. na wniosek Inwestora: Pana Janusza Kujałowicz reprezentowanego przez Panią Marię Malcherczyk, EKODORADCA D. Kwaśniewska, M. Malcherczyk sp.j., ul. 900-lecia 31/1, 88-300 Mogilno, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, znak: KSr-V.6220.1.146.2023, dla przedsięwzięcia pn. Budowa hali magazynowo-usługowo-produkcyjnej wraz z zapleczami socjalno-biurowymi oraz infrastrukturą techniczną na działce o nr ew. 4/4, obręb Krzesiny, jednostka ew. 306401_1, przy ul. Ostrowskiej w Poznaniu,
  • terminie udostępnienia treści powyższej decyzji w Biuletynie Informacji Publicznej na okres 14 dni, tj. od 28.03.2024 r. do 11.04.2024 r.

Z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy można zapoznać się w siedzibie Wydziału Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania przy ul. Gronowa 22a w Poznaniu.

W związku z powyższym informuje się strony postępowania o możliwości zapoznania się osobiście lub przez pełnomocnika z ww. decyzją oraz aktami sprawy w siedzibie Urzędu Miasta Poznania - Wydział Klimatu i Środowiska, w godzinach urzędowania. Celem usprawnienia dokonania czynności administracyjnych i ustalenia dogodnego terminu wizyty zachęcamy do wcześniejszego kontaktu telefonicznego z osobą prowadzącą sprawę (+48 61-878-40-83).

Treść decyzji do wglądu w załączniku!!

od 2024-03-28 do 2024-04-11

KSr-V.6220.1.146.2023

PODANIE INFORMACJI O WYDANEJ DECYZJI

DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI

Na podstawie art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.),

informuję o:

  • wydanej w dniu 26.03.2024 r. na wniosek Inwestora: Pana Janusza Kujałowicz reprezentowanego przez Panią Marię Malcherczyk, EKODORADCA D. Kwaśniewska, M. Malcherczyk sp.j., ul. 900-lecia 31/1, 88-300 Mogilno, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, znak: KSr-V.6220.1.146.2023, dla przedsięwzięcia pn. Budowa hali magazynowo-usługowo-produkcyjnej wraz z zapleczami socjalno-biurowymi oraz infrastrukturą techniczną na działce o nr ew. 4/4, obręb Krzesiny, jednostka ew. 306401_1, przy ul. Ostrowskiej w Poznaniu,
  • terminie udostępnienia treści powyższej decyzji w Biuletynie Informacji Publicznej na okres 14 dni, tj. od 28.03.2024 r. do 11.04.2024 r.

Z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy można zapoznać się w siedzibie Wydziału Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania przy ul. Gronowa 22a w Poznaniu.

W związku z powyższym informuje się strony postępowania o możliwości zapoznania się osobiście lub przez pełnomocnika z ww. decyzją oraz aktami sprawy w siedzibie Urzędu Miasta Poznania - Wydział Klimatu i Środowiska, w godzinach urzędowania. Celem usprawnienia dokonania czynności administracyjnych i ustalenia dogodnego terminu wizyty zachęcamy do wcześniejszego kontaktu telefonicznego z osobą prowadzącą sprawę (+48 61-878-40-83).

Treść decyzji do wglądu w kolejnym komunikacie (wywieszona w terminie 28.03.2024 - 11.04.2024)

od 2024-03-28 do 2024-04-29

KSr-V.6220.1.146.2023

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2023 r., poz. 775 ze zm.) w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.) Prezydent Miasta Poznania, po rozpatrzeniu wniosku podejmującego przedsięwzięcie: Pan Janusz Kujałowicz reprezentowany przez Panią Marię Malcherczyk, EKODORADCA D. Kwaśniewska, M. Malcherczyk sp.j., ul. 900-lecia 31/1, 88-300 Mogilno,

zawiadamia Strony

o wydanej w dniu 26.03.2024 r. decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. Budowa hali magazynowo-usługowo-produkcyjnej wraz z zapleczami socjalno-biurowymi oraz infrastrukturą techniczną na działce o nr ew. 4/4, obręb Krzesiny, jednostka ew. 306401_1, przy ul. Ostrowskiej w Poznaniu.

POUCZENIE

Od wydanej decyzji służy stronom odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Poznaniu za pośrednictwem organu wydającego decyzję w terminie 14 dni od daty doręczenia. Doręczenie niniejszej decyzji uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

W związku z powyższym informuje się strony postępowania o możliwości zapoznania się osobiście lub przez pełnomocnika z ww. decyzją oraz aktami sprawy w siedzibie Urzędu Miasta Poznania - Wydział Klimatu i Środowiska, w godzinach urzędowania. Celem usprawnienia dokonania czynności administracyjnych i ustalenia dogodnego terminu wizyty zachęcamy do wcześniejszego kontaktu telefonicznego z osobą prowadzącą sprawę (+48 61-878-40-83).

