Komunikaty Urzędu Miasta Poznania

Obwieszczenia Prezydenta Miasta o wydaniu decyzji dotyczących przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko


Znajdź komunikaty

Dział komunikatów

Obwieszczenia Prezydenta Miasta o wydaniu decyzji dotyczących przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko

Komunikat Termin ważności

KSr-V.6220.1.175.2023

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.), zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.) Wydział Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania, w imieniu Prezydenta Miasta Poznania,

zawiadamia Strony postępowania administracyjnego:

  • o przekazaniu pismem z dnia 15.04.2024 r. informacji nt. funkcji i sposobu zagospodarowania terenów otaczających działki o nr 43/4, 40/4, ark. 23, obręb 51 Poznań; do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu ws. wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie zabudowy biurowo-mieszkaniowo-handlowej z wielopoziomowym garażem wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Poznaniu na działkach ewidencyjnych o nr 43/4, 40/4, ark. 23, obręb 51 Poznań; (Wnioskodawca: Bolmen Development Sp. z o.o., Al. Solidarności 173, 00-877 Warszawa, reprezentowany przez Pełnomocnika Panią: Zuzannę Kucharską).

Zainteresowane Strony mogą składać uwagi i wnioski w powyższej sprawie osobiście, przez pełnomocnika lub na piśmie na adres tutejszego Wydziału. Uwagi i wnioski można również składać za pośrednictwem platformy e - PUAP. Z treścią pism jak i pozostałą dokumentacją sprawy można zapoznać się w siedzibie Wydziału przy ul. Gronowej 22a, (pn-pt od 7.30-15.30) po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu wizyty (+48 618784073). Prosimy o ww. kontakt telefoniczny lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: violetta_werner@um.poznan.pl lub ksr@um.poznan.pl, celem ustalenia aktualnych możliwości oraz sposobu i miejsca zapoznania się z dokumentacją.

Zawiadomienie (doręczenie) uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie (wywieszenie obwieszczenia na tablicy ogłoszeń organu oraz jego udostępnienie w Biuletynie Informacji Publicznej).

KSr-V.6220.1.175.2023

od 2024-04-16 do 2024-04-30

KSr-V.6220.1.4.2024

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięciaBudowa przystani jachtowej w "Starym Porcie" w Poznaniu (lokalizacja przedsięwzięcia: części działek nr ewid.: 1/4, 1/6, 1/7, ark. 05, obręb Poznań oraz część działek nr ewid.: 20, 24/3, 24/4, 24/5, 67, 69/1 ark. 10, obręb Śródka i całej działce nr ewid.: 69/2, ark. 10, obręb Śródka).

Wnioskodawca: Miasto Poznań, pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, reprezentowany przez pełnomocnika: Pana Macieja Wojtkowiaka

Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.) w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 775 ze zm.), Prezydent Miasta Poznania,

zawiadamia Strony

  • o wezwaniu Pełnomocnika Inwestora do uzupełnień karty informacyjnej przedsięwzięcia w zakresie ochrony przed hałasem, ochrony powierzchni ziemi, gospodarki odpadami.

Doręczenie powyższego zawiadomienia zgodnie z art. 49 § 2 ww. ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie

Przesłanie swoich uwag i wniosków możliwe jest za pośrednictwem operatora pocztowego. Dokumenty można również składać za pośrednictwem platformy e-puap oraz drogą elektroniczną na adres ksr@um.poznan.pl (w przypadku złożenia ich w drodze mailowej, konieczne będzie ich uzupełnienie podpisem wnoszącego i przesłanie drogą pocztową lub złożenie osobiście w terminie późniejszym).

Prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (+48 61 878 4939 w godzinach: 8:00-10:00 lub 13:30-15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną (na adres: alina_berkowska@um.poznan.pl), celem ustalenia aktualnych możliwości oraz sposobu i miejsca złożenia uwag, wniosków lub udostępnienia stronie akt sprawy.

KSr-V.6220.1.4.2024

od 2024-04-16 do 2024-04-30

KSr-V.6220.1.2.2024

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia "Budowa kompleksu zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej w Poznaniu na działce nr 5/5, ul. Wagrowska" (lokalizacja przedsięwzięcia: działka nr ewid.: 5/5, ark. 12, obręb Żegrze).

Wnioskodawca: Budnex Deweloper Sp. z o.o., ul. Husarska 34, 66-400 Gorzów Wielkopolski, reprezentowany przez pełnomocnika: Pana Mariusza Wrzeszcza

Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.) w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 775 ze zm.), Prezydent Miasta Poznania,

zawiadamia Strony

  • o wezwaniu Inwestora do przedstawienia podpisanych przez autora karty informacyjnej przedsięwzięcia  wyjaśnień,  zgodnie z zakresem pisma Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Poznaniu, znak: NS.9022.186.2024.AC oraz w zakresie m.in.: ochrony przed hałasem, ochrony powierzchni ziemi, ochrony zieleni i w zakresie gospodarki odpadami.

Doręczenie powyższego zawiadomienia (obwieszczenia) zgodnie z art. 49 § 2 ww. ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie.

