Oferta: ds. kontroli dotacji

Data publikacji: 2016-06-28
Nr ref.: OW/73/2016
Wydział: Wydział Oświaty
Stanowisko: ds. kontroli dotacji

Data rozstrzygnięcia oferty

2016-07-22

Zakres podstawowych czynności

  • przeprowadzanie kontroli prawidłowości pobrania i wykorzystania dotacji przez szkoły i placówki dotowane
  • sporządzanie protokołu kontroli, wystąpień pokontrolnych
  • sporządzenie decyzji administracyjnych dot. zwrotu udzielonej dotacji przekazanej dla szkół i placówek oświatowych

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - kierunki ekonomiczne, administracja lub wykształcenie wyższe uzupełnione o studia podyplomowe w zakresie ekonomii, administracji
  • minimum rok doświadczenia w pracy w działach finansowo-księgowych lub na stanowisku związanym z udzielaniem / rozliczaniem dotacji
  • znajomość przepisów z zakresu prawa oświatowego, finansów publicznych i Kodeksu Postępowania Administracyjnego
  • znajomość zasad rachunkowości i standardów sprawozdawczości finansowej
  • bardzo dobra umiejętność obsługi programu MS Excel
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie na stanowiskach związanych z przeprowadzaniem kontroli, audytu
  • doświadczenie w pracy w administracji publicznej

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca głównie przy komputerze, wymaga samodzielności w działaniu oraz bezpośredniego kontaktowania się z pracownikami i instytucjami; wyjścia poza miejsce pracy; delegacje służbowe; dostęp do miejsca pracy dostosowany do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_OW_73.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o naborze (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Kropidłowska
Data i godzina publikacji: 2016-07-22 12:14