KSr-V.6220.1.146.2023

od 2024-03-28 do 2024-04-11

KSr-V.6220.1.25.2023 (dawniej: KOS-V.6220.74.2021)

OBWIESZCZENIE

Prezydent Miasta Poznania, w ramach prowadzonego postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: "Poznań - programowany Kolektor Moraski - zadanie nr 5-05-13-135-1 realizowanego przez Aquanet S.A. oraz dla zadania inwestycyjnego pn. Budowa ul. Nadwarciańskiej wraz z infrastrukturą realizowanego przez Prezydenta Miasta Poznania jako zarządcy dróg publicznych", prowadzonego na wniosek podmiotów: Prezydenta Miasta Poznania jako zarządcy dróg publicznych, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań oraz AQUANET S.A., ul. Dolna Wilda 126, 61-492 Poznań, reprezentowanych przez Pełnomocnika Pana Pawła Urbańskiego, działając na podstawie art. art. 33 ust. 1 pkt 9 i art. 36 w związku z art. 79 ustawy z 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.) oraz zgodnie z art. 91 § 3 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (t.j. Dz. U. 2023 r. poz. 775 ze zm.),

podaje do publicznej wiadomości

  • stronom oraz społeczeństwu informację, iż w dniu 23 kwietnia 2024 r. o godz. 16.30 w Urzędzie Miasta Poznania, pl. Kolegiacki 17 (boczne wejście od strony dziedzińca), w Sali Białej (I piętro), odbędzie się rozprawa administracyjna otwarta dla społeczeństwa w sprawie wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla pn.: "Poznań - programowany Kolektor Moraski - zadanie nr 5-05-13-135-1 realizowanego przez Aquanet S.A. oraz dla zadania inwestycyjnego pn. Budowa ul. Nadwarciańskiej wraz z infrastrukturą, realizowanego przez Prezydenta Miasta Poznania jako zarządcy dróg publicznych".

Zgodnie z art. 32 i art. 33 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2023 r. poz. 775 ze zm.) strona może działać przez pełnomocnika, pod warunkiem, że pełnomocnictwo będzie udzielone na piśmie i zaopatrzone w stosowną opłatę skarbową lub zostanie zgłoszone do protokołu.

Zgodnie z art. 94 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2023 r. poz. 775 ze zm.) nieobecność na rozprawie stron należycie wezwanych na rozprawę nie stanowi przeszkody do jej przeprowadzenia.

Doręczenie powyższego postanowienia zgodnie z art. 49 § 2 ww. ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie.

Z treścią pisma jak i pozostałą dokumentacją sprawy Strony mogą się zapoznać w siedzibie Wydziału przy ul. Gronowej 22a, (pn-pt od 7.30-15.30) po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu wizyty (+48 618784081) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: natalia_kaczmarek@um.poznan.pl lub ksr@um.poznan.pl, celem ustalenia aktualnych możliwości oraz sposobu i miejsca zapoznania się z dokumentacją.

KSr-V.6220.1.25.2023 (dawniej: KOS-V.6220.74.2021)

od 2024-03-27 do 2024-04-10

KSr-V.6220.1.14.2024

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.), zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (t.j. Dz. U. 2023 r. poz. 775 ze zm.), Prezydent Miasta Poznania, w toku postępowania z wniosku planującego realizację przedsięwzięcia: Unilever Polska S.A., Aleje Jerozolimskie 134, 02-305 Warszawa,  reprezentowanego przez Pełnomocnika: Panią Agnieszkę Borowczyk, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. "Budowa budynku kotłowni parowej oraz budynku trafostacji wraz z urządzeniami budowlanymi, obiektami infrastruktury technicznej i zagospodarowaniem terenu" na terenie Zakładu Unilever Polska S.A., Oddział Żywności, Zakład Produkcyjny w Poznaniu ul. Bałtycka 43, 61-017 Poznań.

zawiadamiam Strony

  • o wezwaniu Pełnomocnika Inwestora pismem z 26.03.2024 r. do złożenia wyjaśnień i uzupełnienia materiałów zgodnie z zakresem uwag Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu wskazami w piśmie z 21.03.2024 r. znak: WOO-IV.4220.313.2024.KJ.1, niezbędnych do zajęcia stanowiska w sprawie.

Z treścią pisma jak i pozostałą dokumentacją sprawy Strony mogą się zapoznać w siedzibie Wydziału przy ul. Gronowej 22a, (pn-pt od 7.30-15.30) po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu wizyty (+48 618784081) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: natalia_kaczmarek@um.poznan.pl lub ksr@um.poznan.pl, celem ustalenia aktualnych możliwości oraz sposobu i miejsca zapoznania się z dokumentacją.