Przesłanie swoich uwag i wniosków możliwe jest za pośrednictwem operatora pocztowego. Dokumenty można również składać za pośrednictwem platformy e-puap oraz drogą elektroniczną na adres ksr@um.poznan.pl (w przypadku złożenia ich w drodze mailowej, konieczne będzie ich uzupełnienie podpisem wnoszącego i przesłanie drogą pocztową lub złożenie osobiście w terminie późniejszym).

Prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (+48 61 878 4939 w godzinach: 8:00-10:00 lub 13:30-15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną (na adres: alina_berkowska@um.poznan.pl), celem ustalenia aktualnych możliwości oraz sposobu i miejsca złożenia uwag, wniosków lub udostępnienia stronie akt sprawy.

KSr-V.6220.1.2.2024

od 2024-04-15 do 2024-04-29

KSr-V.6220.1.20.2024

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 61 § 4 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2023 r., poz. 775 ze zm.) w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.) Prezydent Miasta Poznania

zawiadamia Strony

  • o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, na wniosek podejmującego przedsięwzięcie: AQUANET S.A. ul. Dolna Wilda 126, 61-492 Poznań reprezentowanego przez Pełnomocnika: Panią Małgorzatę Ratajczak dla przedsięwzięcia pn. "Zmiana rodzajów odpadów przyjmowanych i przetwarzanych w procesie kofermentacji z osadami ściekowymi w istniejących ZKF na terenie LOŚ", zlokalizowanego na terenie Lewobrzeżnej Oczyszczalni Ścieków w Poznaniu na działkach ewid. nr: 2/2, 3, 4/9, 6/1, ark. 11; 16/1, 17/2, 18/2, 19, 20, 21 ark. 27 obręb Winiary;
  • o przekazaniu kopii wniosku z dnia 26.02.2024 r. oraz uzupełnienia formalnego do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu, Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich w Poznaniu oraz Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Poznaniu z prośbą o wydanie opinii co do potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko, a w przypadku stwierdzenia takiej potrzeby, co do zakresu raportu o oddziaływaniu na środowisko wnioskowanego przedsięwzięcia wraz z uzasadnieniem swojego stanowiska uwzględniającym łącznie uwarunkowania, o których mowa w art. 63 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku (...).

W związku z powyższym informuje się zainteresowane Strony postępowania o możliwości zapoznania się osobiście lub przez pełnomocnika z aktami sprawy dla ww. inwestycji w siedzibie Urzędu Miasta Poznania - Wydział Klimatu i Środowiska przy ul. Gronowej 22a w godzinach urzędowania. Celem usprawnienia dokonania czynności administracyjnych i ustalenia dogodnego terminu wizyty zachęcamy do wcześniejszego kontaktu telefonicznego z osobą prowadzącą sprawę (+48 618784081).

Doręczenie powyższego zawiadomienia zgodnie z art. 49 § 2 ww. ustawy Kodeks postępowania administracyjnego uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie.

KSr-V.6220.1.20.2024

od 2024-04-15 do 2024-04-29

KSr-V.6220.1.174.2023

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.), zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.) Wydział Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania, w imieniu Prezydenta Miasta Poznania,

zawiadamia Strony postępowania administracyjnego:

  • o przekazaniu pismem z dnia 12.04.2024 r. informacji nt. funkcji i sposobu zagospodarowania terenów otaczających działki o nr 36/9, 37/6, 38/7, ark. 23, obręb 51 Poznań; do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu ws. wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie zabudowy biurowo-mieszkaniowo-handlowo- mieszkalnej z wielopoziomowym garażem wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Poznaniu na działkach ewidencyjnych o nr 36/9, 37/6, 38/7,  ark. 23, obręb 51 Poznań; (Wnioskodawca: Bolmen Development Sp. z o.o., Al. Solidarności 173, 00-877 Warszawa, reprezentowany przez Pełnomocnika Panią: Zuzannę Kucharską).

Zainteresowane Strony mogą składać uwagi i wnioski w powyższej sprawie osobiście, przez pełnomocnika lub na piśmie na adres tutejszego Wydziału. Uwagi i wnioski można również składać za pośrednictwem platformy e - PUAP. Z treścią pism jak i pozostałą dokumentacją sprawy można zapoznać się w siedzibie Wydziału przy ul. Gronowej 22a, (pn-pt od 7.30-15.30) po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu wizyty (+48 618784073). Prosimy o ww. kontakt telefoniczny lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: violetta_werner@um.poznan.pl lub ksr@um.poznan.pl, celem ustalenia aktualnych możliwości oraz sposobu i miejsca zapoznania się z dokumentacją.

Zawiadomienie (doręczenie) uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie (wywieszenie obwieszczenia na tablicy ogłoszeń organu oraz jego udostępnienie w Biuletynie Informacji Publicznej).

