Oferta: ds. archiwum akt komunikacyjnych
Data publikacji: 2017-03-22
Nr ref.: SOUK/53/2017
Wydział: Wydział Spraw Obywatelskich i Uprawnień Komunikacyjnych
Stanowisko: ds. archiwum akt komunikacyjnych
Data rozstrzygnięcia oferty
2017-04-27
Zakres podstawowych czynności
- wydawanie akt pojazdów na stanowiska pracy związane z rejestracją pojazdów
- wydawanie akt kierowców na stanowiska pracy związane z wydawaniem uprawnień do kierowania pojazdami
- prowadzenie archiwizacji akt pojazdów i kierowców po realizacji zadań przez pracowników wydziału
- brakowanie akt pojazdów i kierowców
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe - nauki społeczne, archiwistyka, administracja
- znajomość przepisów ustawy o kierujących pojazdami, prawa o ruchu drogowym, w tym dotyczących rejestracji pojazdów i wydawania uprawnień oraz archiwizacji dokumentów
- umiejętność organizacji pracy własnej
- umiejętność pracy w zespole
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w pracy w wydziałach komunikacji lub w jednostkach administracji publicznej
Wymagane dokumenty
- informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: wymaga bezpośredniego kontaktowania się z pracownikami, związana również z wyjściami poza miejsce pracy, praca przy komputerze; miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o naborze (Aktualizacja)
Opublikował(a): Kinga Michalczyk
Data i godzina publikacji: 2017-04-27 11:17