Doręczenie powyższego postanowienia zgodnie z art. 49 § 2 ww. ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie.

KSr-V.6220.1.14.2024

od 2024-03-27 do 2024-04-10

KSr-V.6220.1.110.2023 - treść decyzji

PODANIE IFORMACJI DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI

O WYDANEJ DECYZJI

Na podstawie art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.), Prezydent Miasta Poznania

podaje do publicznej wiadomości informacje:

  • o wydanej dnia 25 marca 2024 r., na wniosek Inwestora: Elemental New Technologies Sp. z o.o., ul. Traugutta 42a, 05-825 Grodzisk Mazowiecki decyzji odmawiającej wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie punktu zbierania i wstępnego przetwarzania baterii przy ulicy Szarych Szeregów 23 na działce nr ew. 5/19 obręb Strzeszyn w Poznaniu,
  • o terminie udostępnienia treści powyższej decyzji w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.poznan.pl, dział: Ogłoszenia, decyzje, rejestry; kategoria: Komunikaty Urzędu Miasta Poznania), tj. od 26.03.2024 r. do 9.04.2024 r.

Z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy można zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika w siedzibie Urzędu Miasta Poznania - Wydziału Klimatu i Środowiska przy ul. Gronowa 22a. Przesłanie swoich uwag i wniosków możliwe jest za pośrednictwem operatora pocztowego lub składając w formie papierowej w sekretariacie Wydziału Klimatu i Środowiska. Dokumenty można również składać za pośrednictwem platformy e-puap oraz drogą elektroniczną na adres ksr@um.poznan.pl (w przypadku złożenia ich w drodze mailowej, konieczne będzie ich uzupełnienie podpisem wnoszącego i przesłanie drogą pocztową lub złożenie osobiście w terminie późniejszym).

W celu osobistego składania uwag i wniosków w sprawie lub zapoznanie się z aktami sprawy, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (+48 61 878 49 39 w godzinach urzędowania) lub poprzez pocztę elektroniczną (na adres: paulina_bruch@um.poznan.pl), celem ustalenia aktualnych możliwości oraz sposobu i miejsca złożenia uwag, wniosków lub udostępnienia stronie akt sprawy.

Treść decyzji do wglądu w załączniku!!

od 2024-03-26 do 2024-04-09

KSr-V.6220.1.110.2023

PODANIE IFORMACJI DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI

O WYDANEJ DECYZJI

Na podstawie art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.), Prezydent Miasta Poznania

podaje do publicznej wiadomości informacje:

  • o wydanej dnia 25 marca 2024 r., na wniosek Inwestora: Elemental New Technologies Sp. z o.o., ul. Traugutta 42a, 05-825 Grodzisk Mazowiecki decyzji odmawiającej wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie punktu zbierania i wstępnego przetwarzania baterii przy ulicy Szarych Szeregów 23 na działce nr ew. 5/19 obręb Strzeszyn w Poznaniu,
  • o terminie udostępnienia treści powyższej decyzji w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.poznan.pl, dział: Ogłoszenia, decyzje, rejestry; kategoria: Komunikaty Urzędu Miasta Poznania), tj. od 26.03.2024 r. do 9.04.2024 r.

Z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy można zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika w siedzibie Urzędu Miasta Poznania - Wydziału Klimatu i Środowiska przy ul. Gronowa 22a. Przesłanie swoich uwag i wniosków możliwe jest za pośrednictwem operatora pocztowego lub składając w formie papierowej w sekretariacie Wydziału Klimatu i Środowiska. Dokumenty można również składać za pośrednictwem platformy e-puap oraz drogą elektroniczną na adres ksr@um.poznan.pl (w przypadku złożenia ich w drodze mailowej, konieczne będzie ich uzupełnienie podpisem wnoszącego i przesłanie drogą pocztową lub złożenie osobiście w terminie późniejszym).

W celu osobistego składania uwag i wniosków w sprawie lub zapoznanie się z aktami sprawy, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (+48 61 878 49 39 w godzinach urzędowania) lub poprzez pocztę elektroniczną (na adres: paulina_bruch@um.poznan.pl), celem ustalenia aktualnych możliwości oraz sposobu i miejsca złożenia uwag, wniosków lub udostępnienia stronie akt sprawy.