KSr-V.6220.1.174.2023

od 2024-04-15 do 2024-04-29

KSr-V.6220.1.152.2023 - treść decyzji

PODANIE INFORMACJI O WYDANEJ DECYZJI

DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI

Na podstawie art. 85 ust. 3  ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.), Prezydent Miasta Poznania

informuje:

  • o wydanej w dniu 11 kwietnia 2024 r. na wniosek Inwestora: GAWK INWEST Sp. z o.o., ul. F. Chopina 8, 62-300 Września, reprezentowanego przez Pełnomocnika: Pana Krzysztofa Pysznego, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach znak: KSr-V.6220.1.152.2023 stwierdzającej brak potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięcia polegającego na budowie budynku mieszkalno-hotelowego z garażami podziemnymi, układem komunikacji wewnętrznej i towarzyszącą infrastrukturą, na działkach o numerach ewidencyjnych 10/6 i 10/16 ark. 18, obręb Łazarz, miasto Poznań.
  • o terminie udostępnienia treści powyższej decyzji w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.poznan.pl, dział: Ogłoszenia, decyzje, rejestry; kategoria: Komunikaty Urzędu Miasta Poznania), tj. od 15.04.2024 r. do 29.04.2024 r.

Z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy można zapoznać się w siedzibie Wydziału Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania przy ul. Gronowej 22a. Celem usprawnienia dokonania czynności administracyjnych i ustalenia dogodnego terminu wizyty zachęcamy do wcześniejszego kontaktu telefonicznego z osobą prowadzącą sprawę +48 61 878 40 81 (od pon. do pt. w godz. 8:00 - 10:00 i 13:30 - 15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: natalia_kaczmarek@um.poznan.pl.

Treść decyzji do wglądu w załączniku!!

od 2024-04-15 do 2024-04-29

KSr-V.6220.1.152.2023

PODANIE INFORMACJI O WYDANEJ DECYZJI

DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI

Na podstawie art. 85 ust. 3  ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.),  Prezydent Miasta Poznania

informuje:

  • o wydanej w dniu 11 kwietnia 2024 r. na wniosek Inwestora: GAWK INWEST Sp. z o.o., ul. F. Chopina 8, 62-300 Września, reprezentowanego przez Pełnomocnika: Pana Krzysztofa Pysznego, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach znak: KSr-V.6220.1.152.2023 stwierdzającej brak potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięcia polegającego na budowie budynku mieszkalno-hotelowego z garażami podziemnymi, układem komunikacji wewnętrznej i towarzyszącą infrastrukturą, na działkach o numerach ewidencyjnych 10/6 i 10/16 ark. 18, obręb Łazarz, miasto Poznań.
  • o terminie udostępnienia treści powyższej decyzji w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.poznan.pl, dział: Ogłoszenia, decyzje, rejestry; kategoria: Komunikaty Urzędu Miasta Poznania), tj. od 15.04.2024 r. do 29.04.2024 r.

Z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy można zapoznać się w siedzibie Wydziału Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania przy ul. Gronowej 22a. Celem usprawnienia dokonania czynności administracyjnych i ustalenia dogodnego terminu wizyty zachęcamy do wcześniejszego kontaktu telefonicznego z osobą prowadzącą sprawę +48 61 878 40 81 (od pon. do pt. w godz. 8:00 - 10:00 i 13:30 - 15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: natalia_kaczmarek@um.poznan.pl.

Treść decyzji do wglądu w kolejnym komunikacie (wywieszona w terminie 15.04.2024 - 29.04.2024)

od 2024-04-15 do 2024-05-15

KSr-V.6220.1.152.2023

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 104 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 775 ze zm.), w związku z art. 71 ust. 2 i art. 74 ust. 3 ustawy z 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.), Prezydent Miasta Poznania

zawiadamia Strony

  • o wydanej w dniu 11 kwietnia 2024 r. na wniosek Inwestora: GAWK INWEST Sp. z o.o., ul. F. Chopina 8, 62-300 Września, reprezentowanego przez Pełnomocnika: Pana Krzysztofa Pysznego, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach znak: KSr-V.6220.1.152.2023 stwierdzającej brak potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięcia polegającego na budowie budynku mieszkalno-hotelowego z garażami podziemnymi, układem komunikacji wewnętrznej i towarzyszącą infrastrukturą, na działkach o numerach ewidencyjnych 10/6 i 10/16 ark. 18, obręb Łazarz, miasto Poznań.

Od wydanej decyzji służy Stronom odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Poznaniu za pośrednictwem organu wydającego decyzję w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia.

Doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

W związku z powyższym informuje się Strony postępowania o możliwości zapoznania się osobiście lub przez pełnomocnika z aktami sprawy dla ww. inwestycji w siedzibie Urzędu Miasta Poznania - Wydział Klimatu i Środowiska przy ul. Gronowej 22a, w godzinach urzędowania. Celem usprawnienia dokonania czynności administracyjnych i ustalenia dogodnego terminu wizyty zachęcamy do wcześniejszego kontaktu telefonicznego z osobą prowadzącą sprawę +48 618784081 (od pon. do pt. w godz. 8:00 - 10:00 i 13:30 - 15:30)  lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: natalia_kaczmarek@um.poznan.pl. Zainteresowane Strony mogą składać uwagi i wnioski w powyższej sprawie osobiście, przez pełnomocnika lub na piśmie na adres tutejszego Wydziału. Uwagi i wnioski można również składać za pośrednictwem platformy e-PUAP.

