Oferta: ds. obsługi mediów społecznościowych

Data publikacji: 2017-09-11
Nr ref.: PRD/147/2017
Wydział: Gabinet Prezydenta
Stanowisko: ds. obsługi mediów społecznościowych

Data rozstrzygnięcia oferty

2017-10-25

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie działań promocyjno-informacyjnych na stronach mediów społecznościowych zarządzanych przez miasto Poznań
  • moderowanie dyskusji w mediach społecznościowych
  • monitorowanie treści internetowych związanych z miastem Poznań
  • pozyskiwanie i gromadzenie informacji dotyczącej działań Urzędu, miejskich jednostek i spółek dla potrzeb publikacji w mediach społecznościowych

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe
  • min. 6 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowiskach realizujących zadania dot. obsługi mediów społecznościowych
  • wiedza w zakresie social media, content marketingu
  • umiejętność tworzenia i redagowania tekstów pod specyfikę social media

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w pracy z narzędziami monitoringu Internetu
  • wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego z uwzględnieniem aktualnych problemów miasta Poznania

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca głównie przy komputerze, wymaga bezpośredniego kontaktowania się z innymi osobami; wyjścia poza miejsce pracy i wyjazdy na delegacje; dostęp do miejsca pracy nie jest dostosowany do potrzeb osoby poruszającej się na wózku.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_147_2017.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o naborze (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Kropidłowska
Data i godzina publikacji: 2017-10-25 12:54