Treść decyzji do wglądu w kolejnym komunikacie (wywieszona w terminie 26.03.2024 - 9.04.2024)

od 2024-03-26 do 2024-04-24

KSr-V.6220.1.110.2023

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 104 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2023 r. poz. 775 ze zm.), w związku z art. 71 ust. 2 i art. 74 ust. 3 ustawy z 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.), Prezydent Miasta Poznania

zawiadamia Strony

  • o wydanej dnia 25 marca 2024 r., na wniosek Inwestora: Elemental New Technologies Sp. z o.o., ul. Traugutta 42a, 05-825 Grodzisk Mazowiecki decyzji odmawiającej wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie punktu zbierania i wstępnego przetwarzania baterii przy ulicy Szarych Szeregów 23 na działce nr ew. 5/19 obręb Strzeszyn w Poznaniu

Od wydanej decyzji służy Stronom odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Poznaniu za pośrednictwem organu wydającego decyzję w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia. Doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

Z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy można zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika w siedzibie Urzędu Miasta Poznania - Wydziału Klimatu i Środowiska przy ul. Gronowa 22a. Przesłanie swoich uwag i wniosków możliwe jest za pośrednictwem operatora pocztowego lub złożenie ich w sekretariacie Wydziału Klimatu i Środowiska, ul. Gronowa 22A - wejście do Wydziału Spraw Obywatelskich i Uprawnień Komunikacyjnych oraz Wydziału Klimatu i Środowiska. Dokumenty można również składać za pośrednictwem platformy e-puap oraz drogą elektroniczną na adres ksr@um.poznan.pl (w przypadku złożenia ich w drodze mailowej, konieczne będzie ich uzupełnienie podpisem wnoszącego i przesłanie drogą pocztową lub złożenie osobiście w terminie późniejszym).

W celu osobistego składania uwag i wniosków w sprawie lub zapoznanie się z aktami sprawy, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (+48 61 878 4939 w godzinach urzędowania) lub poprzez pocztę elektroniczną (na adres: paulina_bruch@um.poznan.pl), celem ustalenia aktualnych możliwości oraz sposobu i miejsca złożenia uwag, wniosków lub udostępnienia stronie akt sprawy.

KSr-V.6220.1.110.2023

od 2024-03-26 do 2024-04-09

KSr-V.6220.1.17.2024

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 61 § 4 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2023 r., poz. 775 ze zm.) w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.) Prezydent Miasta Poznania

zawiadamia Strony

  • o wezwaniu Inwestora Tuopu POLAND Sp. z o.o., do wyjaśnień pismem z dnia 22.03.2024 r. w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na rozbudowie zakładu produkcji ram pomocniczych podwozi samochodów elektrycznych Tuopu POLAND Sp. z o.o., przy ul. B. Krzywoustego 74, poprzez montaż instalacji do powierzchniowej obróbki metali z wykorzystaniem procesów elektrolitycznych lub chemicznych, gdzie całkowita pojemność wanien procesowych przekracza 30 m3; montaż instalacji do podczyszczania ścieków przemysłowych oraz montaż zbiorników na argon i dwutlenek węgla, na działkach ewidencyjnych o nr 16/4 ark. 25 i nr 38/5 ark. 26, obręb Żegrze w Poznaniu w zakresie gospodarki odpadami, ochrony powietrza oraz ochrony przed hałasem.

Zainteresowane Strony mogą składać uwagi i wnioski w powyższej sprawie osobiście, przez pełnomocnika lub na piśmie na adres tutejszego Wydziału. Uwagi i wnioski można również składać za pośrednictwem platformy e - PUAP. Z treścią pism jak i pozostałą dokumentacją sprawy można zapoznać się w siedzibie Wydziału przy ul. Gronowej 22a, (pn-pt od 7.30-15.30) po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu wizyty (+48 61 878 49 39).

Prosimy o ww. kontakt telefoniczny lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: paulina_bruch@um.poznan.pl lub ksr@um.poznan.pl, celem ustalenia aktualnych możliwości oraz sposobu i miejsca zapoznania się z dokumentacją.

Zawiadomienie (doręczenie) uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie (wywieszenie obwieszczenia na tablicy ogłoszeń organu oraz jego udostępnienie w Biuletynie Informacji Publicznej).

KSr-V.6220.1.17.2024

od 2024-03-26 do 2024-04-09

KSr-V.6220.1.4.2024

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięciaBudowa przystani jachtowej w "Starym Porcie" w Poznaniu (lokalizacja przedsięwzięcia: części działek nr ewid.: 1/4, 1/6, 1/7, ark. 05, obręb Poznań oraz część działek nr ewid.: 20, 24/3, 24/4, 24/5, 67, 69/1 ark. 10, obręb Śródka i całej działce nr ewid.: 69/2, ark. 10, obręb Śródka).