KSr-V.6220.1.152.2023

od 2024-04-15 do 2024-04-29

KSr-V.6220.1.23.2024

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 61 § 4 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2023 r., poz. 775 ze zm.) w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.) Prezydent Miasta Poznania

zawiadamia Strony

  • o wszczęciu postępowania administracyjnego pismem z dnia 9.04.2024 r. ws. wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na rozbudowie budynku (I) o zespół dwóch budynków (II i III) mieszkalnych wielorodzinnych z funkcją usługową i garażem podziemnym, przy ul. 28 czerwca 1956 r. w Poznaniu, na działkach o numerach ewidencyjnych 9/17, ark. 23, 18/20, 18/19 i 18/17 (część), ark. 20, obręb Wilda
  • o przekazaniu kopii złożonego wniosku z dnia 8.03.2024 r.  Pana Krzysztofa Pysznego, występującego w imieniu planującego podjęcie realizacji przedsięwzięcia: ECO 22 Sp. z o.o., ul. Bukowińska 24A, 02-703 Warszawa ws. wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Poznaniu, Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarstwa Wodnego w Poznaniu oraz Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu, z prośbą odpowiednio o wydanie opinii co do potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko, a w przypadku stwierdzenia takiego obowiązku, co do zakresu raportu o oddziaływaniu na środowisko wnioskowanego przedsięwzięcia

Zainteresowane Strony mogą składać uwagi i wnioski w powyższej sprawie osobiście, przez pełnomocnika lub na piśmie na adres tutejszego Wydziału. Uwagi i wnioski można również składać za pośrednictwem platformy e - PUAP. Z treścią pism jak i pozostałą dokumentacją sprawy można zapoznać się w siedzibie Wydziału przy ul. Gronowej 22a, (pn-pt od 7.30-15.30) po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu wizyty (+48 61 878 49 39).

Prosimy o ww. kontakt telefoniczny lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: paulina_bruch@um.poznan.pl lub ksr@um.poznan.pl, celem ustalenia aktualnych możliwości oraz sposobu i miejsca zapoznania się z dokumentacją.

Zawiadomienie (doręczenie) uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie (wywieszenie obwieszczenia na tablicy ogłoszeń organu oraz jego udostępnienie w Biuletynie Informacji Publicznej).

KSr-V.6220.1.23.2024

od 2024-04-10 do 2024-04-24

KSr-V.6220.1.213.2023

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia: Magazyn Energii Garaszewo, planowanego do realizacji w gminie m. Poznań, powiecie m. Poznań, na działce ewidencyjnej o numerze 6/8 obręb Krzesiny.

Wnioskodawca: Qair Polska S.A., ul. Wagonowa 2C, 53-609 Wrocław reprezentowana przez Pana Macieja Łukaszewicza, Qair Polska S.A., ul. Wagonowa 2C, 53-609 Wrocław

Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.), Wydział Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania, w imieniu Prezydenta Miasta Poznania, w nawiązaniu do art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2023 r., poz. 775 ze zm.),

zawiadamia Strony

iż w toku postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przekazał uzyskane informacje odnośnie faktycznego zagospodarowania terenów w otoczeniu planowanego przedsięwzięcia, do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Poznaniu, Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu oraz Dyrektora Zarządu Zlewni Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie w Poznaniu.

KSr-V.6220.1.213.2023

od 2024-04-10 do 2024-04-24

KSr-V.6220.2.86.2024

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 61 § 4 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U z 2023 r., poz. 775 ze zm.) oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.), Prezydent Miasta Poznania

zawiadamia Strony

  • o wydaniu postanowienia z dnia 08.04.2024 r. o wyjaśnieniu wątpliwości Wnioskodawcy Pana Ryszarda Sobańskiego, reprezentującego podmiot VEOLIA Energia S.A., dotyczących treści zapisów wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na przebudowie magistralnej sieci cieplnej kanałowej na sieć preizolowaną przy ul. Święcickiego w Poznaniu z dnia 02.02.2023 r. znak: KSr-V.6220.1.53.2023, w ten sposób, że:

w myśl zapisów przedmiotowej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach znak: KSr-V-6220.1.53.2023, w tym uzasadnienia decyzji oraz charakterystyki planowanego przedsięwzięcia będące załącznikiem do ww. decyzji, planowane przedsięwzięcie polegające na przebudowie magistralnej sieci cieplnej kanałowej na sieć preizolowaną przy ul. Święcickiego w Poznaniu planowane jest do realizacji na działkach o zaktualizowanych nr ewid. 2/4 oraz 14/2 ark. 09 obr. 09 Łazarz.

Doręczenie powyższego zawiadomienia zgodnie z art. 49 § 2 ww. Kodeks postępowania administracyjnego uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie.

Od wydanego postanowienia służy Stronom odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Poznaniu za pośrednictwem organu wydającego postanowienie w terminie 7 dni od dnia jej doręczenia.

Zainteresowane Strony mogą składać uwagi i wnioski w powyższej sprawie osobiście, przez pełnomocnika lub na piśmie na adres tutejszego Wydziału. Uwagi i wnioski można również składać za pośrednictwem platformy e-PUAP. Z treścią pism jak i pozostałą dokumentacją sprawy można zapoznać się w siedzibie Wydziału przy ul. Gronowej 22a, (pn-pt od 7.30-15.30) po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu wizyty (61 878-40-73). Prosimy o ww. kontakt telefoniczny lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: paulina_gadacz@um.poznan.pl lub ksr@um.poznan.pl, celem ustalenia aktualnych możliwości oraz sposobu i miejsca zapoznania się z dokumentacją.

