Oferta: ds. rozliczeń

Data publikacji: 2018-06-21
Nr ref.: FN /125/2018
Wydział: Wydział Finansowy
Stanowisko: ds. rozliczeń

Data rozstrzygnięcia oferty

2018-07-20

Zakres podstawowych czynności

  • rozliczanie wyegzekwowanych kwot i sporządzanie planów ich podziału
  • współpraca z innymi organami i jednostkami organizacyjnymi w prowadzeniu egzekucji
  • prowadzenie ewidencji dokonywanych operacji bankowych i sporządzanie przelewów
  • księgowanie kosztów egzekucyjnych oraz kwot wpływających na rachunek bankowy
  • współpraca z bankiem w sprawach dotyczących rachunku bankowego
  • wystawianie faktur VAT przy sprzedaży ruchomości zajętych w toku postępowania egzekucyjnego
  • wprowadzanie dokumentów do Centralnego Rejestru Umów
  • sporządzanie sprawozdań budżetowych

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe
  • doświadczenie w działach finansowych lub księgowości 
  • znajomość przepisów dotyczących postępowania egzekucyjnego w administracji oraz Kodeksu postępowania administracyjnego
  • znajomość przepisów ustawy o rachunkowości oraz dochodach jednostek samorządu terytorialnego 
  • umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie ekonomiczne, administracyjne, prawo
  • doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych lub w działach egzekucyjnych w administracji publicznej, kancelariach komorniczych lub innych podmiotach gospodarczych

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • oryginały świadectw pracy i dokumentów potwierdzających wykształcenie należy okazać na rozmowie kwalifikacyjnej"

Inne informacje:

Warunki pracy: praca administracyjna przy komputerze, wymaga bezpośredniej obsługi klienta, miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do okazania na rozmowie kwalifikacyjnej dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_FN_125_2018.docx plik binarny

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Opis zmian: informacja o wyniku rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Aleksandra Dąbrowska
Data i godzina publikacji: 2018-07-20 13:51