Oferta: ds. organizacji szkół i placówek oświatowych

Data publikacji: 2017-05-29
Nr ref.: OW/83/2017
Wydział: Wydział Oświaty
Stanowisko: ds. organizacji szkół i placówek oświatowych

Data rozstrzygnięcia oferty

2017-07-11

Zakres podstawowych czynności

  • sprawowanie nadzoru nad podległymi szkołami i placówkami oświatowymi w zakresie organizacji oraz budżetu w części dotyczącej wynagrodzeń, ich pochodnych i odpisów
  • przygotowanie sprawozdań i informacji ze stanu realizacji zadań oświatowych
  • przygotowanie materiałów niezbędnych do podejmowania decyzji związanych z lokalizacją, tworzeniem, przekształcaniem i likwidowaniem szkół/placówek
  • współuczestnictwo w ocenie pracy dyrektorów szkół i placówek oświatowych
  • nadzór nad prawidłowym przebiegiem rekrutacji do szkół i placówek oświatowych

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie
  • minimum roczne doświadczenie na stanowisku administracyjnym w obszarze oświaty lub na stanowisku związanym z planowaniem budżetu w zakresie wynagrodzeń w dziale płac lub księgowości
  • znajomość prawa oświatowego i finansów publicznych
  • bardzo dobra umiejętność obsługi komputera -Pakiet Office
  • wysoki poziom umiejętności analizy danych

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w pracy w administracji samorządowej

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca głównie przy komputerze, wymaga bezpośredniego kontaktowania się z innymi osobami; wyjścia poza miejsce pracy i wyjazdy na delegacje; dostęp do miejsca pracy nie jest dostosowany do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_naborze_OW_83_2017.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Kropidłowska
Data i godzina publikacji: 2017-07-11 09:38