Oferta: ds. rozliczeń podatkowych

Data publikacji: 2023-06-05
Nr ref.: FN/98/2023
Wydział: Wydział Finansowy
Stanowisko: ds. rozliczeń podatkowych
Informacje dodatkowe: Oddział Rozliczeń Podatków Pośrednich

Data rozstrzygnięcia oferty

2023-07-07

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie skonsolidowanych rozliczeń z tytułu podatku VAT Miasta obejmujące czynności dokonywane przez  jednostki budżetowe, samorządowe zakłady budżetowe oraz Urząd Miasta ;
  • kontrola formalna i rachunkowa cząstkowych: ewidencji (rejestrów) zakupu i sprzedaży VAT, informacji podsumowujących rozliczenia VAT i Jednolitych Plików Kontrolnych VAT (JPK_V7M) jednostek objętych scentralizowanym rozliczaniem podatku VAT;
  • sporządzanie zbiorczej informacji podsumowującej rozliczenia podatku VAT oraz Jednolitego Pliku Kontrolnego JPK VAT Miasta (JPK_V7M);
  • dokonywanie w systemie finansowo-księgowym Wydziału Finansowego ewidencji rozliczeń VAT poszczególnych jednostek ;
  • ewidencjonowanie rozliczeń podatku VAT Miasta z urzędem skarbowym;
  • prowadzenie korespondencji w organami podatkowymi w zakresie podatku VAT;
  • opiniowanie projektów wewnętrznych aktów prawnych oraz zapisów w polityce rachunkowości związanych z podatkiem VAT;
  • przygotowywanie sprawozdań, analiz i prezentacji związanych z rozliczaniem podatku VAT

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe 
  • doświadczenie  związane z rozliczaniem podatku VAT
  • wiedza z zakresu ustawy o podatku od towarów i usług, rachunkowości finansowej i budżetowej, finansów publicznych

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie ekonomiczne  
  • studia podyplomowe z zakresu prawa podatkowego,
  • kursy/szkolenia z zakresu podatku VAT doświadczenie w jednostkach sektora finansów publicznych

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy:

  • miejsce pracy - pl. Kolegiacki 17
  • praca administracyjna głównie przy komputerze
  • bezpośredni kontakt z jednostkami
  • miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, dodatki specjalne
  • pakiet świadczeń socjalnych i benefitów (m.in. dopłata do wypoczynku, nieoprocentowane pożyczki, MyBenefit,Multisport)
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym

Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_FN_98_2023.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Teresa Dmochowska-Weber
Data wytworzenia informacji: 2023-07-07 00:00
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2023-07-07 13:22