Oferta: ds. organizacyjnych i funkcjonowania jednostek pomocniczych

Data publikacji: 2022-01-24
Nr ref.: WJPM/24/2022
Wydział: Wydział Wspierania Jednostek Pomocniczych Miasta
Stanowisko: ds. organizacyjnych i funkcjonowania jednostek pomocniczych
Informacje dodatkowe: praca na zastępstwo na okres ok. 1,5 roku

Data rozstrzygnięcia oferty

2022-03-07

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie spraw organizacyjnych związanych m.in. z regulaminem organizacyjnym Wydziału, kartami stanowisk pracy, upoważnieniami, pełnomocnictwami oraz dostępem pracowników do systemów informatycznych
  • obsługa skarg, wniosków, petycji oraz interpelacji i zapytań kierowanych do Wydziału
  • opracowywanie procedur dotyczących organizacji i funkcjonowania osiedli oraz kontrola ich realizacji
  • redagowanie i opiniowanie opracowań, zestawień, sprawozdań i analiz dotyczących funkcjonowania Wydziału, Urzędu i osiedli
  • obsługa komisji konkursowej na dofinansowanie zadań inwestycyjnych osiedli oraz zespołu konsultacyjnego ds. osiedli
  • redagowanie pism w odpowiedzi na zapytania osiedli i mieszkańców

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe
  • znajomość zasad organizacji i funkcjonowania jednostek pomocniczych
  • znajomość przepisów prawnych dotyczących samorządu gminnego
  • umiejętność sporządzania pism, protokołów, sprawozdań
  • bardzo dobra obsługa pakietu MS Office

Wymagania dodatkowe

  • kierunki studiów: prawo, administracja, nauki polityczne
  • doświadczenie w jednostkach administracji publicznej
  • znajomość zasad redagowania i interpretacji aktów prawnych
  • zdolności analityczne

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - o sposobie i terminie ich dostarczenia poinformujemy kandydatów zaproszonych na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy:

  • praca administracyjna przy komputerze oraz wyjścia poza miejsce pracy
  • bezpośredni kontakt z klientami i instytucjami
  • miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • udział w kształtowaniu Miasta
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku, karta Multisport, nieoprocentowane pożyczki)
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_WJPM_24 _2021.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Anna Szulc
Data wytworzenia informacji: 2022-03-04 00:00
Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Szulc
Data i godzina publikacji: 2022-03-07 12:41