Oferta: ds. podatków i opłat

Data publikacji: 2016-07-27
Nr ref.: FN/96/2016
Wydział: Wydział Finansowy
Stanowisko: ds. podatków i opłat
Informacje dodatkowe: Oddział Podatków i Opłat Lokalnych

Data rozstrzygnięcia oferty

2016-08-29

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie postępowania w zakresie udzielania ulg w spłacie należności w tym m.in.: prowadzenie ewidencji wniosków, sprawdzanie wniosków pod kątem formalno-prawnym, prowadzenie postępowania wyjaśniającego, dokonywanie oględzin nieruchomości, przygotowywanie postanowień i decyzji administracyjnych oraz zaświadczeń o pomocy de minimis dla zakładów pracy chronionej i beneficjentów pomocy publicznej
  • prowadzenie spraw związanych ze sprawozdawczością
  • współpraca z podmiotami wewnętrznymi i zewnętrznymi w celu wyjaśniania spraw będących przedmiotem prowadzonych postępowań

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe
  • doświadczenie zawodowe w zakresie stosowania przepisów prawa podatkowego
  • dobra znajomość przepisów prawa podatkowego, o pomocy publicznej oraz KPA
  • umiejętność analizy sprawozdań finansowych i aktów prawnych
  • umiejętność redagowania pism oraz sporządzania raportów

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie na kierunkach: prawo, administracja podatkowa, ekonomiczne       
  • studia podyplomowe w obszarach: podatki, finanse publiczne
  • doświadczenie w jednostkach administracji publicznej
  • doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta w obszarze usług finansowych/podatkowych

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca administracyjna gł. przy komputerze, bezpośrednia obsługa klienta, stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2016-08-29 14:36