Oferta: ds. urbanistyki

Data publikacji: 2017-04-28
Nr ref.: UA/74/2017
Wydział: Wydział Urbanistyki i Architektury
Stanowisko: ds. urbanistyki
Informacje dodatkowe: umowa na zastępstwo - około 6 miesięcy

Data rozstrzygnięcia oferty

2017-05-26

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie spraw związanych z przygotowywaniem decyzji o warunkach zabudowy, przygotowywaniem decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, wydawaniem zaświadczeń lub opinii o przeznaczeniu gruntów w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego
  • udzielanie informacji o toku postępowania administracyjnego prowadzonych spraw
  • obsługa skarg i wniosków w zakresie prowadzonych spraw
  • udostępnianie informacji publicznej będącej w posiadaniu stanowiska pracy

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - architektura, gospodarka przestrzenna, budownictwo
  • umiejętność stosowania przepisów ustawy o planowaniu i zagospodarowaniuprzestrzennym oraz przepisów wykonawczych do ustawy
  • bardzo dobra umiejętność organizacji pracy
  • bardzo dobra komunikatywność i umiejętność obsługi klienta

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej
  • doświadczenie przy obsłudze procesu inwestycyjnego
  • umiejętność stosowania przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca głównie przy komputerze, związana z bezpośrednią obsługą klienta, wymagająca także wyjść poza miejsce pracy oraz wyjazdów służbowych; dostęp do miejsca pracy jest dostosowany do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wyniku rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Stoińska
Data i godzina publikacji: 2017-05-26 12:37