Zawiadomienie (doręczenie) uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie (wywieszenie obwieszczenia na tablicy ogłoszeń organu oraz jego udostępnienie w Biuletynie Informacji Publicznej).

KSr-V.6220.2.86.2024

od 2024-04-09 do 2024-04-23

KSr-V.6220.1.1.2024

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.), zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.), w toku postepowania administracyjnego toczącego się na wniosek Inwestora Miasto Poznań Usługi Komunalne, ul. Słowackiego 43a, 60-521 Poznań o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie grzebowiska prochów zwierząt towarzyszących/domowych na działkach ewidencyjnych o nr 1/1 ark. 37 i 2/1 ark. 41, obręb Główna, Miasto Poznań, Wydział Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania, w imieniu Prezydenta Miasta Poznania, zawiadamia Strony postępowania administracyjnego tj. osoby posiadające prawo rzeczowe do nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym:  działek ewidencyjnych o nr: 12 ark. 24, obręb 01;  1 ark. 41, obręb 01; 5 ark. 41, obręb 01; 4 ark. 41, obręb 01; 2/2 ark. 41, obręb 01; 2 ark. 26, obręb 01; 2 ark. 37, obręb 01; 3 ark. 37, obręb 01; 1/5 ark. 25, obręb 01; 11/2 ark. 24, obręb 01; 1/4 ark. 25, obręb 01:

- iż na wniosek z dnia 04.01.2024 r. (data wpływu: 5.01.2024 r.) Pana Macieja Dźwiga, występującego w imieniu planującego podjęcie realizacji przedsięwzięcia: Miasto Poznań Usługi Komunalne, ul. Słowackiego 43a, 60-521 Poznań zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie grzebowiska prochów zwierząt towarzyszących/domowych na działkach ewidencyjnych o nr 1/1 ark. 37 i 2/1 ark. 41, obręb Główna, Miasto Poznań.

- pismem z dnia 5.03.2024 r. przekazano, na podstawie art. 64 ust. 1 pkt 1),  2) i 4) zgodnie z  art. 64 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko  (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.), kopię ww. wniosku wraz z kartą informacyjną przedsięwzięcia do organów: Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu, Wydziału Ocen Oddziaływania na Środowisko (ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 79, 60-529 Poznań), Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Poznaniu (ul. Gronowa 22, 61-655 Poznań), Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich w Poznaniu (Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Szewska 1, 61-760 Poznań),  z prośbą o wydanie opinii, co do potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko, a w przypadku stwierdzenia takiej potrzeby, co do zakresu raportu o oddziaływaniu na środowisko wnioskowanego przedsięwzięcia.

- o wezwaniu pismem z dnia 26.03.2024 r. do wyjaśnień i uzupełnienia karty informacyjnej przedsięwzięcia zgodnie z zakresem pisma Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Poznaniu, pismem z dnia 21.03.2024 r., znak: NS.9022.254.2023.TŻ.

- o zaplanowanym przeprowadzeniu oględzin przedmiotowego terenu przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska dnia 17.04.2024 r. o godz. 9:00. Zgodnie z pismem tamtejszego Organu z dnia 22.03.2024 r., znak: WOO-IV.4220.326.2024.GL.1 celem oględzin będą następujące zagadnienia:

  • Weryfikacja przedłożonych w karcie informacyjnej przedsięwzięcia informacji o braku na terenie planowanego przedsięwzięcia chronionych i rzadkich gatunków roślin naczyniowych i porostów.
  • Sprawdzenie czy na drzewach przeznaczonych do wycinki występują chronione, rzadkie lub zagrożone wyginięciem gatunki mchów i wątrobowców.
  • Zweryfikowanie...

Pełna treść obwieszczenia w załączniku!!

od 2024-04-09 do 2024-04-23

KSr-V.6220.1.126.2023

OBWIESZCZENIE

Dotyczy:  postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie wiaduktu drogowego w ciągu ul. Sucholeskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach zadania "Budowa węzła przesiadkowego przy przystanku pasażerskim Poznań Suchy Las wraz z likwidacją kolizyjnego przejazdu drogowego przez linie kolejowe w ciągu ul. Sucholeskiej w ramach projektu o nazwie "Integracja węzłów na północy obwodnicy towarowej m. Poznania z miejskim transportem zbiorowym - dokumentacja".

Wnioskodawca: Prezydent Miasta Poznania, Zarząd Powiatu w Poznaniu oraz Wójt Gminy Suchy Las, w imieniu których działa Lokalna Agencja Rozwoju Gospodarczego Gminy Suchy Las Sp. z o.o., reprezentowana przez pełnomocnika: Pana Marcina Koszere

Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.) w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 775 ze zm.), Prezydent Miasta Poznania,

zawiadamia Strony

  • o ponownym wezwaniu Pełnomocnika Inwestora pismem z dnia 08.04.2024 r.,  do uzupełnienia wniosku zgodnie z art. 74 ust. 1 pkt 3a ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.).

Doręczenie powyższego zawiadomienia zgodnie z art. 49 § 2 ww. ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie.

