Oferta: ds. administracyjnych

Data publikacji: 2017-06-23
Nr ref.: UA/103/2017
Wydział: Wydział Urbanistyki i Architektury
Stanowisko: ds. administracyjnych

Data rozstrzygnięcia oferty

2017-07-14

Zakres podstawowych czynności

  • obsługa administracyjna, w tym m. inn.: odbiór i wysyłka korespondencji; rejestracja korespondencji w systemie MOPIN; bieżące odnotowywanie spraw w rejestrach; przygotowywanie spraw do merytorycznego rozpatrzenia; przekazywanie dokumentów pracownikom merytorycznym;
  • sporządzanie sprawozdań i opracowań analitycznych
  • udzielanie informacji o zakresie i właściwościach spraw załatwianych w Wydziale

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe
  • przynajmniej roczne doświadczenie w jednostkach samorządu terytorialnego na stanowiskach związanych z obsługą klienta
  • umiejętność stosowania przepisów Instrukcji Kancelaryjnej
  • podstawowa znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
  • wiedza z zakresu przebiegu procesu inwestycyjnego
  • bardzo dobra organizacja pracy
  • bardzo dobra komunikatywność i umiejętność obsługi klienta

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe - administracja
  • doświadczenie w pracy  kancelaryjnej

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca głównie przy komputerze, związana z bezpośrednią obsługą klienta; dostęp do miejsca pracy jest dostosowany do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wyniku rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Stoińska
Data i godzina publikacji: 2017-07-14 09:25