Oferta: DS. REALIZACJI ŚWIADCZEŃ

Data publikacji: 2018-01-11
Nr ref.: MOPR/01/2018
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: DS. REALIZACJI ŚWIADCZEŃ
Informacje dodatkowe: DZIAŁ POMOCY OSOBOM BEZDOMNYM / UMOWA O PRACĘ / 1ETAT

Data rozstrzygnięcia oferty

2018-02-15

Zakres podstawowych czynności

  • przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych dotyczących świadczeń dla klientów MOPR,
  • prowadzenie rejestrów i ewidencji świadczeniobiorców oraz ewidencji spraw prowadzonych przez pracowników Sekcji,
  • przygotowywanie dokumentacji dotyczącej zgłoszeń do zakładu Ubezpieczeń Społecznych klientów MOPR,
  • przygotowywanie dokumentacji dotyczącej odprowadzanych składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne od przyznawanych świadczeń,
  •  przygotowywanie danych do sprawozdań w części dotyczącej realizowanych przez Sekcję zadań,
  • współpraca z komórkami organizacyjnymi MOPR w zakresie wykorzystania limitów finansowych filii,
  • przygotowywanie dokumentacji związanej z realizacją świadczeń: list płatniczych, zleceń oraz skierowań,
  • ładowanie na kartę PEKA uprawnień do jednego gorącego posiłku dziennie,
  • comiesięczne rozliczanie usług opiekuńczych,
  • przygotowywanie zaświadczeń dla klientów zewnętrznych,
  • elektroniczne wysyłanie list płatniczych,
  • udział w szkoleniach w sytuacji zmiany przepisów,
  • stosowanie Instrukcji dotyczącej trybu postępowania w zakresie windykacji należności.

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie średnie
  • znajomość KPA oraz Ustawy o pomocy społecznej,
  • umiejętność zastosowania przepisów z zakresu ustawy o pomocy społecznej i KPA,
  • dobra umiejętność obsługi programów Word, Excel,
  • wiedza i umiejętność właściwego traktowania informacji służbowych,
  • umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy
  • bardzo dobra umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność angażowania się w tworzenie pozytywnego wizerunku MOPR,
  • wysoki poziom zaangażowania
  • wysokie poczucie odpowiedzialności
  • etyka zawodowa
  • komunikatywność,
  • wysoki poziom kultury osobistej w obsłudze klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
  • otwartość na nowe rozwiązania,
  • sumienność, skrupulatność.

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe zawodowe lub wyższe magisterskie jednym z kierunków: administracyjny, ekonomiczny,
     w zawodzie pracownika socjalnego
  • kurs obsługi komputera,
  • doświadczenie w pracy administracyjno - biurowej 1 rok,
  • doświadczenie w jednostkach administracji publicznej - 1 rok,
  • ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego
  • empatia, asertywność, gotowość do podnoszenia kwalifikacji

Wymagane dokumenty

  • Życiorys (CV)
  • List motywacyjny
  • Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
  • Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
  • Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • Oświadczenie o posiadaniu polskiego obywatelstwa.

Inne informacje:

  1. Informacja o warunkach pracy:
  • Praca biurowa na miejscu w siedzibie Filii, z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych
  • Pomieszczenie pracy i   higieniczno - sanitarne nie zapewnia dostępności osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich
  1. Informacje dodatkowe:
  • Informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.

Informacja o wyniku naboru

MOPR-01-2018.doc format DOC

Historia zmian

udostępniający/wytwarzający: Martyna Materna
ostatnia zmiana w dniu 2018-02-15 11:38 - Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)