Przesłanie swoich uwag i wniosków możliwe jest za pośrednictwem operatora pocztowego. Dokumenty można również składać za pośrednictwem platformy e-puap oraz drogą elektroniczną na adres ksr@um.poznan.pl (w przypadku złożenia ich w drodze mailowej, konieczne będzie ich uzupełnienie podpisem wnoszącego i przesłanie drogą pocztową lub złożenie osobiście w terminie późniejszym).

W celu usprawnienia możliwości udostępnienia ww. dokumentacji prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (+48 61 878 4939 od pon. do pt. w godz. 8:00-10:00 i 13:30-15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną (na adres: alina_berkowska@um.poznan.pl), celem ustalenia aktualnych możliwości oraz sposobu i miejsca złożenia uwag, wniosków lub udostępnienia stronie akt sprawy.

KSr-V.6220.1.126.2023

od 2024-04-09 do 2024-04-23

KSr-V.6220.1.207.2023

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: Rozbudowa zakładu produkcji gumy do żucia (lokalizacja inwestycji: ul. Obodrzycka 69, 61-249 Poznań, dz. ewid. nr 11/1, ark. 16, dz. ewid. nr 1/5, 1/7, 1/9, 1/10, 1/11, 3/3, 3/6, 5/1, 5/2, 5/3, 7/3, 14/1, 15/1, 15/2, 15/3, ark. 17, dz. ewid. nr 8/1, 9/2, 15/4, ark. 19, obręb Żegrze)

Wnioskodawca: MARS POLSKA Sp. z o.o., Kożuszki - Parcel 42, 96-500 Sochaczew reprezentowana przez Pana Tomasza Kubickiego, EKO-PROJEKT Sp. z o.o. S.k., ul. Marcelińska 90 lok.6A (6 piętro), bud. PGK 1, 60-324 Poznań

Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.), Wydział Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania, w imieniu Prezydenta Miasta Poznania, w nawiązaniu do art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2023 r., poz. 775 ze zm.),

zawiadamia Strony

iż w toku postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przekazał uzyskane od Wnioskodawcy uzupełnienia materiałów do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Poznaniu, Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu oraz Dyrektora Zarządu Zlewni Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie w Poznaniu.

KSr-V.6220.1.207.2023

od 2024-04-08 do 2024-04-22

KSr-V.6220.1.19.2024

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia "Rozbudowa istniejącego zakładu o halę produkcyjno-magazynową z częścią socjalno-biurową oraz całą niezbędną infrastrukturą w m. Poznań przy ul. Żmigrodzkiej 37, obręb 36 Junikowo, ark. 43, na działkach o nr ewidencyjnych 45/7, 45/8, 45/9, 45/10, 45/11, 45/12, 45/13, 45/14, 45/15, 45/16, 45/17, 45/18, 46, 48/4, 47/3, 47/8, 47/10, 47/9, 47/6, 47/5.  

Wnioskodawca: GPI Poznań Sp. z o.o., ul. Żmigrodzka 37, 60-171 Poznań, reprezentowany przez pełnomocnika: Pana Piotra Kruszyńskiego

Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.) w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 775 ze zm.), Prezydent Miasta Poznania,

zawiadamia Strony

  • o wszczęciu na wniosek podmiotu: GPI Poznań Sp. z o.o., ul. Żmigrodzka 37, 60-171 Poznań, reprezentowanego przez pełnomocnika: Pana Piotra Kruszyńskiego postępowania administracyjnego w sprawie wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach;

Przesłanie swoich uwag i wniosków możliwe jest za pośrednictwem operatora pocztowego. Dokumenty można również składać za pośrednictwem platformy e-puap oraz drogą elektroniczną na adres ksr@um.poznan.pl (w przypadku złożenia ich w drodze mailowej, konieczne będzie ich uzupełnienie podpisem wnoszącego i przesłanie drogą pocztową lub złożenie osobiście w terminie późniejszym).

Prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (+48 61 878 4073 w godzinach: 8:00-10:00 lub 13:30-15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną (na adres: violetta_werner@um.poznan.pl), celem ustalenia aktualnych możliwości oraz sposobu i miejsca złożenia uwag, wniosków lub udostępnienia stronie akt sprawy.

KSr-V.6220.1.19.2024

od 2024-04-08 do 2024-04-22

KSr-V.6220.1.6.2024

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: "Zbieranie odpadów w zakładzie Schindler Polska zlokalizowanym przy ul. Żmigrodzkiej 41/49, 60-171 Poznań na działce o numerze ewidencyjnym 47/6, obręb Junikowo, gmina Poznań." (lokalizacja przedsięwzięcia: działka nr ewid.: 47/6, ark. 43, obręb Junikowo)

Wnioskodawca: Schindler Polska Sp. z o.o., ul. Postępu 12A, 02-676 Warszawa, reprezentowany przez pełnomocnika: Panią Agatę Prus

Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.) w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 775 ze zm.), Prezydent Miasta Poznania,

zawiadamia Strony

  • o wezwaniu Inwestora pismem z dnia 5.04.2024 r. w zakresie wskazanym w piśmie Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu, znak: WOO-IV.4220.358.2024.MDK.1 z dnia 27.03.2024 r. oraz w zakresie gospodarki odpadami oraz ochrony przed hałasem.