Wnioskodawca: Miasto Poznań, pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, reprezentowany przez pełnomocnika: Pana Macieja Wojtkowiaka

Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.) w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 775 ze zm.), Prezydent Miasta Poznania,

zawiadamia Strony

  • o przekazaniu uzupełnień karty informacyjnej przedsięwzięcia Państwowemu Powiatowemu Inspektorowi Sanitarnemu w Poznaniu, Regionalnemu Dyrektorowi Ochrony Środowiska w Poznaniu oraz Dyrektorowi Zarządu Zlewni Wód Polskich stanowiących odpowiedź na wezwania tutejszego Organu z dnia 14.02.2024 r.

Doręczenie powyższego zawiadomienia zgodnie z art. 49 § 2 ww. ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie.

Przesłanie swoich uwag i wniosków możliwe jest za pośrednictwem operatora pocztowego. Dokumenty można również składać za pośrednictwem platformy e-puap oraz drogą elektroniczną na adres ksr@um.poznan.pl (w przypadku złożenia ich w drodze mailowej, konieczne będzie ich uzupełnienie podpisem wnoszącego i przesłanie drogą pocztową lub złożenie osobiście w terminie późniejszym).

Prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (+48 61 878 4939 w godzinach: 8:00-10:00 lub 13:30-15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną (na adres: alina_berkowska@um.poznan.pl), celem ustalenia aktualnych możliwości oraz sposobu i miejsca złożenia uwag, wniosków lub udostępnienia stronie akt sprawy.

KSr-V.6220.1.4.2024

od 2024-03-25 do 2024-04-08

KSr-V.6220.1.14.2024

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.), zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (t.j. Dz. U. 2023 r. poz. 775 ze zm.), Prezydent Miasta Poznania, w toku postępowania z wniosku planującego realizację przedsięwzięcia: Unilever Polska S.A., Aleje Jerozolimskie 134, 02-305 Warszawa,  reprezentowanego przez Pełnomocnika: Panią Agnieszkę Borowczyk, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. "Budowa budynku kotłowni parowej oraz budynku trafostacji wraz z urządzeniami budowlanymi, obiektami infrastruktury technicznej i zagospodarowaniem terenu" na terenie Zakładu Unilever Polska S.A., Oddział Żywności, Zakład Produkcyjny w Poznaniu ul. Bałtycka 43, 61-017 Poznań.

zawiadamiam Strony

  • o wezwaniu Pełnomocnika Inwestora pismem z 21.03.2024 r. do złożenia wyjaśnień i uzupełnienia materiałów w zakresie geologii, gospodarki wodno-ściekowej, ochrony powierzchni ziemi, gospodarki odpadami oraz ochrony przed hałasem oraz zgodnie z zakresem uwag Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Poznaniu przedstawionym w piśmie z 19.03.2024 r. znak: NS.9022.238.2024.TŻ, niezbędnych do zajęcia stanowiska w sprawie.

Z treścią pisma jak i pozostałą dokumentacją sprawy Strony mogą się zapoznać w siedzibie Wydziału przy ul. Gronowej 22a, (pn-pt od 7.30-15.30) po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu wizyty (+48 618784081) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: natalia_kaczmarek@um.poznan.pl lub ksr@um.poznan.pl, celem ustalenia aktualnych możliwości oraz sposobu i miejsca zapoznania się z dokumentacją.

Doręczenie powyższego postanowienia zgodnie z art. 49 § 2 ww. ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie.

KSr-V.6220.1.14.2024

od 2024-03-22 do 2024-04-05

KSr-V.6220.1.17.2024

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 61 § 4 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2023 r., poz. 775 ze zm.) w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.) Prezydent Miasta Poznania

zawiadamia Strony

  • w związku z toczącym się postępowaniem w sprawie wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na rozbudowie zakładu produkcji ram pomocniczych podwozi samochodów elektrycznych Tuopu POLAND Sp. z o.o., przy ul. B. Krzywoustego 74, poprzez montaż instalacji do powierzchniowej obróbki metali z wykorzystaniem procesów elektrolitycznych lub chemicznych, gdzie całkowita pojemność wanien procesowych przekracza 30 m3; montaż instalacji do podczyszczania ścieków przemysłowych oraz montaż zbiorników na argon i dwutlenek węgla, na działkach ewidencyjnych o nr 16/4 ark. 25 i nr 38/5 ark. 26, obręb Żegrze w Poznaniu,  pismem z dnia 21.03.2024 r. przekazano informację do Wnioskodawcy dot. utraty ważności udzielonego pełnomocnictwa oraz o informowaniu o dalszych etapach przedmiotowego postępowania Wnioskodawcę na dotychczas wskazany adres do korespondencji.

