Oferta: ds. prowadzenia inwestycji Rad Osiedli

Data publikacji: 2019-02-12
Nr ref.: ZDM.DP.12.2019
Jednostka: Zarząd Dróg Miejskich
Stanowisko: ds. prowadzenia inwestycji Rad Osiedli

Zakres podstawowych czynności

  1. Przygotowywanie zapytań ofertowych i wytycznych dla opracowania dokumentów projektowych
  2. Prowadzenie całokształtu spraw związanych ze zlecaniem dokumentacji projektowej oraz robót wykonawcom
  3. Bieżący nadzór podczas projektowania i realizacji inwestycji
  4. Ocena zabezpieczenia środków finansowych na realizację zlecenia

Wymagania obowiązkowe

  1. wykształcenie średnie o kierunku technicznym, ogólnobudowlanym
  2. staż pracy 3 lata w tym 1 rok na stanowisku związanym z przygotowaniem inwestycji, realizacją lub opiniowaniem dokumentacji projektowej
  3. prawo jazdy kat.B, biegła obsługa MS-Office
  4. wiedza w zakresie aktualnych przepisów prawa niezbędnych do przygotowania inwestycji

Wymagania dodatkowe

  1. Wykształcenie wyższe, kierunek budowa dróg
  2. Uprawnienia budowlane w zakresie projektowania lub wykonawstwa dróg
  3. Doświadczenie w pracy w administracji samorządowej

Wymagane dokumenty

1. CV,

2. list motywacyjny,

3. oświadczenie kandydata o niekaralności

4. oświadczenie zawierające klauzulę zgody o treści:

Na podstawie art. 7 ust. 1 RODO oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora, którym jest Dyrektor Zarządu Dróg Miejskich z siedzibą w Poznaniu  pod adresem: ul. Wilczak 17, 61-623 Poznań; dane kontaktowe: numer telefonu 61 64772 73 (81) w godzinach pracy ZDM, adres e-mail zdm@zdm.poznan.pl, moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na stanowisko : ds. prowadzenia inwestycji Rad Osiedli.  Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO.

Inne informacje:

Praca głównie przy komputerze oraz w terenie przy kontrolowaniu realizacji inwestycji. Wymaga bezpośredniego komunikowania się z pracownikami, Radami Osiedli, wykonawcami, i urzędami.

Budynek posiada windę i jest przystosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych był w miesiącu poprzedzającym nabór niższy niż 6%.

Składanie ofert

Oferty, zawierające wymienione dokumenty, prosimy składać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich, ul. Wilczak 17, 61-623 Poznań w terminie do 2019-02-26.

Zarząd Dróg Miejskich zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Przetwarzanie danych osobowych

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydatów do pracy

dostępna jest tu : https://www.zdm.poznan.pl/pl/klauzula-informacyjna-dotyczaca-przetwarzania-danych-osobowych-kandydatow-do-pracy

Historia zmian

udostępniający/wytwarzający: Elżbieta Radoła
ostatnia zmiana w dniu 2019-02-12 14:23 - oferta pracy 12.2019 (Wprowadzenie informacji)