Doręczenie powyższego zawiadomienia zgodnie z art. 49 § 2 ww. ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie.

Przesłanie swoich uwag i wniosków możliwe jest za pośrednictwem operatora pocztowego. Dokumenty można również składać za pośrednictwem platformy e-puap oraz drogą elektroniczną na adres ksr@um.poznan.pl (w przypadku złożenia ich w drodze mailowej, konieczne będzie ich uzupełnienie podpisem wnoszącego i przesłanie drogą pocztową lub złożenie osobiście w terminie późniejszym).

Prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (+48 61 878 4939 w godzinach: 8:00-10:00 lub 13:30-15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną (na adres: alina_berkowska@um.poznan.pl), celem ustalenia aktualnych możliwości oraz sposobu i miejsca złożenia uwag, wniosków lub udostępnienia stronie akt sprawy.

KSr-V.6220.1.6.2024

od 2024-04-08 do 2024-04-22

KSr-V.6220.1.45.2023 (dawniej: KOS-V.6220.1.49.2022)

PODANIE INFORMACJI

DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI

o postępowaniu wymagającym udziału społeczeństwa

Prezydent Miasta Poznania, w ramach prowadzonego postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na przetwarzaniu odpadów budowlanych wraz ze zwiększeniem mocy przerobowych Zakładu, zlokalizowanego na działkach ewidencyjnych nr 5/31, 5/59 ark. 01 obręb Główna oraz 2/34 ark 06 obręb Karolin, przy ul. Energetycznej w Poznaniu (Wnioskodawca: Veolia EKOZEC Spółka z ograniczona odpowiedzialnością reprezentowane przez Pana Sebastiana Wójcika), działając na podstawie art. 33 ust. 1, w związku z art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r.,  poz. 1094 ze zm.),

informuje:

  1. o ponownej możliwości zapoznania się z treścią raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko wraz z uzupełnieniami przedłożonego w niniejszym postępowaniu oraz z pozostałą niezbędną dokumentacją sprawy w siedzibie Wydziału Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania, ul. Gronowa 22a, w godzinach: 7.30 - 15.30 (pn - pt) - po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się, celem sprawnej obsługi;
  2. o możliwości składania uwag i wniosków w Wydziale Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania ul. Gronowa 22a, w godzinach urzędowania (pn: 7.30 - 17.00; wt - pt: 7.30 - 15.30) w formie:
  • pisemnej w Wydziale Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania ul. Gronowa 22a,
    61-655 Poznań w godzinach urzędowania (pn: 7.30 - 17.00; wt - pt: 7.30 - 15.30)

lub

w terminie 30 dni od dnia publicznego ogłoszenia tj. od 5.04.2024 r. do 6.05.2024 r.

Uwagi i wnioski złożone po upływie ww. terminu pozostawia się bez rozpatrzenia.

W przypadku braku możliwości osobistego składania uwag i wniosków w sprawie lub zapoznania się z dokumentacją sprawy, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (+48 61-878-40-83) lub pracownikami sekretariatu Wydziału (+48 61-878-40-53, w godzinach urzędowania), celem ustalenia aktualnych i dogodnych możliwości oraz sposobu złożenia uwag, wniosków lub udostępnienia dokumentacji sprawy. Przesyłanie uwag i wniosków może odbywać się za pośrednictwem operatora pocztowego lub pocztą elektroniczną. Dokumenty można również składać za pośrednictwem platformy e-PUAP.

Zgłoszone uwagi i wnioski w związku z udziałem społeczeństwa, zostaną rozpatrzone przez Prezydenta Miasta Poznania - organu właściwego do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach - za pośrednictwem Wydziału Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania, a informacje o tym, w jaki sposób zostały wzięte pod uwagę i w jakim zakresie zostały uwzględnione, wskaże w uzasadnieniu decyzji.

KSr-V.6220.1.45.2023 (dawniej: KOS-V.6220.1.49.2022)

od 2024-04-04 do 2024-05-06

KSr-V.6220.1.147.2023

PODANIE INFORMACJI

DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI

o postępowaniu wymagającym udziału społeczeństwa

Prezydent Miasta Poznania, w ramach prowadzonego postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie dwóch mieszalników - reaktorów do produkcji płynnych chelatów, które zlokalizowane będą na terenie zakładu produkcyjnego Przedsiębiorstwa Produkcyjno-Consultingowego ADOB Sp. z o.o. w Poznaniu przy ul. Kołodzieja 11, na wniosek Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Consultingowe ADOB Sp. z o.o., ul. Kołodzieja 11, 61-070 Poznań, działając na podstawie art. 33 ust. 1, w związku z art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.),

informuje o:

  • o ponownej możliwości zapoznania się z treścią raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko wraz z jego uzupełnieniami przedłożonych w niniejszym postępowaniu oraz z pozostałą niezbędną dokumentacją sprawy (w tym z uzgodnieniem Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu, uzgodnieniem Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Wód Polskich w Poznaniu i opinii sanitarnej Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Poznaniu oraz postanowieniem Marszałka Województwa Wielkopolskiego), w siedzibie Wydziału Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania, ul. Gronowa 22a, w godzinach: 7.30 - 15.30 (pn - pt) - po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się, celem sprawnej obsługi;
  • możliwości składania uwag i wniosków w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego lub w sekretariacie Wydziału Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania przy ul. Gronowej 22a, w godzinach urzędowania (pn.: 7:30-17:00, wt.-pt.: 7:30-15:30; II piętro, pok. 203), a także  w formie elektronicznej na adres skrzynki pocztowej ksr@um.poznan.pl lub za pośrednictwem platformy e-Puap - w terminie 30 dni od dnia publicznego ogłoszenia, tj. od 05.04.2024 r. do 06.05.2024 r.

