Oferta: ds. obsługi sekretariatu

Data publikacji: 2016-08-26
Nr ref.: BOI/107/2016
Wydział: Biuro Obsługi Inwestorów
Stanowisko: ds. obsługi sekretariatu

Data rozstrzygnięcia oferty

2016-09-30

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie spraw organizacyjnych i administracyjnych Biura, w tym m.in.:
  1. prowadzenie kalendarza dyrektora i obsługa spotkań
  2. przyjmowanie, rejestrowanie i przekazywanie korespondencji, obsługa poczty elektronicznej Biura
  3. archiwizowanie dokumentacji Biura
  • prowadzenie wybranych spraw kadrowych i pracowniczych Biura, m.in.:
  1. prowadzenie list obecności, ewidencji czasu pracy
  2. przygotowywanie wniosków o skierowanie pracowników na szkolenia
  3. obsługa procesu okresowych ocen pracowniczych

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe
  • minimum rok stażu pracy, w tym półroczne doświadczenie na stanowiskach związanych z obsługą sekretariatu lub na stanowiskach asystenckich
  • bardzo dobra umiejętność obsługi klienta
  • umiejętność dobrego planowania i organizacji pracy
  • umiejętność pracy w warunkach stresu
  • dobra znajomość języka angielskiego
  • obsługa komputera w stopniu bardzo dobrym - MS Office

Wymagania dodatkowe

  • szkolenia, kursy z zakresu obsługi klienta, obsługi sekretariatu
  • doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca głównie przy komputerze, wyjścia poza miejsce pracy, bezpośrednia obsługa klienta; miejsce pracy jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_BOI_107.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Kinga Michalczyk
Data i godzina publikacji: 2016-09-30 10:37