Oferta: ds. zabytkowej zieleni

Data publikacji: 2017-07-20
Nr ref.: MKZ /113/2017
Wydział: Biuro Miejskiego Konserwatora Zabytków
Stanowisko: ds. zabytkowej zieleni

Data rozstrzygnięcia oferty

2017-08-09

Zakres podstawowych czynności

  • przygotowywanie projektów decyzji związanych z ochroną zabytkowej zieleni
  • sprawowanie nadzoru nad prawidłowością prowadzonych prac związanych z ochroną zabytkowej zieleni na terenie miasta
  • organizowanie i prowadzenie kontroli w zakresie ochrony zabytkowej zieleni
  • opiniowanie inwestycji pod względem ochrony zieleni

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie - kształtowanie terenów zieleni, architektura krajobrazu
  • przynajmniej 2 lata doświadczenia zawodowego, w tym minimum rok pracy związanej z wiedzą dendrologiczną
  • znajomość przepisów z zakresu ochrony przyrody i ochrony zabytków
  • umiejętność rozpoznawania gatunków drzew i krzewów oraz ocena ich stanu zdrowotnego

Wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe z zakresu zabytkowych terenów zielonych
  • doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej
  • doświadczenie w obszarze ochrony przyrody

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca głównie z wykorzystaniem komputera, wymaga bezpośredniej obsługi klienta, także wyjść poza miejsce pracy oraz wyjazdów służbowych; miejsce pracy nie jest przystosowane
do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wyniku rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Stoińska
Data i godzina publikacji: 2017-08-09 11:29