Zainteresowane Strony mogą składać uwagi i wnioski w powyższej sprawie osobiście, przez pełnomocnika lub na piśmie na adres tutejszego Wydziału. Uwagi i wnioski można również składać za pośrednictwem platformy e - PUAP. Z treścią pism jak i pozostałą dokumentacją sprawy można zapoznać się w siedzibie Wydziału przy ul. Gronowej 22a, (pn-pt od 7.30-15.30) po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu wizyty (+48 61 878 49 39).

Prosimy o ww. kontakt telefoniczny lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: paulina_bruch@um.poznan.pl lub ksr@um.poznan.pl, celem ustalenia aktualnych możliwości oraz sposobu i miejsca zapoznania się z dokumentacją.

Zawiadomienie (doręczenie) uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie (wywieszenie obwieszczenia na tablicy ogłoszeń organu oraz jego udostępnienie w Biuletynie Informacji Publicznej).

KSr-V.6220.1.17.2024

od 2024-03-22 do 2024-04-05

KSr-V.6220.1.38.2023 (dawniej: KOS-V.6220.1.24.2022)

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami oraz sieci wodociągowej wraz z przyłączami w m. Poznań w ramach zadania inwestycyjnego nr 5-05-14-191-1 Poznań - sieć kanalizacji sanitarnej i sieć wodociągowa w zlewni programowego Kolektora Umultowskiego - etap I

Wnioskodawca: Aquanet S.A., ul. Dolna Wilda 126, 61-492 Poznań, reprezentowany przez Panią Joannę Urbańską

Na podstawie art. 123 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. 2023 r., poz. 775 ze zm.), w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.), Wydział Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania, działając w imieniu Prezydenta Miasta Poznania,

zawiadamia Strony:

  • o  wezwaniu Inwestora do wyjaśnień w zakresie zagadnień związanych z gospodarką odpadami oraz ochrony zieleni pismem z dnia 20.03.2024 r.

Doręczenie powyższego zawiadomienia zgodnie z art. 49 § 2 ww. ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie.

Przesłanie swoich uwag i wniosków możliwe jest za pośrednictwem operatora pocztowego. Dokumenty można również składać za pośrednictwem platformy e-puap oraz drogą elektroniczną na adres ksr@um.poznan.pl (w przypadku złożenia ich w drodze mailowej, konieczne będzie ich uzupełnienie podpisem wnoszącego i przesłanie drogą pocztową lub złożenie osobiście w terminie późniejszym). W celu usprawnienia możliwości udostępnienia ww. dokumentacji prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (+48 61 878 4073 od pon. do pt. w godz. 8:00-10:00 i 13:30-15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną (na adres: violetta_werner@um.poznan.pl), celem ustalenia aktualnych możliwości oraz sposobu i miejsca złożenia uwag, wniosków lub udostępnienia stronie akt sprawy.

KSr-V.6220.1.38.2023 (dawniej: KOS-V.6220.1.24.2022)

od 2024-03-21 do 2024-04-04

KSr-V.6220.1.25.2023 (dawniej: KOS-V.6220.74.2021)

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. "Poznań - programowany Kolektor Moraski - zadanie nr 5-05-13-135-1 realizowanego przez Aquanet S.A. oraz dla zadania inwestycyjnego pn. Budowa ul. Nadwarciańskiej wraz z infrastrukturą realizowanego przez Prezydenta Miasta Poznania jako zarządcy dróg publicznych".

Wnioskodawca: Prezydenta Miasta Poznania jako zarządcy dróg publicznych, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań oraz AQUANET S.A., ul. Dolna Wilda 126, 61-492 Poznań, reprezentowanych przez Pełnomocnika: Pana Pawła Urbańskiego.

Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.), zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (t.j. Dz. U. 2023 r. poz. 775 ze zm.), Prezydent Miasta Poznania

zawiadamiam Strony

  • o przekazaniu Regionalnemu Dyrektorowi Ochrony Środowiska w Poznaniu dodatkowych materiałów w sprawie, tym wyjaśnień i uzupełnień do raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko oraz informacji nt. funkcji i sposobu zagospodarowania terenów otaczających planowane przedsięwzięcie.

Doręczenie powyższego postanowienia zgodnie z art. 49 § 2 ww. ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie.

Z treścią pisma jak i pozostałą dokumentacją sprawy Strony mogą się zapoznać w siedzibie Wydziału przy ul. Gronowej 22a, (pn-pt od 7.30-15.30) po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu wizyty (+48 618784081) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: natalia_kaczmarek@um.poznan.pl lub ksr@um.poznan.pl, celem ustalenia aktualnych możliwości oraz sposobu i miejsca zapoznania się z dokumentacją.

