Oferta: ds. organizacyjnych

Data publikacji: 2017-11-24
Nr ref.: GN/182/2017
Wydział: Wydział Gospodarki Nieruchomościami
Stanowisko: ds. organizacyjnych

Data rozstrzygnięcia oferty

2018-01-23

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie spraw i koordynowanie przygotowania odpowiedzi  w sprawach związanych z udzielaniem informacji publicznej
  • koordynowanie spraw związanych z rozpatrywaniem skarg i wniosków, interwencji, interpelacji i zapytań wpływających do Wydziału
  • prowadzenie spraw dotyczących organizacji i funkcjonowania Wydziału
  • prowadzenie i aktualizacja baz i rejestrów
  • sporządzanie sprawozdań z wykonywanej pracy

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe
  • minimum roczne doświadczenie w pracy w jednostce administracji publicznej na stanowiskach związanych z udzielaniem informacji publicznej oraz rozpatrywaniem skarg i wniosków, interwencji i zapytań
  • umiejętność redagowania pism
  • obsługa komputera w stopniu bardzo dobrym - MS Office

Wymagania dodatkowe

  • kursy i szkolenia w zakresie legislacji
  • doświadczenie w zakresie gospodarki nieruchomościami

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca głównie przy komputerze, wymaga bezpośredniego komunikowania się z klientami i instytucjami; miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać
z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_GN_182_2017.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2018-02-23 10:18