Oferta: ds. obsługi radców prawnych

Data publikacji: 2016-02-04
Nr ref.: OR/17/2016
Wydział: Wydział Organizacyjny
Stanowisko: ds. obsługi radców prawnych
Informacje dodatkowe: praca na 0,5 etatu, na czas określony tj. odbywania aplikacji

Data rozstrzygnięcia oferty

2016-03-31

Zakres podstawowych czynności

  • wspomaganie radców prawnych w procesie gromadzenia dokumentów i pozyskiwania informacji niezbędnych do prowadzenia spraw
  • sporządzanie projektów typowych pism w sprawach sądowych, egzekucyjnych i administracyjnych
  • prowadzenie terminarza spraw sądowych
  • przygotowanie i przekazywanie korespondencji radców prawnych do wysyłki
  • przekazywanie do archiwizacji akt spraw prowadzonych przez radców prawnych

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie - prawo
  • odbywanie aplikacji radcowskiej
  • znajomość i umiejętność sprawnego stosowania obowiązujących przepisów prawnych
  • umiejętność dokonywania analizy prawnej

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w jednostkach administracji publicznej lub w kancelariach prawnych
  • doświadczenie w wykonywaniu zastępstwa prawnego przed sądami i organami administracji
  • znajomość zakresu kompetencji organów administracji publicznej, szczególnie lokalnej

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca z wykorzystaniem komputera, wymaga sprawnego i bezpośredniego komunikowania się z pracownikami i instytucjami; stanowisko pracy nie jest dostosowane dla  potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o naborze (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2016-03-31 12:47