Oferta: ds. nadzoru nad systemem identyfikacji wizualnej miasta (ci)

Data publikacji: 2015-11-27
Nr ref.: PRD/132/2015
Wydział: Gabinet Prezydenta
Stanowisko: ds. nadzoru nad systemem identyfikacji wizualnej miasta (ci)

Data rozstrzygnięcia oferty

2016-02-01

Zakres podstawowych czynności

  • koordynacja i nadzór w zakresie stosowania systemu identyfikacji wizualnej dla Urzędu Miasta i miejskich jednostek organizacyjnych
  • obsługa wniosków o udzielanie zgody na posługiwanie się symbolami Poznania
  • realizacja działań promocyjnych wynikających ze Strategii Promocji Miasta Poznania (przygotowywanie projektów graficznych, tworzenie materiałów promocyjnych Miasta, koordynacja rozwoju gadżetów miejskich)
  • koordynacja działań w celu należytego zabezpieczania wartości niematerialnych Miasta (herb, logo, nazwa)
  • koordynacja działań promocyjnych oraz monitorowanie zastosowania w tych działaniach przyjętego systemu identyfikacji wizualnej Urzędu Miasta Poznania

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie
  • minimum rok doświadczenia w projektowaniu graficznym
  • wiedza z zakresu kreowania marki i promocji miast
  • znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym
  • wysoki poziom umiejętności społecznych
  • umiejętność obsługi programów: pakietu Ms Office, Corel Draw, środowiska Adobe: inDesign, Ilustrator, Photoshop
  • znajomość zasad przygotowywania plików produkcyjnych do druku
  • kreatywność, wyczucie estetyki, znajomość zasad kompozycji oraz umiejętność rysowania (szkice koncepcyjne, storyboardy) - portfolio

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w działaniach promocyjnych lub PR

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
  • portfolio, do 10 prac, prosimy składać -  w wersji elektronicznej o łącznej wielkości do 10MB - na adres: ci@um.poznan.pl (pliki większe niż 10MB prosimy przesyłać jako archiwum zip w formie linku np. WeTransfer, Dropbox) lub -  osobiście w sekretariacie Gabinetu Prezydenta UMP pl. Kolegiacki 17, pok. 208. Złożone portfolio podlega zwrotowi po etapie weryfikacji.

Rozpatrywane będą tylko oferty, do których dostarczone będzie portfolio.

Inne informacje:

Warunki pracy: praca gł. przy komputerze, wymaga też mobilności i gotowości do wyjazdów służbowych, bezpośredniego kontaktowania się z innymi stanowiskami i instytucjami; miejsce pracy przystosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_CI_132.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o naborze (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Kropidłowska
Data i godzina publikacji: 2016-02-01 10:44