Oferta: ds. budżetu i analiz

Data publikacji: 2017-09-11
Nr ref.: ZOU /145/2017
Wydział: Wydział Obsługi Urzędu
Stanowisko: ds. budżetu i analiz
Informacje dodatkowe: Umowa na czas określony ok. roku

Data rozstrzygnięcia oferty

2017-10-05

Zakres podstawowych czynności

  • tworzenie projektu budżetu wydziału oraz analiza jego wykonania
  • przygotowanie i monitorowanie Wieloletniej Prognozy Finansowej oraz sprawozdań finansowych w zakresie zadań realizowanych przez wydział
  • monitorowanie zaangażowania środków finansowych i administrowanie dedykowanym elektronicznym systemem
  • sporządzanie bieżących analiz finansowych i wynikających z nich wniosków
  • obsługa elektronicznego systemu Centralnego Rejestru Umów oraz Planowania i Monitorowania Budżetu

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe ekonomiczne
  • minimum 2-letnie doświadczenie na stanowiskach związanych ze stosowaniem przepisów księgowych/finansowych
  • znajomość ustawy o finansach publicznych w zakresie budżetów jednostek sektora finansów publicznych
  • umiejętność tworzenia raportów i analiz finansowych
  • dobra umiejętność obsługi Pakietu MS Office

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w zakresie rozliczania dokumentów finansowo-księgowych w jednostkach sektora finansów publicznych

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca administracyjna przy komputerze, miejsce pracy nie jest przystosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2017-10-05 11:21