Oferta: ds. miejskiej bazy sportowo-rekreacyjnej i kontroli imprez masowych

Data publikacji: 2017-06-20
Nr ref.: SP/99/2017
Wydział: Wydział Sportu
Stanowisko: ds. miejskiej bazy sportowo-rekreacyjnej i kontroli imprez masowych
Informacje dodatkowe: praca na pół etatu

Data rozstrzygnięcia oferty

2017-07-18

Zakres podstawowych czynności

  • opiniowanie zamierzeń rad jednostek pomocniczych Miasta dotyczących działań sportowo-rekreacyjnych
  • rozpatrywanie wniosków dot. dofinansowania przedsięwzięć w zakresie budowyi modernizacji obiektów sportowo-rekreacyjnych
  • prowadzenie i aktualizacja wykazu obiektów sportowo-rekreacyjnych Miasta Poznania
  • wydawanie decyzji administracyjnych dotyczących imprez masowych
  • wykonywanie czynności kontrolnych w organizacjach, którym przyznana została pomoc Miasta na realizację przedsięwzięć sportowo-rekreacyjnych 

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - nauki o kulturze fizycznej, zarządzanie, administracja, kierunki techniczne
  • znajomość przepisów dot. udzielania informacji publicznej oraz Kodeksu Postępowania Administracyjnego
  • wiedza o istniejącej w Poznaniu bazie sportowo-rekreacyjnej
  • dobre umiejętności w zakresie komunikacji interpersonalnej

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie związane z organizacją imprez sportowych

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca głównie przy komputerze, wymaga bezpośredniego komunikowania się z klientami i instytucjami, możliwe wyjścia poza miejsce pracy; miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_naborze_SP_99_2017.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Kropidłowska
Data i godzina publikacji: 2017-07-18 11:48