Oferta: ds. projektów graficznych

Data publikacji: 2017-06-26
Nr ref.: PRD/100/2017
Wydział: Gabinet Prezydenta
Stanowisko: ds. projektów graficznych

Data rozstrzygnięcia oferty

2017-09-08

Zakres podstawowych czynności

  • przygotowanie projektów graficznych na potrzeby Gabinetu Prezydenta
  • opracowywanie materiałów promocyjnych Miasta i Urzędu we współpracy z Oddziałem Promocji, Biurem Prasowym
  • przygotowywanie materiałów graficznych o charakterze informacyjnym i promocyjnym na potrzeby druku
    i Internetu
  • tworzenie animacji i wizualizacji na potrzeby komunikacji w Internecie

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe
  • minimum rok doświadczenia w projektowaniu graficznym
  • umiejętność obsługi programów: pakietu Ms Office, Corel Draw, środowiska Adobe: inDesign, Ilustrator, Photoshop
  • znajomość zasad przygotowywania plików produkcyjnych do druku
  • umiejętność tworzenia form graficznych przygotowanych do wykorzystania w mediach społecznościowych: infografik i formatów GIF (przykładowe gify i infografiki załączone w portfolio)
  • kreatywność, wyczucie estetyki, znajomość zasad kompozycji oraz umiejętność rysowania (szkice koncepcyjne, storyboardy załączone w portfolio)
  • wysoki poziom umiejętności społecznych
  • dyspozycyjność

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w działaniach promocyjnych lub PR

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
  • Portfolio, do 10 prac, prosimy składać
    - w wersji elektronicznej o łącznej wielkości do 10MB - na adres: ci@um.poznan.pl (pliki większe niż 10MB prosimy przesyłać jako archiwum zip w formie linku np. WeTransfer, Dropbox)
    lub
    - osobiście w sekretariacie Gabinetu Prezydenta UMP pl. Kolegiacki 17, pok. 208. Złożone portfolio podlega zwrotowi po etapie weryfikacji

Rozpatrywane będą tylko oferty, do których dostarczone będzie portfolio.

Inne informacje:

Warunki pracy: praca gł. przy komputerze, wymaga też mobilności i gotowości do wyjazdów służbowych, bezpośredniego kontaktowania się z innymi stanowiskami i instytucjami; miejsce pracy nie jest przystosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_100_2017.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Kropidłowska
Data i godzina publikacji: 2017-09-08 11:05