Uwagi i wnioski złożone po upływie ww. terminu pozostawia się bez rozpatrzenia.

Złożone uwagi i wnioski zgłoszone w związku z udziałem społeczeństwa zostaną rozpatrzone przez Prezydenta Miasta Poznania - organu właściwego do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach - za pośrednictwem Wydziału Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania, a informacje o tym, w jaki sposób zostały wzięte pod uwagę i w jakim zakresie zostały uwzględnione, wskazane zostaną w uzasadnieniu decyzji.

Prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (+48 61 878 4939 od pon. do pt. w godz. 8:00-10:00 i 13:30-15:30) lub pracownikami sekretariatu Wydziału (+48 61 878 4053, w godzinach urzędowania), celem ustalenia aktualnych i dogodnych możliwości oraz sposobu złożenia uwag, wniosków lub udostępnienia dokumentacji sprawy

KSr-V.6220.1.147.2023

od 2024-04-04 do 2024-05-06

KSr-V.6220.1.195.2023

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie zintegrowanego węzła przesiadkowego Poznań Piątkowo.

Wnioskodawca: Miasto Poznań reprezentowane przez Prezydenta Miasta Poznania, w imieniu którego działa Biuro Koordynacji Projektów i Rewitalizacji Miasta, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, reprezentowane przez Pełnomocnika: Pana Tomasza Wilka.

Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.) w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 775 ze zm.), Prezydent Miasta Poznania,

zawiadamia Strony

  • o przekazaniu uzupełnień karty informacyjnej przedsięwzięcia Państwowemu Powiatowemu Inspektorowi Sanitarnemu w Poznaniu, Regionalnemu Dyrektorowi Ochrony Środowiska w Poznaniu oraz Dyrektorowi Zarządu Zlewni Wód Polskich stanowiących odpowiedź na wezwania tutejszego Organu z dnia 14.02.2024 r.

Doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

Przesłanie swoich uwag i wniosków możliwe jest za pośrednictwem operatora pocztowego. Dokumenty można również składać za pośrednictwem platformy e-puap oraz drogą elektroniczną na adres ksr@um.poznan.pl (w przypadku złożenia ich w drodze mailowej, konieczne będzie ich uzupełnienie podpisem wnoszącego i przesłanie drogą pocztową lub złożenie osobiście w terminie późniejszym).

Prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (+48 61 878 4939 w godzinach: 8:00-10:00 lub 13:30-15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną (na adres: alina_berkowska@um.poznan.pl), celem ustalenia aktualnych możliwości oraz sposobu i miejsca złożenia uwag, wniosków lub udostępnienia stronie akt sprawy.

KSr-V.6220.1.195.2023

od 2024-04-04 do 2024-04-18

KSr-V.6220.1.151.2023 - treść decyzji

PODANIE INFORMACJI O WYDANEJ DECYZJI

DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI

Na podstawie art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.) Prezydent Miasta Poznania

informuje o:

  • o wydanej w dniu 03.04.2024 r., na wniosek Inwestora KM7 Sp. z o.o., ul. Rzemieślnicza 14, 62-081 Baranowo, reprezentowanego przez Pełnomocnika: Panią Beatę Krzyżanowską-Wyrobek, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach znak: KSr-V.6220.1.151.2023, dla przedsięwzięcia polegającego na budowie magazynu  i budowie zbiornika retencyjnego wraz z drogami (lokalizacja przedsięwzięcia: część działek o nr ewid.: 1/4, 2/4, 3/12, 6/11 oraz całe działki nr ewid.: 3/13, 6/13, 6/14, 7/24, arkusz 22 obręb Krzyżowniki).
  • terminie udostępnienia powyższej decyzji w Biuletynie Informacji Publicznej na okres 14 dni, tj. od 4 kwietnia 2024 r. do 18 kwietnia 2024 r.

Z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy można zapoznać się w siedzibie Wydziału Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania przy ul. Gronowa 22a.

Przesłanie swoich uwag i wniosków możliwe jest za pośrednictwem operatora pocztowego. Dokumenty można również składać za pośrednictwem platformy e-puap oraz drogą elektroniczną na adres ksr@um.poznan.pl (w przypadku złożenia ich w drodze mailowej, konieczne będzie ich uzupełnienie podpisem wnoszącego i przesłanie drogą pocztową lub złożenie osobiście w terminie późniejszym).

Prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (+48 61 878 4939 w godzinach 8:00-10:00, 13:30-15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną (na adres: alina_berkowska@um.poznan.pl), celem ustalenia aktualnych możliwości oraz sposobu i miejsca złożenia uwag, wniosków lub udostępnienia stronie akt sprawy.

Treść decyzji do wglądu w załączniku!!

od 2024-04-04 do 2024-04-18