KSr-V.6220.1.25.2023 (dawniej: KOS-V.6220.74.2021)

od 2024-03-20 do 2024-04-03

KSr-V.6220.1.2.2024

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia "Budowa kompleksu zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej w Poznaniu na działce nr 5/5, ul. Wagrowska" (lokalizacja przedsięwzięcia: działka nr ewid.: 5/5, ark. 12, obręb Żegrze).

Wnioskodawca: Budnex Deweloper Sp. z o.o., ul. Husarska 34, 66-400 Gorzów Wielkopolski, reprezentowany przez pełnomocnika: Pana Mariusza Wrzeszcza

Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.) w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 775 ze zm.), Prezydent Miasta Poznania,

zawiadamia Strony

  • o wezwaniu Inwestora do wyjaśnień, pismem z dnia  z 18.03.2024 r.  zgodnie z zakresem pisma Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Poznaniu, znak: NS.9022.186.2024.AC oraz w zakresie m.in.: ochrony przed hałasem, ochrony powierzchni ziemi, ochrony zieleni i w zakresie gospodarki odpadami.

Doręczenie powyższego zawiadomienia (obwieszczenia) zgodnie z art. 49 § 2 ww. ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie.

Przesłanie swoich uwag i wniosków możliwe jest za pośrednictwem operatora pocztowego. Dokumenty można również składać za pośrednictwem platformy e-puap oraz drogą elektroniczną na adres ksr@um.poznan.pl (w przypadku złożenia ich w drodze mailowej, konieczne będzie ich uzupełnienie podpisem wnoszącego i przesłanie drogą pocztową lub złożenie osobiście w terminie późniejszym).

Prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (+48 61 878 4939 w godzinach: 8:00-10:00 lub 13:30-15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną (na adres: alina_berkowska@um.poznan.pl), celem ustalenia aktualnych możliwości oraz sposobu i miejsca złożenia uwag, wniosków lub udostępnienia stronie akt sprawy.

KSr-V.6220.1.2.2024

od 2024-03-19 do 2024-04-02

KSr-V.6220.1.207.2023

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: Rozbudowa zakładu produkcji gumy do żucia (lokalizacja inwestycji: ul. Obodrzycka 69, 61-249 Poznań, dz. ewid. nr 11/1, ark. 16, dz. ewid. nr 1/5, 1/7, 1/9, 1/10, 1/11, 3/3, 3/6, 5/1, 5/2, 5/3, 7/3, 14/1, 15/1, 15/2, 15/3, ark. 17, dz. ewid. nr 8/1, 9/2, 15/4, ark. 19, obręb Żegrze)

Wnioskodawca: MARS POLSKA Sp. z o.o., Kożuszki - Parcel 42, 96-500 Sochaczew reprezentowana przez Pana Tomasza Kubickiego, EKO-PROJEKT Sp. z o.o. S.k., ul. Marcelińska 90 lok.6A (6 piętro), bud. PGK 1, 60-324 Poznań

Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.), Wydział Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania, w imieniu Prezydenta Miasta Poznania, spełniając wymóg art. 50 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2023 r., poz. 775 ze zm.) mając na uwadze art. 77 i 7 tejże ustawy

zawiadamia Strony

iż pismem z dnia 15.03.2024 r. wezwał pełnomocnika Wnioskodawcy do uzupełnienia materiałów niezbędnych do zajęcia stanowiska w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla ww. przedsięwzięcia, w zakresie karty informacyjnej przedsięwzięcia nośniku informatycznym.

KSr-V.6220.1.207.2023

od 2024-03-19 do 2024-04-02

KSr-V.6220.1.164.2023

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie instalacji rozładunku, magazynowania i przesyłu stężonego kwasu siarkowego na terenie zakładu Exide Technologies S.A. w Poznaniu przy ul. Gdyńskiej 31/33

Wnioskodawca: Exide Technologies S.A., ul. Gdyńska 31/33, 61-016 Poznań reprezentowanego przez Panią Klaudię Kurowską, EkoNorm S.C. M. Żak, P. Mikos, G. Oparczyk, ul. Gallusa 12, 40-594 Katowice

Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.), Wydział Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania, w imieniu Prezydenta Miasta Poznania, w nawiązaniu do art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2023 r., poz. 775 ze zm.),

zawiadamia Strony

iż w toku postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przekazał uzupełnienie karty informacyjnej przedsięwzięcia, będące odpowiedzią na wezwanie tut. Wydziału z dnia 23.02.2024 r., do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Poznaniu oraz Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Wód Polskich w Poznaniu, celem dołączenia do dotychczas przekazanych materiałów.

