Oferta: koordynatora projektu "poprawa dostępu do usług społecznych wspierających rodzinę i rodzinną pieczę zastępczą na terenie miejskiego obszaru funkcjonalnego poznania"

Data publikacji: 2017-02-23
Nr ref.: KPRM/37/2017
Wydział: Biuro Koordynacji Projektów i Rewitalizacji Miasta
Stanowisko: koordynatora projektu "poprawa dostępu do usług społecznych wspierających rodzinę i rodzinną pieczę zastępczą na terenie miejskiego obszaru funkcjonalnego poznania"
Informacje dodatkowe: praca na czas określony na ok. 3 lata

Data rozstrzygnięcia oferty

2017-03-23

Zakres podstawowych czynności

  • realizacja projektu "Poprawa dostępu do usług społecznych wspierających rodzinę i rodzinną pieczę zastępczą na terenie MOF Poznania" i odpowiedzialność za całokształt działań prowadzonych
    w projekcie
  • sporządzanie sprawozdań i raportów z realizacji projektu
  • prawidłowe rozliczanie projektu
  • sporządzanie wniosków sprawozdawczych, wniosków o płatność
  • nadzór nad przygotowywaniem dokumentów finansowych na potrzeby audytów oraz kontroli
  • stały kontakt i współpraca z partnerami i jednostkami biorącymi udział w projekcie

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie
  • przynajmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe, w tym minimum trzy lata w obszarze przygotowywania i rozliczania projektów dofinansowywanych ze środków UE
  • kompleksowa wiedza z zakresu programów unijnych
  • dobra znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych
  • bardzo dobra znajomość zagadnień dotyczących zarządzania projektami i rozliczania projektów
  • bardzo dobra umiejętność obsługi komputera - Pakiet Office
  • bardzo dobra umiejętność organizacji własnej pracy

Wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe/kursy/szkolenia z zakresu: zarządzania projektami, monitorowania, sprawozdawczości i kontroli projektów finansowanych z funduszy europejskich, zamówień publicznych, przebiegu procesu inwestycyjnego
  • doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca głównie z wykorzystaniem komputera, wymaga wyjść poza miejsce pracy
oraz wyjazdów służbowych; miejsce pracy nie jest przystosowane do potrzeb osoby poruszającej się
na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany
do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wyniku rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Stoińska
Data i godzina publikacji: 2017-03-23 12:32