Oferta: ds. zaopatrzenia

Data publikacji: 2019-11-05
Nr ref.: ZOU/212/2019
Wydział: Wydział Zamówień i Obsługi Urzędu
Stanowisko: ds. zaopatrzenia

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem Urzędu Miasta i miejskich jednostek,
    w tym, między innymi: planowanie i realizowanie zamówień artykułów w grupach asortymentowych (meble, prasa papierowa, prasa elektroniczna), przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do wszczęcia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
  • obsługa Elektronicznego Systemu Zaopatrzenia i Ewidencji Zaangażowania Środków
  • współpraca z dostawcami i monitorowanie procesu dostaw towarów
  • administrowanie systemem mobiParking Flota
  • prowadzenie elektronicznej ewidencji towarów znajdujących się w pomieszczeniu depozytowym
  • konfiguracja urządzeń mobilnych (konfiguracja kont, kopiowanie danych z pomocą aplikacji i komputera, wgrywanie aplikacji, trwałe usuwanie danych)instalacja i konfiguracja kont e-mail na platformie Android, iOS oraz producentów telefonów komórkowych, kont w aplikacji IBM Verse

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe
  • doświadczenia na stanowisku związanym z zaopatrzeniem lub logistyką  
  • umiejętność poprawnego prowadzenia dokumentacji
  • umiejętność konfiguracji urządzeń mobilnych, instalacji i konfiguracji kont e-mailowych na platformie Android, iOS
  • samodzielność i dobra organizacja pracy
  • dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel i elektronicznych narzędzi obsługowych

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe kierunkowe - administracyjne, ekonomiczne
  • znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych
  • doświadczenie w jednostkach administracji publicznej
  • podstawowa znajomość najnowszych rozwiązań technologicznych w zakresie telefonii komórkowej - urządzenia mobilne

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy:

  • praca  administracyjna przy komputerze
  • bezpośredni kontakt z klientami i instytucjami
  • wyjścia poza miejsce pracy
  • miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku, karta Multisport, nieoprocentowane pożyczki)
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

Składanie ofert

Prosimy o składanie ofert drogą elektroniczną w terminie do 2019-11-14.

Urząd Miasta w Poznaniu zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Historia zmian

udostępniający/wytwarzający: Teresa Dmochowska-Weber
ostatnia zmiana w dniu 2019-11-05 10:01 - Informacja o naborze (Aktualizacja)