Oferta: ds. informacji publicznej

Data publikacji: 2018-01-17
Nr ref.: RM/12/2018
Wydział: Biuro Rady Miasta
Stanowisko: ds. informacji publicznej
Informacje dodatkowe: praca na zastępstwo do grudnia 2018r.

Data rozstrzygnięcia oferty

2018-02-22

Zakres podstawowych czynności

  • koordynowanie spraw związanych z udzielaniem informacji publicznej będącej
    w posiadaniu Biura
  • prowadzenie spraw dot. rozstrzygnięć nadzorczych wobec uchwał Rady
  • obsługa mieszkańców w zakresie udzielania informacji o dyżurach radnych, posiedzeniach komisji oraz sesjach
  • prowadzenie spraw dotyczących oświadczeń majątkowych składanych przez radnych oraz wygaśnięcia mandatów radnych
  • prowadzenie spraw dotyczących Młodzieżowej Rady Miasta Poznania oraz Miejskiej Rady Seniorów

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe: prawo, administracja, nauki społeczne
  • minimum roczne doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej
  • znajomość zasad udostępniania informacji publicznej
  • wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego
  • dobre umiejętności w zakresie komunikacji interpersonalnej
  • umiejętność dobrego planowania i organizacji pracy własnej
  • bardzo dobra obsługa pakietu MS Office

Wymagania dodatkowe

-

Wymagane dokumenty

  • wypełnieni formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca głównie przy komputerze, wymaga bezpośredniego komunikowania się z klientami i instytucjami, miejsce pracy jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkimWskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_RM_12.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Kinga Michalczyk
Data i godzina publikacji: 2018-02-22 11:05