KSr-V.6220.1.164.2023

od 2024-03-19 do 2024-04-02

KSr-V.6220.1.5.2024

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. "Przebudowa zakładu zagospodarowania odpadami" planowanego do realizacji na działkach nr 53/4, 10/1, 14/3, obręb Golęcin, przy ul. Sytkowskiej 39 w Poznaniu

Wnioskodawca: Eko Alu Sp. z o.o., ul. Sytkowska 39, 60-413 Poznań reprezentowana przez Pana Adriana Zająca, AZ Managment Adrian Zając, ul. Zielona 13 of., 59-220 Legnica

Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.), Wydział Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania, w imieniu Prezydenta Miasta Poznania, spełniając wymóg art. 50 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2023 r., poz. 775 ze zm.) mając na uwadze art. 77 i 7 tejże ustawy

zawiadamia Strony

iż pismem z dnia 15.03.2024 r. wezwał pełnomocnika Wnioskodawcy do złożenia wyjaśnień i uzupełnienia materiałów niezbędnych do zajęcia stanowiska w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla ww. przedsięwzięcia w zakresie uwag sformułowanych przez Wydział Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania oraz Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Poznaniu

KSr-V.6220.1.5.2024

od 2024-03-19 do 2024-04-02

KSr-V.6220.1.175.2023

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: "Budowa zabudowy biurowo-usługowo-handlowo-mieszkalnej z wielopoziomowym garażem wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działkach nr: 40/4, 43/4, obręb 51 Poznań, Arkusz 23 położonych przy ul. Franklina Roosevelta"

Wnioskodawca: Bolmen Development Sp. z o.o., al. Solidarności 173, 00-877 Warszawa reprezentowany przez pełnomocnika Panią Zuzannę Kucharską

Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094) w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 775 ze zm.), Prezydent Miasta Poznania,

zawiadamia Strony

  • o wezwaniu Inwestora przez tut. Organ w zakresie gospodarki odpadami, ochrony powierzchni ziemi, ochrony przed hałasem pismem z dnia 13.03.2024 r.

Doręczenie powyższego zawiadomienia zgodnie z art. 49 § 2 ww. ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie.

Przesłanie swoich uwag i wniosków możliwe jest za pośrednictwem operatora pocztowego. Dokumenty można również składać za pośrednictwem platformy e-puap oraz drogą elektroniczną na adres ksr@um.poznan.pl (w przypadku złożenia ich w drodze mailowej, konieczne będzie ich uzupełnienie podpisem wnoszącego i przesłanie drogą pocztową lub złożenie osobiście w terminie późniejszym).

Będzie możliwość osobistego zapoznania się z treścią ww. opinii,  w tym celu prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (+48 61 878-40-73 od pon. do pt. w godzinach 8:00-10:00 i 13:30-15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną (na adres: violetta_werner@um.poznan.pl), celem ustalenia aktualnych możliwości oraz sposobu i miejsca złożenia uwag, wniosków lub udostępnienia stronie akt sprawy.

KSr-V.6220.1.175.2023

od 2024-03-15 do 2024-03-29

KSr-V.6220.1.174.2023

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: "Budowa zabudowy biurowo-usługowo-handlowo-mieszkalnej z wielopoziomowym garażem wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działkach nr: 36/9, 37/6, 38/7, obręb 51 Poznań, Arkusz 23 położonych przy ul. Franklina Roosevelta"

Wnioskodawca: Bolmen Development Sp. z o.o., al. Solidarności 173, 00-877 Warszawa reprezentowany przez pełnomocnika Panią Zuzannę Kucharską

Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094) w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 775 ze zm.), Prezydent Miasta Poznania,

zawiadamia Strony

  • o wezwaniu Inwestora przez tut. Organ w zakresie gospodarki odpadami, ochrony przed hałasem, ochrony powierzchni ziemi, ochrony zieleni pismem z dnia 13.03.2024 r.

Doręczenie powyższego zawiadomienia zgodnie z art. 49 § 2 ww. ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie.

Przesłanie swoich uwag i wniosków możliwe jest za pośrednictwem operatora pocztowego. Dokumenty można również składać za pośrednictwem platformy e-puap oraz drogą elektroniczną na adres ksr@um.poznan.pl (w przypadku złożenia ich w drodze mailowej, konieczne będzie ich uzupełnienie podpisem wnoszącego i przesłanie drogą pocztową lub złożenie osobiście w terminie późniejszym).

Będzie możliwość osobistego zapoznania się z treścią ww. opinii,  w tym celu prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (+48 61 878-40-73 od pon. do pt. w godzinach 8:00-10:00 i 13:30-15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną (na adres: violetta_werner@um.poznan.pl), celem ustalenia aktualnych możliwości oraz sposobu i miejsca złożenia uwag, wniosków lub udostępnienia stronie akt sprawy.

KSr-V.6220.1.174.2023

od 2024-03-15 do 2024-03-29