Oferta: ds. udzielania informacji o danych osobowych

Data publikacji: 2018-12-12
Nr ref.: SOUK/217/2018
Wydział: Wydział Spraw Obywatelskich i Uprawnień Komunikacyjnych
Stanowisko: ds. udzielania informacji o danych osobowych

Data rozstrzygnięcia oferty

2019-01-28

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie spraw z zakresu udzielania informacji o danych osobowych z rejestru mieszkańców
  • udzielanie informacji z rejestru zamieszkania cudzoziemców dla potrzeb instytucji i organów
  • wydawanie zaświadczeń z rejestru mieszkańców
  • obsługa klientów w ww. zakresie
  • prowadzenie komputerowego rejestru udzielonych informacji
  • opracowywanie projektów decyzji, postanowień z zakresu prowadzonych spraw

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - administracja, prawo, politologia, ekonomia, socjologia, nauki humanistyczne
  • co najmniej roczne doświadczenia w pracy związanej ze stosowaniem procedur administracyjnych
  • znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego oraz przepisów z zakresu ochrony danych osobowych
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • umiejętność redagowania tekstów i analizy dokumentów prawnych

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej
  • bardzo dobra umiejętność obsługi klienta

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca przy komputerze, bezpośrednia obsługa klienta, obciążenie psychiczne wynikające m.in. z presji czasu, konieczności utrzymywania stałej koncentracji uwagi, praca na hali obsługowej; dostęp do miejsca pracy jest dostosowany dla osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do okazania na rozmowie kwalifikacyjnej dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_SOUK_217.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Kinga Michalczyk
Data i godzina publikacji: 2019-01-28 09:57