Oferta: ds.migracji aktów stanu cywilnego

Data publikacji: 2015-07-31
Nr ref.: USC /96/2015
Wydział: Urząd Stanu Cywilnego
Stanowisko: ds.migracji aktów stanu cywilnego
Informacje dodatkowe: praca na czas określony do końca 2017 roku

Data rozstrzygnięcia oferty

2015-08-27

Zakres podstawowych czynności

  • przenoszenie aktów stanu cywilnego do rejestru stanu cywilnego
  • nanoszenie wzmianek i wyjaśnianie niezgodności w aktach stanu cywilnego
  • przygotowywanie i prowadzenie korespondencji urzędowej związanej z migracją aktów stanu cywilnego

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe
  • doświadczenie w administracji publicznej na stanowiskach związanych ze stosowaniem procedur administracyjnych
  • znajomość przepisów dotyczących rejestracji stanu cywilnego
  • dobra umiejętność obsługi programów w Pakiecie MS Office
  • wnikliwość, skrupulatność w pracy z dokumentami urzędowymi
  • gotowość do efektywnego wykonywania zadań o powtarzalnym charakterze

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w pracy z aktami stanu cywilnego
  • doświadczenie we wprowadzaniu danych do baz elektronicznych
  • komunikatywna znajomość języka niemieckiego/angielskiego

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca o charakterze administracyjno - biurowym przy komputerze, związana

z czynnościami na wysokości do 3 metrów. Miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2015-08-27 09:32