Oferta: ds. obsługi sekretariatu

Data publikacji: 2021-10-26
Nr ref.: Pw/220/2021
Wydział: Wydział Prawny
Stanowisko: ds. obsługi sekretariatu

Data rozstrzygnięcia oferty

2021-11-29

Zakres podstawowych czynności

  • przyjmowanie, rejestrowanie i dekretowanie korespondencji
  • wspomaganie radców prawnych w gromadzeniu dokumentów i pozyskiwaniu informacji niezbędnych do prowadzenia spraw
  • sporządzanie projektów pism wewnętrznych
  • prowadzenie rejestrów i ewidencji spraw prowadzonych przez radców prawnych
  • przygotowywanie i obsługa spotkań prowadzonych przez zastępcę dyrektora
  • przekazywanie do Archiwum Zakładowego akt spraw prowadzonych przez radców prawnych

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe
  • minimum roczne doświadczenie w pracy administracyjnej i obsłudze klienta w administracji publicznej lub kancelarii prawnej
  • znajomość i umiejętność stosowania Instrukcji Kancelaryjnej
  • dobra organizacja pracy własnej

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie kierunkowe: prawo, administracja, politologia
  • doświadczenie w pracy w sekretariacie
  • znajomość struktury, zadań i kompetencji jednostek organizacyjnych Urzędu Miasta Poznania i miejskich jednostek organizacyjnych
  • znajomość narzędzi elektronicznych do obsługi obiegu dokumentów

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy:

  • miejsce pracy - ul. Gronowa 22
  • praca administracyjna przy komputerze
  • bezpośredni kontakt z klientami i instytucjami
  • miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • udział w tworzeniu ładu administracyjnego Miasta
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku, karta Multisport, nieoprocentowane pożyczki)
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym

Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_Pw_220_2021.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Teresa Dmochowska-Weber
Data wytworzenia informacji: 2021-11-29 00:00
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2021-11-29 13:03